Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lejemorder søger emner og plots! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lejemorder søger emner og plots! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lejemorder søger emner og plots! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lejemorder søger emner og plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lejemorder søger emner og plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lejemorder søger emner og plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lejemorder søger emner og plots! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lejemorder søger emner og plots! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lejemorder søger emner og plots! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lejemorder søger emner og plots! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lejemorder søger emner og plots!

Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 7:09

Privet, Gæst!

Mit navn er Petya. Jeg er firetyve år gammel og.. ja, al informationen om mig står faktisk i min profil, så hvis du er interesseret i at vide noget om mig som person, så kig derind. Jeg er netop flyttet til Frankrig for tre måneder siden, efter jeg hørte fra en bekendt herfra, at en hvis Jeff er igang med at stable en mafia på benene. Det fangede min interesse, så derfor blev jeg nødt til at flygte fra min fritidsinteresse som hacker i Sverige, for at komme hertil og tilbyde min hjælp.

Jeg er lejemorder, med ekspertise i snigskytteri og forgiftning. Dog hvis man er til at ens "bestilling" skal lide lidt mere, så er jeg også utroligt god til at torturere. Ikke for at prale eller noget. *Griner påtaget*

Nå, ja, men som enhver anden der søger emner og plots, så har jeg da også nogle krav. I know, it sucks, men jeg vil helst gerne have så meget ud af mine emner som muligt. Ligesom jeg rigtigt gerne vil have at du også får noget ud af det. Helst negativt. *Endnu et påtaget grin*
Har du nogle idéer til et plot, eller har du bare lyst til at møde mig? Hvad end det er, så er du velkommen til at skrive herinde!

Da vi begge skal have så meget som muligt ud af oplevelsen, har jeg nogle få krav:

  • Korrekt grammatik. (Dette involverer at du kan stave, samt du har en korrekt tegnsætning.)
  • Minimum 250 ord pr. indlæg.
  • Du skal tage kontakt til mig in game, da jeg ikke frivilligt tager kontakt til nogen. Ingen undtagelser
  • Alle samtaler skal foregå på engelsk, in-game.


Plot nr. 1: Bekendtskab[i]
Dette plot går ud på at Petya har mødt en over internettet (helst gennem sin hacking), som er den person der har fortalt om den mafia der er ved at blive stablet på benene. Petya har aldrig mødt denne person og aner ikke hvordan denne ser ud, da de kun har haft kontakt over email eller topsikrede internetforbindelser.
En dag sender Petya en mail til personen, om at hun er flyttet til Di Morga, og at hun er interesseret i at mødes, da hun finder denne interessant.
Derefter kan plottet gå to veje. Enten har de en masse tilfælles, hvilket fører til at de måske begynder at udvikle et venskab, eller at de finder ud af de overhovedet ikke kan fordrage hende, hvilket eventuelt fører til at Petya prøver at slå personen ihjel.
Krav:
- Har kontakt til en/flere fra mafiaen eller er/bliver selv en del af den.

Plot nr. 2: [i]Elsker(inde)

Meget simpelt egentlig. Én Petya får tilfredsstillet sine fysiske lyster hos. Dette plot kan foregå på to måder.
1: Kun fysisk. De mødes, er passionerede, intime, dyrker fantastisk sex, deler en smøg, skilles. De snakker ikke rigtigt og har nærmest intet tilfælles bortset fra at de dyrker helt fantastisk sex.
2: De kan også snakke. De deler en masse interesser, idéer og filosofier. Det foretrukne, hvis det er denne der lyder mest tiltalende, ville være at elsker(inden) er forelsket i Petya og håber på at han/hun igennem den fysiske akt kan få Petya til at gengælde følelserne.
Krav:
- Det foretrukne ville være en der var ældre end Petya.
- En der ikke er bange for intimitet i sengen.

Plot nr. 3: Hende
Åh ja, dette er mit favoritplot af dem jeg hidtil har planlagt for Petya.
En kvinde. Den kvinde. En Petya forelsker sig håbløst i, men følelserne er ikke gengældt. De er ofte sammen og nyder godt af hinandens selskab, det er dog på ingen måder fysisk. Det er altid et håndtryk til goddag og farvel, de kysser og krammer aldrig; de sørger generelt for at der er let til ingen fysisk kontakt. Når de er sammen, er der kun nu, de ved næsten intet om hinandens liv (det kommer de måske til). Denne kvinde giver Petya en tryghedsfølelse, følelsen af at høre til, at hun bliver passet på, accept.
Der skal helst hvile lidt mystik over kvinden på en eller anden måde.
Krav:
- Helst en der er lettere dominant, overværdig, ”mere værd”, hvis I forstår.
- Helst overnaturlig race (dæmon, djævel, vampyr), da det ville forklare Petyas affektion til kvinden, da hun ellers aldrig falder for nogle.

Plot nr. 4: Skaberen
Jeg har en idé om at min elskede Petya skal forvandles til vampyr på et tidspunkt.
Men jeg vil gerne have at skaberen tager sig tid til at oplære hende, nusse om hende og sige til hende at "nu skal du huske dit, og pas nu på dat, og drik nu ikke for meget blod" og lignende. Ergo skal det også være en Petya kender før hun bliver forvandlet, da hun ellers bare ville stikke af, forsvinde, aldrig opsøge personen igen og dræbe halvdelen af Terre. Og det kan vi jo ikke have, vel? Det skal være en der tager sig tid til at lære Petya at kende, eventuelt med den bagtanke om at forvandle hende på et tidspunkt. En som Petya lærer at stole på og udvikle en relation til.
Krav:
- Jeg ser helst at det er en ældre vampyr. (3-400+ år)
- Det foretrukne ville være en mand.

Do svidanya, Gæst
- Petya


Sidst rettet af Petya Ons 31 Jul 2013 - 10:20, rettet i alt 5 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 19:57

Bump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Giselle Søn 9 Jun 2013 - 18:11

Awh.. jeg er helt vild med din karakter. Virkelig. Jeg er i lidt gået i gang med at overveje muligheder for, om jeg ikke på en eller anden måde, kan finde på et eller andet, som kan være grundlag for, at Giselle og Petya kan befinde sig i samme emne.. Umiddelbart tænker jeg to ting. Enten er Giselle offeret - eller også, er der nogen hendes familie, har set sig sur på. Det er det mest sandsynlige jeg kan komme frem til, i hvert fald. Vores karakterer er nemlig utroligt forskellige, og ville næppe kunne enes (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 13:48

Kæmpe opdatering. Nogle der er friske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:04

hejsa du lille
Nu ligger det hele, sådan at de begge to laver det samme, han er lejemorder og torturere folk, dog er hans specielle inde for knive og han elsker at bruge dem.

Kan vel godt sige det lige ud, jeg er ikke perfekt til at sætte kommaer og punktum, men jeg sætter dem, længden kan jeg godt leve med

Engelsk...vil det sige at beskrivelsen er dans, men sproget...altså når de taler, foregår i engelsk?

Hvis du kan leve med at jeg ikke sætter perfekte tegn, vil jeg rigtig gerne emne med dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:37

Ja, når de fører samtaler foregår det på engelsk. Beskrivelser og handling foregår på dansk. Jeg kan godt leve med uperfekt tegnsætning, er bare supersnerpet med det når jeg selv skriver.
Men jo tak, Nathaniel. Har du nogle idéer til et plot, eller skal vi bare tage det som det kommer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:52

Det lyder godt, ville bare lige have det slået fast, selvom jeg ikke sætter dem perfekt, hader jeg hvis der ikke er kommaer og punktum, det skaber forvirring, hvis de ikke er der.
Okay, et plot ville da være fint, men det kommer jo også an på hvad du selv søger, er med på det mester....så det er fin beslutning om hvad der evt skal ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:56

Jo, der er nogle grove ting lige at gå ud fra i mit første indlæg.
Jeg har lige været inde på din profil og jeg kan se at Nathaniel også er stor bogtilhænger. Det er Petya også. Det kunne måske også være fordi at Petya har slået en ihjel som Nataniel skulle have dræbt og at han derfor opsøger hende? Hm-hm. Omvendt måske? Der er så mange muligheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 15:07

Mhh har du jo ret i
Han er som hende på det punkt, han opsøger ikke folk, medmindre han skal dræbe dem. Så ved ikke rigtig hvorfor han skulle opsøge hende, angående det med at hun slog en ihjel han skulle murde, vil han være ligeglad. Vedkommende er død og ude af verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 23:26

Petya ville blive utroligt fornærmet, hvis ikke hun selv fik lov til at slå sin bestilling ihjel. Så måske kunne det være noget derigennem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 10:23

** NYT PLOT TILFØJET **

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 14:36

Woah, seriøst ingen der gider?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lejemorder søger emner og plots! Empty Sv: Lejemorder søger emner og plots!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum