Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots og Relationer [Derek] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots og Relationer [Derek] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots og Relationer [Derek] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots og Relationer [Derek] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots og Relationer [Derek] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots og Relationer [Derek] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots og Relationer [Derek] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots og Relationer [Derek] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots og Relationer [Derek] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots og Relationer [Derek] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots og Relationer [Derek]

Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 19:00

Plotsøgning

Dereks baggrund
Derek Maddox har altid ledt efter en mening med sin eksistens. Han er vant til at tage røven på folk, og gøre det stik modsatte af det han har fået besked på. Løgne flyder ofte fra hans læber, men han har aldrig følt dårlig samvittighed over, at screwe med andres følelser. Livet på kanten, som en rebel, har altid fungeret for ham. Og han har aldrig lidt under konsekvenserne af sine handlinger. De sociale kredse har altid været præget af kriminalitet, og han er selv drugdealer i Di Morga. Ingen mistænker ham... Han er søn af en rig forretningsmand, som konstant rejser rundt i Europa. Han efterlader Derek med en stak penge, og et hotelværelse, og selvom Derek får alt foræret på et sølvfad - sælger han stoffer i gyderne.
Derek havde altid kun haft en evne rettet mod dæmon-delen af ham. Evner som tillod ham at gøre skade på andre, ved hjælp af ild. Engle-delen i ham, havde aldrig syntes at udtrykke sig selv. Indtil for nogle måneder siden...
Derek begyndte at føle empati i en over-human størrelse... En evne som tillod ham at mærke andres følelser på egen krop. Hvis han sårede nogen, kunne han mærke deres følelsesmæssige smerte, hvis de ikke selv kunne lægge låg på denne. Hvis de var vrede, kunne han tydeligt mærke sine muskler spændes. Evnen tillader ham at føle... Noget som han aldrig har ønsket at gøre.

I korte træk, er Derek...

... En richkid på afveje
... En rebel, og drugdealer
... En blanding mellem engel og dæmon

Hvis du har lyst til at lave et plot med mig (der gerne må være lidt langsigtet) så skriv gerne i denne tråd. Jeg forventer, at I kan skrive mere end få linjer i et indlæg. Det er simpelthen umotiverende, hvis I skriver under fem linjer. Stavning går jeg også nogenlunde op i, men det er nok mest fordi, jeg har oplevet tilfælde hvor jeg kæmper for at få en nogenlunde forståelse af, hvad der er skrevet. Kommaer er ligegyldigt - men det er punktummer ikke.

Og så skal jeg nok lade være med at sætte flere grænser.
Der er heller ikke nogen specifikke relationer jeg har sat op, som jeg mangler.

Du er også velkommen til at sende mig en PM.


Sidst rettet af Derek Tors 25 Apr 2013 - 21:06, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Autumn Tors 25 Apr 2013 - 19:43

Jeg melder mig gerne til et emne. Derek lyder interessant, og jeg blev ret hurtig fanget.. xD
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive mere.. Ehm.. Jeg kan overholde dine krav... øh...

Hmmmh.... Jeg har vel en lille idé til en start. Normalt kommer de fleste af mine ideer senere hen.. men.. Autumn har intet fast arbejde, så derfor prøver hun sig frem alle mulige steder for at tjene penge nok til sine ønskede studier. Det kunne være at hun havde fået et arbejde på Quatre, hvor hun tilfældigvis stod for at rengøre Dereks hotelværelse. Det kunne derfor nemlig være at hun (lad ordet komme frem igen) tilfældigvis 'snubler' over et par små plastik poser med stoffer i, liggende og flyde et eller andet sted... og lige som hun står med dem i hånden.. BAM! kommer din hybrid ind .... Og så ved jeg ikke hvordan han vil reagere... xDD
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 21:19

Det er da dejligt, at du finder Derek interessant. Jeg er sikker på, at vi nok kan få noget op at køre sammen.

Jeg kan godt lide ideen. For ja - det er vel et udgangspunkt, hvoraf vi kan bevæge os i nogle forskellige retninger. Umidelbart er jeg ikke helt klar over hvordan Derek vil reagere. Nok mest fordi han ikke vil antage at Autumn er en trussel for ham. Og så alligevel... - Jeg kan godt forestille mig, at han vil forsøge at bestikke hende og/eller true hende til at holde munden lukket omkring hændelsen, og hvad hun har fundet. Men nu er Di Morga's håndhævelse af loven jo ikke på sit højeste - så han vil nok udelukkende få hende til at holde inde med det, fordi andre i det kriminelle miljø, sikkert vil forsøge at angribe ham, eller finde den "anonyme kilde" som han får stofferne fra. Jeg har en idé om, at han sommetider også kan handle med blod fra rene væsner, hvilket altså sætter ham i en endnu farligere situation, hvis alle pludselig ved hvad han ´egentlig´ laver.
Så ja, han vil nok forsøge at gøre alt for at få hende til at holde munden lukket. Vil hun tage imod bestikkelse, eller kan hun muligvis gøre det af frygt for at han vil skade hende? Det kan også komme ud på et tredje niveau, hvor hun simpelthen holder inde, fordi hun føler at det er "rigtigt". Det kommer helt an på, hvor vi vil have dette hen. Om vi altså ønsker en relation, som på længere sigt er fjendtlig, eller måske mere venskablig.
For jeg tror næppe at han vil... så'n fysisk "angribe" hende. Så skal det ihvertfald kun være, fordi han ikke har andre muligheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Autumn Tors 25 Apr 2013 - 21:57

Fantastisk! Jeg kan heller ikke med sikkerhed forklare hvordan hun vil reagere og sådan. Det kommer meget an på hvad han gør for at få hende til at holde kæft. Men kan nu forestille mig at hun vil være en smule skræmt. Hun er i forvejen bange for alt, selvom hun smiler, og hun har det med at trække alt ind i en overdrevent dosis. Det vil sige at Derek vil kunne virke truende selvom han ikke var.

Jeg har samtidig ikke noget bestemt jeg søger til deres relation. For venskaber og fjendskaber er som regel ikke noget man kan aftale på forhånd. Men kunne egentlig være spændende nok hvis de rent faktisk havde set noget til hinanden før i tiden. Deres rigtige aldre ligger jo omkring det samme tal.
Eller det kunne være at deres første møde havde været i det sidste års tid. Det kunne bare have været en forbipassering, og en nedgørende kommentar på hendes udseende, eftersom jeg kan forstå at Derek er en 'rebel'. Fx. Hun bliver tit gjort grin med hendes freaky blå øjne eller at hun bruger briller. Det vil give dem lidt mere af en start relation.
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 17:30

Så alt i alt - bør vi så bare ikke se hvordan de reagere på hinanden, ud fra det emne vi stykker op? Altså, så vi kan bedømme relationen efterhånden som vi kommer fremad? Så længe, vores karakterer kan påvirke hinanden på en-eller-anden måde, så er jeg rimelig tilfreds. Men som sagt... vi kan finde ud af det undervejs.

De kan sagtens have en "start-relation", som du kalder det. De fleste vil måske også kende Derek som den der "rigmandssøn" der bare render rundt, og gør hvad han vil. Så Autumn kan selvfølgelig også have kendskab til ham, derigennem. Og ja, han kan sikkert godt have kommet med en eller anden bemærkning, hvis han altså har været blandt omgangskredsen. Det kan sagtens tænkes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Autumn Fre 26 Apr 2013 - 17:40

Ja! Lad os bare gøre det. Det er som sagt nok også det nemmeste lige i denne sitationen.

Selvfølgelig kan det være at Autumn kender ham. Hun læser trods alt avisen en gang imellem og hun er en strejfer. Plus hun burde have lidt information om hvem der bor på det værelse hun gør rent i. xD

Men af hvad jeg kan for stå vil det nok være bedst og mest logisk hvis jeg starter emnet op. Jeg skal egentlig bare vide lidt om hvilket nummer og størrelsen på hans værelse. Hvis altså du har gjort dig nogle tanker om det..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 18:52

Hvor dejligt, at du kan starte det op. Jeg har ikke gjort mig nogle tanker om nummeret... overhovedet. Men det er en suite - så altså, temmelig stort, og rummeligt. Jeg tænker et rum med... skydedøre ind til soveværelset, og med flotte, klassiske møbler. Nu er Quatre jo et temmelig dyrt sted at bo, så det skal bestemt være flotte omgivelser.
Men jeg kan forestille mig, at der sikkert roder gevaldigt, når Derek bor derinde. Selv med den rengøring der kommer på dagligt plan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Autumn Fre 26 Apr 2013 - 19:01

Fantalastisk!
Jeg vil gå igang med det samme(så snart jeg kan tage mig sammen). Du vil kunne forvente et link til emnet inden midnat, Cinderella!
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:03

Please, don't call me that again... Haha

Jeg vil vente i spænding du.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots og Relationer [Derek] Empty Sv: Plots og Relationer [Derek]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum