Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Relationer til dæmon søges. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Relationer til dæmon søges. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Relationer til dæmon søges. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Relationer til dæmon søges. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Relationer til dæmon søges. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Relationer til dæmon søges. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Relationer til dæmon søges. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Relationer til dæmon søges. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Relationer til dæmon søges. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Relationer til dæmon søges. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Relationer til dæmon søges.

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 11:49

Hellu!

Jeg søger nogle plots til Caiden her, som jeg har været inaktiv på i et godt stykke tid efterhånden, men jeg vil rigtig gerne have ham i spil nu. Han er en dæmon, der sætter sig selv først, har et lille barns nysgerrighed og er lidt twisted oven i hovedet. Han har en svaghed for blod og alkohol, men ellers er han en ganske underholdende fyr. 
Jeg er ikke kræsen, men jeg sætter dog det krav, at du skal kunne stave ordentligt og skrive mere end bare ti linjer. Men det er også mine eneste krav.


Jeg søger nogle specifikke ting, som er:

  • Flirts, både nogle, han kan møde nu, og nogle, han har haft i fortiden, for jeg tænker, at det kunne være et ganske sjovt plot. Både kvinder og mænd.
  • Fjender, for dem er han dygtig til at få, da han ikke altid opfører sig lige anstændigt overfor andre væsner.
  • Venner - det kræver dog meget at blive hans ven, idet han sjældent stoler på folk, så dem søger jeg ikke alt for mange af. Det jeg søger flest af er partybuddies, som han kan tage i byen med.
  • En ældre dæmon (køn og alder er ligegyldigt, bare personen er ældre end Caiden) som kan tage ham til sig og på en måde lære ham op, idet han har nogle fejl og mangler, som han gerne skulle få rettet op på såsom sin ustyrlige blodtørst.
  • En som kan introducere Caiden til et job, eftersom han er arbejdsløs. 
  • Og så søger jeg en, der er med i en bande af en art - om det bare er en almindelige bande eller mafiaen er underordnet - som på en eller anden måde kan få lokket Caiden med. Om det er under pres eller om han bliver fristet til at gøre det frivilligt, det er op til dig.


Det var alt, selvom du selvfølgelig er mere end velkommen til at komme med flere idéer! Jeg håber, I er friske. :)


Sidst rettet af Caiden Tors 8 Aug 2013 - 16:45, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:28

... Ingen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Grin Man 24 Jun 2013 - 19:56

Altså jeg er frisk.. Selvom Grin sjældent er meget andet end en fjende. xD Men måske er det anderledes denne gang? Dunno.. Men hvis du tør skrive med en hæmningsløs Grin, så ja.. Så sig det! n_n
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 20:04

Grin skrev:Altså jeg er frisk.. Selvom Grin sjældent er meget andet end en fjende. xD Men måske er det anderledes denne gang? Dunno.. Men hvis du tør skrive med en hæmningsløs Grin, så ja.. Så sig det! n_n


Det kunne være sjovt, hvis det var anderledes denne gang. To hæmningsløse individer skal nok ende med at få det sjovt sammen! 
Har du idéer til noget specfikts plot eller skal vi tage det, som det kommer? : D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Grin Man 24 Jun 2013 - 20:06

Jeg har det nemmest ved at tage det som det kommer. Men hvis du selv har et plot, er det fint. :3
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 20:06

Synes bare vi skal tage det, som det kommer så : D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Grin Man 24 Jun 2013 - 20:08

Fair! Hvem laver det, og hvor? ^^ Grin befinder sig.. Vel.. Det kan være alle steder. xD
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Autumn Tors 27 Jun 2013 - 21:26

Hhmm.. Jeg faktisk interesseret i et emne med din kære Caiden. Jeg har et stykke tid gået og tænkt over nogle ideer til et plot eller lignende, eftersom det sådan landet ligget bedst for mig, men ikke meget er kommet op. xD
Jeg har dog en lille harmløs idé, som måske kunne blive en start; Autumn har været indblandet i noget værre shit i sine tidligere år. Blandt andet har hun ene mand gået amok på en skole i år 1969, og det kunne være spændende at måske have nogle som kendte til det. Så derfor kunne det være at Caiden havde være der til at overvære det, eller måske været så heldig at havde fundet hende på gaden, skjult i en gyde for ikke at blive fundet af politiet. Du ved. Sådan helt sammenkrøllet, og stadig med et greb om sit våben. Rystende og selv skræmt for livet over sine handlinger. Eller lignende..
Der er ingen grund til at han skulle have haft kontakt til hende, men bare det at han kender til det. Og hun er rimelig nem at genkende, på de blå øjne og det faktum at hun ikke rigtig har ændret sig overhoved. o.o
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:32

Kan han have hjulpet hende med at stikke af fra politiet dengang, hvor hun lå i gyden? 
Det ville nemlig give anledning til at han opsøger hende nu, flere år senere, for at bede om at få en tjeneste til gengæld. Og hvis hun nægter, kan han jo altid true med at afsløre, at det var hende, der gik amok på skolen. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Autumn Tors 27 Jun 2013 - 23:00

Uuuh ja! Kunne hurtigt blive fedt! Og hun er ret nem at true, når det lige netop omhandler den 'lille' episode. Hun er ret sart, kan man sige. xD

Så hvordan tænker du det vil være nemmest?? At han allerede ved hvor hun befinder sig og ankommer der for at komme i kontakt med hende?? Eller måske støder i tilfældigt ind i hinanden? For der er indtil videre faktisk en del information om hende i gaderne, på grund af hendes forhold til et af mafiaens medlemmer. Så ville ikke undre mig, hvis Caiden havde fået noget at vide om hendes ...whereabouts.. o.o
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Giselle Fre 28 Jun 2013 - 0:18

Jeg er interesseret - og jeg opfylder de få krav, du har sat op n.n

Fjende var oplagt, fordi det er de færreste, som kan elske Giselle, haha.. Men ja, ellers havde jeg flirt oppe at vende kort. Men så læste jeg det med et job. Eftersom hendes forældre begge ejer store firmaer, kunne det være, der var et job et sted der? Jeg ved ikke, hvad du foretrækker af de tre - men det var i hvert fald dem jeg bedst kunne se min kære Giselle i (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 17:55

Giselle skrev:Jeg er interesseret - og jeg opfylder de få krav, du har sat op n.n

Fjende var oplagt, fordi det er de færreste, som kan elske Giselle, haha.. Men ja, ellers havde jeg flirt oppe at vende kort. Men så læste jeg det med et job. Eftersom hendes forældre begge ejer store firmaer, kunne det være, der var et job et sted der? Jeg ved ikke, hvad du foretrækker af de tre - men det var i hvert fald dem jeg bedst kunne se min kære Giselle i (:


Måske kan vi mikse det sidste plots sammen med et af de første? :)
Jeg tror, at Caiden vil finde Giselle ganske underholdende. Han har det med at holde af ting, som andre ikke bryder sig om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 17:55

Giselle skrev:Jeg er interesseret - og jeg opfylder de få krav, du har sat op n.n

Fjende var oplagt, fordi det er de færreste, som kan elske Giselle, haha.. Men ja, ellers havde jeg flirt oppe at vende kort. Men så læste jeg det med et job. Eftersom hendes forældre begge ejer store firmaer, kunne det være, der var et job et sted der? Jeg ved ikke, hvad du foretrækker af de tre - men det var i hvert fald dem jeg bedst kunne se min kære Giselle i (:


Måske kan vi mikse det sidste plots sammen med et af de første? :)
Jeg tror, at Caiden vil finde Giselle ganske underholdende. Han har det med at holde af ting, som andre ikke bryder sig om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 17:59

Autumn skrev:Uuuh ja! Kunne hurtigt blive fedt! Og hun er ret nem at true, når det lige netop omhandler den 'lille' episode. Hun er ret sart, kan man sige. xD

Så hvordan tænker du det vil være nemmest?? At han allerede ved hvor hun befinder sig og ankommer der for at komme i kontakt med hende?? Eller måske støder i tilfældigt ind i hinanden? For der er indtil videre faktisk en del information om hende i gaderne, på grund af hendes forhold til et af mafiaens medlemmer. Så ville ikke undre mig, hvis Caiden havde fået noget at vide om hendes ...whereabouts.. o.o

Jeg synes, at han skal vide det i forvejen, så han kan opsøge hende. Det virker mere professionelt. 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Giselle Fre 5 Jul 2013 - 1:45

Det lyder ganske godt! Jeg sender dig en PM, så vi kan få det sidste på plads. Det er nu engang nemmere, end at tage den her (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 13:14

Jeg er frisk, måske som en flirt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 13:22

er frisk nok som fjender fordi Arason ikke lige frem er den man blive venner med XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 12:32

Jeg er virkelig ked af, at jeg først har opdaget jeres svar nu. Hvis I stadig vil emne, kan I sende en pm. :D

Ellers søger jeg stadig emner, da jeg ingen har, så kom frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 12:55

Dog en lettere modstridende race, men idag kan jeg godt tillade mig at have nogle flere emner end normalt. How ever! Jeg ved dog ikke helt angående reletionerne, dog er jeg frisk på hvad som helst!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 13:32

Mimi Jackson skrev:Dog en lettere modstridende race, men idag kan jeg godt tillade mig at have nogle flere emner end normalt. How ever! Jeg ved dog ikke helt angående reletionerne, dog er jeg frisk på hvad som helst!

Det mest modstridende her er nok dit svar. Du gider ikke de plots, jeg har fundet på, men alligevel er du frisk på "hvad som helst"? xD
Hahaha, nå, men hvad vil du så foreslå, at vi finder på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 13:42

Caiden skrev:
Mimi Jackson skrev:Dog en lettere modstridende race, men idag kan jeg godt tillade mig at have nogle flere emner end normalt. How ever! Jeg ved dog ikke helt angående reletionerne, dog er jeg frisk på hvad som helst!

Det mest modstridende her er nok dit svar. Du gider ikke de plots, jeg har fundet på, men alligevel er du frisk på "hvad som helst"? xD
Hahaha, nå, men hvad vil du så foreslå, at vi finder på?

Nu har jeg dog ikke ligefrem læst de forslående plots endnu o.o.. gør jeg når jeg kommer tilbage fra banken af (:
Edit: Kunne ikke lige vente til efter banken, men flirts, og job kan jeg sikkert godt sørge for, hvis han har en form for værdi idé når det kommer til kunstværker (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 15:16

Måske kan vi lave en blanding?
Ja, han har forstand på kunst; han har studeret en del fag igennem sit lange liv, deriblandt kunsthistorie. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 16:13

Okay! Mimi er dog kunsttyv, og sælger det der efter på det sorte marked, hun er altid villig til at finde en rekrut, så længe hun får noget ud af vedkommende. Men Mimi er lesbisk, indtil det modsatte er bevist, så hun vil blive en svær flirt xD men så har du dig jo lidt af en udfordring (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Evelyn Swift Tors 8 Aug 2013 - 16:39

Kunne også godt være interesseret i et plot ^^
Eve er en smule ældre end Caiden, men 100 år så tror ikke at hun ville gå som en særlig god mentor eller lærer da hun er ret så fucked up selv, er tyv og lever så umoralsk som overhoved muligt.

Men kunne være sjovt at skabe et plot på benene med en fellow dæmon :D
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 17:27

Mimi - Caiden er en god tyv, så det lyder som det perfekte job for ham! En udfordring er altid sjovt, men flirten kan vi jo også bare droppe. xD

Evelyn - Ja, hun ville være en noget sølle mentor. xD Men vi kan sagtens finde på et andet plot, hvis du har nogen idéer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til dæmon søges. Empty Sv: Relationer til dæmon søges.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum