Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Le Position - Mafia relateret. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Le Position - Mafia relateret. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Le Position - Mafia relateret. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Le Position - Mafia relateret. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Le Position - Mafia relateret. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Le Position - Mafia relateret. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Le Position - Mafia relateret. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Le Position - Mafia relateret. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Le Position - Mafia relateret. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Le Position - Mafia relateret. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Le Position - Mafia relateret.

Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 20:44

Godaften, kære medskrivere. ^^

I ved alle sammen, at jeg var selve hjernen bag mafia-idéen. Og at vi alle sammen ønsker, at det snart kommer helt oppe at køre. Selvfølgelig. Det ville skabe fantastiske bånd imellem os alle, i de mest utrolige emner!..

Men yes yes. Som i kan se, går det ret så langsomt. Og jeg har desværre lidt skyld i det. Hvis ikke Liam havde været en skat og hjælpe, imens jeg har været on and off, så var plottet nok død.. Så deraf takker jeg ham af hele mit elskværdige hjerte. <3 

Men men! I skal også have tak. For at skabe modgrupper. For at deltage i mafiaen. For i det hele taget at være interesseret. ^^

Nå, men må nok komme til sagens kerne!

Jeg vil forklare alle, for en gangs skyld, hvordan tingene indtil videre står.

Vi har mafiaen, hvor af der indtil videre er 5 brugere der har tilmeldt deres karakter til at være 'medlem' indtil videre. Virkelig flot! Godt intiativ. <3

Vi har også modstands gruppen Operation Libra, der har skrabet op til hele 5 medlemmer ligeså! Og med flere på ventelisten. Ekstremt flot. Jeg er stolt~

Derudover har vi så også den fikse lille gruppe, lige så kriminelle som mafiasoerne, med indtil videre 3 medlemmer. Godt gået! Håber i gror jer stor og stærke! \o/

Men ja. Nu vil i så gerne vide, hvor står Jeff Es. og hans fremtidige kumpaner egentlig henne? Vel, det skal jeg sige jer!

Jeff, og hans ledsagere, er endnu ikke en del af mafiaen - selvom det er planen. Indtil videre skraber Jeff sig en masse "venner" sammen, inden han slutter sig til mafiaen. For at vælte den nuværende Boss af tronen. Indtil videre står Jeff kun med 2 npc'er, og ingen bruger-lavede medlemmer. 
- Lad os håbe det ændrer sig. (; 

Nå men, det var bare nyhederne for denne gang! Så snart der sker ændringer, vil jeg skrive et lille bump-indlæg, og deraf vil i straks vide, at denne post er blevet redigeret på den ene eller anden måde!

Med venlig hilsen Jeff Es. Må i have det fantalistisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 21:08

For at udvide vores plot, Jeff, der foreslår jeg at jeg er en af "ledsagerne" Jeff tager med sig, for at vælte de nuværende af tronen, da Petya jo er legemorder og dermed kunne afskaffe den nye boss fuldstændigt.
Bare et forslag.

Kys. x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 21:41

Jeg håber du har regnet min bandet med?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 22:13

Petya: Selvfølgelig. En go' trussel er altid god at have med sig. <3

Thayer: Din bande er den sidstnævnte, med de 3 medlemmer. ^^ Skriv gerne til mig hvis den bliver større!~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Abel Søn 30 Jun 2013 - 23:37

Hej Jeff, jeg har snakket lidt med Liam omkring Abels job i Mafiaen og han foreslog, at jeg snakkede med dig, hvilket jeg så ikke har fået gjort, men vil tage initiativ til nu.
Der er nogle forslag fra Liam omkring Abels "jobstilling" en af dem, udover den han allerede har, er om at være med i ledelsen sammen med dig. En anden er omkring ansvarlighed for handel af personer, om der her menes leder-mæssigt eller bare som fodfolk er jeg ikke sikker på, men begge dele ville passe godt på Abel, så hvis lederrollen i det departement ikke er optaget, så har jeg Abel til rådighed der.

Bare for at få nogle af tingene ryddet op i herfra :3
Abel
Abel
Beginner (Rank 4)

Bosted : Han bor i en lejlighed i Terre, nær gågaden.

Antal indlæg : 40


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 23:51

Hm.. Jeg kan faktisk godt bruge en leder, der når gruppen er større, holder styr på hvem. Deres loyalitet, job osv. Så den må Abel meget gerne snuppe. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Abel Man 1 Jul 2013 - 0:09

Okay, det lyder fedt, så ved vi jo, hvor vi har ham :) Og de andre (når den tid kommer) XD
Abel
Abel
Beginner (Rank 4)

Bosted : Han bor i en lejlighed i Terre, nær gågaden.

Antal indlæg : 40


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 0:19

Indeed. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Le Position - Mafia relateret. Empty Sv: Le Position - Mafia relateret.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum