Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En ny butik på gågaden ( Marilyn ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En ny butik på gågaden ( Marilyn )

2 deltagere

Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Lee Fre 2 Aug 2013 - 17:34

T: 00:00
O: ingen
V: nymåne og lunt
S: gågaden i Terre
D: den 25 juni



Det var midnat og det var ikke rigtig nogen uden for. Udover Lee en ung vampyr som var ved at sætte sit skilte op over døren, til han ny åbne butik hvor han solgt alt som folk kunne ha brug for og meget andet og satte gammel møbler i stand og repeter ødelaget fjersyn og radioer og havde et stort lager gammel og værdifulde smykker, samt en masse kunst som han har købet fra dødsbor og fra samler og oven på bo han i en mørk lejlighed. Som havde tag ham flere uger at får sat i stand så han kunne bo der uden at blive generet af solen og om aften kom han første rigtig uden for, eller var han inde i sin butik og satte nye vare på plads men selv om Butikken. Hæderlig ud var det nogen ting som ingen andre viste noget om ud over Lee lindt en almenlig fyr smuglet han diamanter og stoffer ind i byen,
Lee
Lee
Novice (Rank 3)

Bosted : i er store mørke lejlighed oven over sin butik

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Marilyn Fre 2 Aug 2013 - 19:40

Mari gik gemmen gågaden, hendes gule øjne lyst lette op så man kunne se dem, hun have sin brune jakke på sammen med et par lyse blå lang bukser og sort sko med et guld mønte på, Mari kunne høre en der lavede noget længer ned af gaden, hun gik der hen får og se hvad det var,  hun så en ung mand stå og sætte et skilt op, hun gik der henne med langsomme skridt, hun have ikke kunne sove så var godt uden for og gik bar rundt hun var kommet hen til ham for og se have der sket og se hvad det var for en butik han have sig, hun smilte mens hun kigede på den selv om der var mørkt kunne hun godt se noget af det men ikke meget." Hej, fin butik du har har," sagde hun lidt efter og smilte til ham.
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Lee Lør 3 Aug 2013 - 15:00

Lee kigge ned på hende. Og smilede igen " mange tak jeg er også færdig med at, sætte den i stand for den så herrens ud da jeg. Købet den for 1½ måned side men nu er den klar til at, åben og de frøken kan være den første til at se den. Vis de har lyst til det " sagde Lee og kom ned af stien og så på skilte, og var meget godt tilfreds med at være klar til. At byde de første kunder velkommen allerede i morgen, og han havde lige får en del vare hjem fra udlandet.
Lee
Lee
Novice (Rank 3)

Bosted : i er store mørke lejlighed oven over sin butik

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Marilyn Søn 4 Aug 2013 - 12:55

Marilyn stod og så ind af vinduet mens hun tænkte på mange ting, hun fik næste ond i hoved af dem, man så han gengælde hende smilte og snakkede om hans butik, han spurgte om hun ville se den som den første, jo hvorfor ikke. "Jo gerne, det kunne være spændende." sagde hun venligt, mens han kom ned fra stien, hun så på skiltet igen. "Må man spørge hvorfor din butik hedder som den gør?" spurgte hun da det kunne være sjovt nok og vide om der var en historie bage eller det bar var det første han have fået op i hovedet da han ville starte den.
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Lee Man 5 Aug 2013 - 15:20

" hvorfor den hedder Vampia. Fordi jeg komme fra Italien og er fuldblods vampyr, og jeg er vild med alt med Italienske ting. Og der er for at ære min mor at butikken hedder som den gør, og jeg får mange ting hjemme fra Italien her op for at. Sælge dem til folk " sagde Lee åben døren ind til Butikken, så hun kunne komme inde og se tingen
Lee
Lee
Novice (Rank 3)

Bosted : i er store mørke lejlighed oven over sin butik

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Marilyn Ons 14 Aug 2013 - 17:20

"Det lyder meget spændende, og du siger du er vampyr?" spurgte hun, der var noget i hende der fik hende til og være på vagt over for ham nu, det var nok noget af det hun havde fra sin far af, hun skubbede tanken væk og lyttede til det han sagde. "Det er en smuk ting at gøre det med din mor." Smilede hun og gik ind da han åbnede for hende, Mari så sig lidt rundt mens hun kigge på de ting der var, hun gik længer ind men dog forsigtigt da der var lidt mørket.
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Lee Ons 14 Aug 2013 - 17:27

" rolige du skal ikke være bange. For mig jeg bider ikke kun vis jeg er sulten, og det er jeg ikke lige nu og de siden har du lidt varulv. I dig så dig bider jeg slet ikke jeg har ikke sådan, rigtig noget i mod varulve men deres blod smager ikke så. Godt som nogen ville mene og ven lidt jeg tænder lige, for lyste en gang så du bede han se tingen " sagde Lee. Og gik hen for at tænde lyset der var ikke så, skrap som de kunne havde være. Og alle tingen var utrolig flotte og gammel
Lee
Lee
Novice (Rank 3)

Bosted : i er store mørke lejlighed oven over sin butik

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

En ny butik på gågaden ( Marilyn ) Empty Sv: En ny butik på gågaden ( Marilyn )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum