Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nyfødt vampyr søger !!!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
nyfødt vampyr søger !!!
Heii folkens
Lena har haft sin sidste tid som dødelig, men nu er hun ikke længere et sølle menneske men en nyfødt vampyr, som nu lever livet og som er ved at lære sine styrke og sanser at kende.
Det er der hvor i kommer ind i billedet!!
jeg vil nemlig gerne i gang med nogle emner, da Lena`s nye jeg skal luftes og vokse sig stærkere.
Kort om den nye Lena
Hun er nu blevet en kvinde, der ved hvad hun vil og hvem hun vil have, hun er ikke længere flov over sin krop men fuld ud bevist om at hun er smuk ( det bruger hun i stor grad) lige nu er hun ved at vænne sig til sine nye skarpe saner og den nye styrke samt hvordan hun for blodtørsten under kontrol.
Lena er ikke bangefor at sige sin mening og heller ikke for at kæmpe, da hun i sit menneskelige liv var en dygtig fægter og så er hendes krop både smidig men også hybermobil.
Emne krav
jeg elsker emner der er fyldt med beskrivelser og spænding, desuden har jeg det bedst med folk der skriver over de 50 ord.
Søger
:: mænd hun kan forføre
:: flirt, en som måske bliver forelsket i hende( skal helst være vampyr )
:: fjender, folk der ikke kan lide hende eller blot ønsker hende død
::måske en der vil vise hende det ægte vampyrliv
:: og så er jeg åben for andre ideer
Lena har haft sin sidste tid som dødelig, men nu er hun ikke længere et sølle menneske men en nyfødt vampyr, som nu lever livet og som er ved at lære sine styrke og sanser at kende.
Det er der hvor i kommer ind i billedet!!
jeg vil nemlig gerne i gang med nogle emner, da Lena`s nye jeg skal luftes og vokse sig stærkere.
Kort om den nye Lena
Hun er nu blevet en kvinde, der ved hvad hun vil og hvem hun vil have, hun er ikke længere flov over sin krop men fuld ud bevist om at hun er smuk ( det bruger hun i stor grad) lige nu er hun ved at vænne sig til sine nye skarpe saner og den nye styrke samt hvordan hun for blodtørsten under kontrol.
Lena er ikke bangefor at sige sin mening og heller ikke for at kæmpe, da hun i sit menneskelige liv var en dygtig fægter og så er hendes krop både smidig men også hybermobil.
Emne krav
jeg elsker emner der er fyldt med beskrivelser og spænding, desuden har jeg det bedst med folk der skriver over de 50 ord.
Søger
:: mænd hun kan forføre
:: flirt, en som måske bliver forelsket i hende( skal helst være vampyr )
:: fjender, folk der ikke kan lide hende eller blot ønsker hende død
::måske en der vil vise hende det ægte vampyrliv
:: og så er jeg åben for andre ideer
Gæst- Gæst
Sv: nyfødt vampyr søger !!!
måske kan jeg være en fjende
Yamesu- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
nej ikke lige nu
Du må lige i tænkeboksen da der må være en grund til de bliver fjender
Gæst- Gæst
du er jo en vampyr og jeg er en varulv de er naturlig fjender
Super Sharabi, kunne jeg lokke dig til at lave? er nemlig lige selv igang med at lave et;)
Og lad os give det en chance Veronica, men kunne du så lave emnet? det skal dog blot være nat
Og lad os give det en chance Veronica, men kunne du så lave emnet? det skal dog blot være nat
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Nyfødt vampyr søger emne.
» Vampyr søger emne
» en vampyr søger emne
» vampyr søger emne
» Vampyr søger emne
» Vampyr søger emne
» en vampyr søger emne
» vampyr søger emne
» Vampyr søger emne
Vie La Mort :: Off Game :: Archives