Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D)

Go down

Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) Empty Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 22:07

S//Ved det finere kvarter
O//meget få på gaden
V//Fuldmåne, stjerneklart
T//midnat
D//irl

__________________________________/

Anthon smækkede hårdt døren i til det fine selskab, som skålede videre indenfor. Hun fandt sig ikke længere i den sag. Hun ville bare gerne få lokket den kraftidiot ud og så blive fri for hans befamlinger. Hun sukkede kort og løftede let den lange kjole fra jorden, så den ikke blev slidt. Hun satte sig hen på en marmorbænk med et rosenbed omkring sig. Hun så opgivende på den 'fine' kjole, som hendes arbejdsgiver havde uddelt hende til denne sag. Så tøset. Sort og lyserød med en kort rose henfast i håret, så hendes ansigt var mere eller mindre skjult for 'offeret'. Hun sukkede og tog rosen ud. (se ava)..
Hvem havde dog brug for den slags skidt. Hun havde altid ment at det var fint nok med at være pålædt sig selv uden et lag af parfume og makeup.
Hun ville smutte fra hendes sag. Den dusør var ikke det værd overhovedet. Desuden havde manden ikke gjort noget Anthonia fandt upassende alligevel. Hun rejste sig og begyndte at gå hen ad fliserne med de høje hæle klappende imod det hårde cement. Hun lignede en eventyrprinsesse i den mundering, og hun HADEDE det. Hun havde aldrig haft brug for den slags. Anthon havde altid været gudemsuk i sig selv.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) Empty Sv: Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 16:23

Op lille emne^^ //

Gæst
Gæst

Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D) Empty Sv: Spild af tid! (Kom kom! Jeg keder mig :D)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 22:21

Tabi havde sidet uden for tog huse hele dagen da hendes to venner var blevet uvenner pga hende. Hun sad med en lille lårkort kjole og lillae strømpebukser på. Hun havde armende rundt om knæne der var oppe ved hendes bryst, hun havede hovedet begravet i sine arme, og tænkte om hun havde gjordt noget galt. Hun lettede hovedet lidt, man kunne staks se at hendes eyeliner var løbet. Hun tørte øjnene og først nu rejste hun sig med sin høje hestehale ned over venste skulder. Hun vaklede lidt da hun havde sidet så meget ned.

//Håber det er okay jeg er kommet :'D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum