Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fuck me or get killed - Chrips privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fuck me or get killed - Chrips privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fuck me or get killed - Chrips privat

Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 16:24

Sted: Gyderne
Tid: 23:47
Vejr: Køligt og der er tåget
Omgivelser: Gyderne og diverse væsner
Påklædning: En knælang kjole, sorte strømpebukser og et par sorte stiletter

_________________________________________________


Natten var stadig ung og af en eller anden grund var denne hvileløse sjæl blevet vist her ud. Egentlig var denne kvinde ikke vidende om hvor hun var, eftersom hun slet ikke var vandt til disse omstændigheder. Hun havde endnu ikke været på disse kanter, så hun havde ikke den fjerneste anelse om, hvad der kunne vente på hende ude i mørket. Langsomt nærmede hun sig gyderne, uden at skænke de ukendte farer en eneste tanke. Tågen omsluttede hendes krop, indtil hun tilsidst forsvandt ind i gennem den tykke mur af mystik. Hun var 100% sikker på det var fordi hun havde indaget blod, at hun var endt her. Hun så ned af sig selv og sukkede dybt, nu var hun slet ikke i tvivl om hun havde indtaget blod. Hendes kjole var våd og havde et rødligt skær, hvilket gjorde hende sikker. Hver gang hun havde fået blod, endte hun et andet sted som hun ikke kendte, men hun måtte jo lære det før eller siden.

Hun gik med rolige skridt gennem gyderne, men trods det kunne man stadig høre lyden af hendes stiletter, som gav lyd fra sig efter hvert skridt. Hendes øjne flakkede fra side til side, uvidende om, hvilke væsner der gemte sig her ude, som måske lå på lur, klar til at angribe hende og slagte hende som hun selv lige havde gjort mod et andet væsen for mindre end 10 minutter siden. Et suk undslap hende igen, hvad havde en som hende overhovedet at være bange for? Hun var jo et af de stærkeste væsner i fødekæden, hvilket hun brugte til hendes egen fordel. Lyden af et væsen der råbte om hjælp fik hendes øjne til at se i den retning, mens hendes læber fortrak sig i et skævt smil, som blottede hendes hjørnetænder, som ville afsløre at der var vampyrblod i hendes årer. Hun besluttede sig at gå mod dette væsen som råbte om hjælp. Det var ikke fordi hun havde i sinde at hjælpe.... Hun havde brug for mere blod, hvilket var derfor hun glemte alt om de farer omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty Sv: fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 17:44

Ikke ret langt væk fra diverse væsner stod der en elegant herre-Herre og herre man kunne vel ligeså kalde ham en ung fyr, for at tilkalde ham herre var noget han ikke havde vænet sig til. Denne unge mand stod lidt bare for lige at betragte omgivelserne, og hvad gyderne var for et sted. Ja han havde været her før, ret tit faktisk..Altid ballade, kriminalitet, og alt det der nu måtte være farligt, og på kanten af loven. Han havde et fråsent , koldt blik, en glat, køllig hud, skræmmende instinkter, uhyggelige fornemmelser. Chrips var hans navn og han nød meget det at han godt vidste den her nat skulle blive underholdende. Han begyndte at gå lidt hen imod en lyd der kom lidt længere fremme fra der hvor han stod. Hvad kunne det være, det kunne være han hvist lige skulle se efter.

"Tssst...I kan godt smutte hjem nu."lød den kolde, tiltrækkende mande stemme. Klart nok han sagde det for der stod to dæmoner af et kvindelige køn, bagved dem stod der to mandlige dæmoner. Det så ud til de allesammen skulle til at have den helt store sex tur med hinanden. Chrips kiggede op mod himlen i et smørret grin. "Lad som om jeg ikke er her..Nej nu jeg tænker over det så kunne jeg jo være med"sagde han og gav de to mandlige et bredt smil, er fik dem til at gyse-Så meget at de nu stod med armene rundt om hinanden. Chrips kunne sagtens æde deres sjæle men det gjorde han ikke, for han havde heller ikke fået ordre til det af Lucifer eller Satan, så han lod vær med noget ligenu.

Chrips var meget køn, et viste han udmærket godt, han havde skam rigeligt selvtillid, og han vidste godt hvordan han skulle bruge den."Hør her, vi gør sådan her d'damer"fik han sagt, hvorefter han nu stod med en arm omkring dem begge to"I gør som jeg siger, eller i ender som en blodpøl nedenfor jeres fødder"sagde han næsten hviskende. Ja rigtigt nok de to mandlige dæmoner var væk, det eneste der var tilbage af dem var deres blod. En stor blodpøl på jorden. Det var selvfølgelig Chrips der havde gjort det, og han elskede det. magten at kunne gøre sådan noget."Mums de sjæle smagte godt, næste måltid bliver..."sagde han og trak den uhyggelige , stille tavshed langt ud.
Han fornemmede nogen i nærheden han kiggede rundt. *Pokkers....Nå lad det væsen komme hen til mig*tænkte han og lod de gysende kolde øjne flakke rundt i omgivelserne. Han stod lidt i blodpølen selv men det generede ham ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty Sv: fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 18:24

Lyden af en mande stemme fik hende til at stoppe, hun kunne høre han snakkede med nogle, men hun kunne ikke se hvem de var, heller ikke manden, hvis stemme lokkede hende nærmere. Et smil kom frem på hendes røde læber, som var dækket af en rødlig farve, lidt en blanding af rød læbestift og resterne fra hendes tidligere offer. Som hun kom tættere på kunne hun se det var en fyr og to kvinder, som stod i en stor pøl af blod, hvilket kort fik hende til at gyse, trods hun elskede blod. Overvejelsen om at gå helt op til dem var fristende og ville uden tvivl give denne fyr et chok, om ikke andet ville kvinderne sikkert næsten falde døde om.

"Hvor er du ynkelig...." sagde hun ude fra tågen og så i retningen af de 3 personer, der svagt ville kunne skimte hendes krop i tågen. Hun fnøs kort inden hun trådte ud fra sit skjul og så på dem med et svævt smil " Tænk at en mand i din støbning gider at være sammen med to dæmoner.... hvor lavt kan en djævel synke? Ikke længere end dig tror jeg.... ganske vist er jeg ikke djævel, men jeg ved at jeres største synd er at være sammen med en dæmon" sagde hun og så på ham med et stift og koldt blik inden hun rettede blikket mod de to kvinder. Ja hun var mere eller mindre ude på ballade og hun var god til at starte det. Hun gik op til dem og stillede sig overfor dem og hævede et øjenbryn " Burde du ikke skamme dig?" Spurgte hun og grinte koldt over hendes ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty Sv: fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:00

Et smil bredte sig hen over hans læber se endelig kom der en tøs der skubbede gang i den, det var noget Chrips godt kunne lide. De kvindelige dæmoner rystede lidt, og kiggede mellem Chrips og denne tøs der var kommet."Hvem siger jeg skal hygge mig med...Eller jo du har ret har meget lyst til at gøre noget hedt, og smertefuldt"sagde han og betragtede de to kvindelige dæmoner, hvorefter han så kiggede ned foran hans fødder"åh ja undskyld jeg kunne ikke holde mig, så derfor vupti frisk presset blod direkte fra to friske mandlige kroppe"sagde han bestemt, og bukkede sig lidt ned for at røre ved blodet for derefter at rette sig op igen"det dufter stadig godt, smager sikkert ligeså godt"sagde han koldt og ligegyldigt.
Hvem var denne tøs han var enlig ligeglad

"Hvorfor jeg er sammen med dæmoner meget enkelt"sagde han og gik helt tæt op foran hende med ansigtet få centimeter fra hendes"For at have så mange væsner tæt på mig som muligt...Hvorfor spørg du så, jo ser du så kan jeg lettere sluge deres sjæle, og more mig over blodet der bliver tilbage"sagde han og smilte smørret."Jeg kan gør det selvfølgelig ikke med et knips..Nej nej mine masters Lucifer og Satan skal have givet mig ordret til det før jeg kan gøre det..Og dog'"hviskede han lidt mens han kiggede ned mo den store splattede blodpøl"så elsker jeg at gøre det jg selv føler for"

Så gik der ikke lang tid før Chrips kiggede på de to kvindelig dæmoner"men hvad skulle du have at sige du er jo en blanding...Varulv og Vampyr, hvor jeg ved det fra kan du takke mig senere..."sagde han og vendte ryggen til tøsen, for at kigge på de to kvindelig dæmoner. Den her nat skulle nok blive sjov, så var spørgsmålet skulle han mon også hente glas til at have blodet i , så det lignede en slags vin. Måske , måske ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty Sv: fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:03

Et smil kom frem på hendes læber da hun så de to kvinders forfærdede blikke " Hvis jeg var din herre ville jeg i hvertfald være dybt skuffet over dig" sagde hun og rettede blikket mod fyren igen med et smil. Hendes blik gled ned på blodpølen under dem og rystede på hovedet " Ja, du er dygtig" sagde hun sarkastisk og himlede med øjnene. Hun ville på en måde håbe at kvinderne var kloge nok til at stikke af, men hun vidste også godt hun ikke burde forvente for meget af kvindelige dæmoner.

I det han kom tæt på hende blottede hun svagt tænder, inden hun hørte hans ord " Hvad så med du tager dig sammen?" spurgte hun og hævede et øjenbryn. Tænk engang at en djævel turde trodse de regler de havde... Hun ville ikke selv turde, men mest af alt, fordi hun havde været oppe og toppes med en af de store varulve flok ledere, hvilket havde endt i nogle grimme ar hist og her. Da hun hørte han gjorde hvad han havde lyst til, fnøs hun " Håber din herre finder ud af det...Jeg ville elske at se dit blod" sagde hun med et kækt smil på læberne.

Hun så på ham med et stift blik "Hvor vover sådan en horekarl som dig snakke sådan til mig...Du burde have blevet i helvedet og brænde op sammen med alle de andre idioter" hvæsede hun af ham. Hendes øjne var ved at blive helt røde, takke været ham, som gik hende på nerverne, egentlig kunne hun bare springe på ham og slagte ham, men det var mod hendes egne regler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuck me or get killed - Chrips privat Empty Sv: fuck me or get killed - Chrips privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum