Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning

Go down

Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning Empty Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning

Indlæg af Dean Man 2 Sep 2013 - 10:55

Goddag De' damer og De' herre!

Jeg går og leder, men jeg finder intet... Så derfor håber jeg nogen af jer hører mit kald og kunne tænke sig at passe ind i mine plots!

Dean er ret fucked, for at sige det mildt. Efter hans elskedes død og hans datters forsvinden, så er Dean sunket langt ned i et hul han ikke kan komme op fra.

PLOTS:

- Jeg søger et menneske/animagus eller andet dødeligt væsen, som Dean får til opgave at beskytte. En person som Dean har fået besked fra Gud om snart skal dø (enten sygdom, ulykke eller andet) og han derfor skal sikre mod djævlen. Personen behøver ikke dø, og det har jeg flere måder at flette ind i plottet på. Men søger et uskyldigt væsen!

- Jeg søger en der kender Dean's datter Nicole. Hun er 18 år og bor nu et sted i England, Dean har ikke talt til hende den sidste måned.

- Jeg søger en bedste ven til Dean, en som er lige så fucked up som ham selv, en der er glad for narko, alkohol og alt hvad det medføre...

KRAV:
- Be creative! Skriv mere end 5 linjer.
- Du har ikke planer om at forlade VLM lige foreløbigt.

Jeg søger plots der kan køre, mit gamle blot med Kajika & Nicole kørte i næsten 2 år, ikke at det behøver vare lige så længe, men mere pointen i at det helst skal være noget der køre over længere tid.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Tilbage til toppen Go down

Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning Empty Sv: Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 14:22

Uhm, jeg kan forestille at jeg passer ind i to af de plots du skriver. Blandt andet kunne jeg kende din datter, Nicole, men det ville så udelukkende være over internettet. Og jeg kunne også være din bedste ven, da Petya er rimelig fucked og hun bruger meget alkohol og forskellige stoffer i sin hverdag, for at glemme sin fortid.

- Håber på at høre fra dig!

Gæst
Gæst

Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning Empty Sv: Passer du ind i mine plots? - Emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 19:22

Halløøj! :D

Kunne sagtens forstille mig Dean som India's 'Gaurdian Angel' af en art; da hun tit er det forkerte sted på det forkerte tidspunkt (næsten ALTID). Udover dette vil jeg mene hun kunne blive en utraditionel ven for Dean, da hun næppe deler hans glæde for stoffer (tilgengæld har hun en stor tolerance for alkohol), og er sikkert også på mange måder Dean's modsætning. Hvilket er en ting jeg sagtens tror vi kan spille til deres fordel :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Tirs 3 Sep 2013 - 21:02

Jeg er frisk på jer begge! (hæhæ)
Kan i ikke smideen PM? Så kan vi aftale nærmere!:)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum