Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Del dit arbejde med Forfatterklatten! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Del dit arbejde med Forfatterklatten!

2 deltagere

Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 11 Sep 2013 - 15:45

Behold! Et nyt koncept: Forfatterklatten

Hvad i alverden er det?
Forfatterklatten er et nyt board, skabt af administratorerne bag Vie La Mort. Her kan man dele ALT det skriftlige arbejde, man har på hjertet! http://forfatterklatten.danskforum.net/

Oh! Sejt!... nej vent... hvad?
Det er et board, hvor folk opretter sig som FORFATTER i stedet for som den enkelte karakter og hvor man deler sammenhængende tekster med hinanden i stedet for at skrive emner sammen.
Det er et board, hvor vi kan læse hinandens forfatterarbejde og give hinanden ris og ros. Det er her, man fremover vil kunne finde skriveøvelser og inspiration til sit private skrivearbejde og holde kreativiteten stabil selv når man føler, den er forsvundet!

Ahh! Jamen HVOR er dette SEJE board?!
Vores tekniske admin Avery arbejder i disse dage på at få skabt boardet Forfatterklatten, der vil selvfølgelig gå et stykke tid, før det står klar til at modtage brugere. Indtil da kan I jo overveje, hvad jeres seje pseudonym/kunstnernavn skal være og kigge gamle word-dokumenter igennem for guf, som I kan dele med de andre.

Jamen jeg har jo helvedes masse, jeg vil dele LIGE NU!!!!!!!!!!!!!! (aah Liam er meget excited haha)
SÅ KAN JEG BANDE PÅ, AT JEG MULIGVIS HAR DEN SEJESTE LØSNING I VIE LA MORTS HISTORIE!

Jaså?
You bet. I anledning af fantasybogmessen vil jeg gerne tilbyde at medbringe jeres arbejde. Jeg ved, at især mange fra Jylland vil have svært ved at komme med, så vi har i admingruppet tænkt og tænkt og tænkt. Eftersom at bogmessen kommer til at vrimle med forfattere og vigtige mennesker fra danske forlag, kunne jeg ikke lade være med at tænke "De skal da se, hvad den upcoming generation af fantasy-forfattere har at byde på!"

Så her er mit tilbud:
Find eller skriv på ny jeres allerbedste skriftlige arbejde, der repræsenterer det I også laver her på Vie La Mort. Det behøver ikke være en hel roman, lad os sætte en begrænsning på et par af 1-5 sider, kog det ned til den absolut BEDSTE forfatterklat, I kan komme med!
Jeg vil sætte alle historierne og jeres personlige oplysninger (Navn, adresse, nr, e-mail eller hvad I har lyst til at opgive) i en mappe og medbringe den til messen. Så vil jeg stikke den i hovedet på ALLE de forlag, der er til messen og tilbyde ALLE forfattere et lille kig!
Vedhæft jeres dokument her i et indlæg, copy and paste eller kontakt mig med det hele over PM!

Sidste frist: Fredag d. 13. september 16:00 (jeg bruger gymnasiets printere haha)

Forfatterne til bogmessen: Lene Dybdahl, David Meinke, Eva Egeskjold, Peter Gotthardt, Kenneth Bøgh Andersen, Silja Bødker, Kat L. Lassen, Line Kyed Knudsen, Dennis Jürgensen, Camilla Wandahl, Sven Damgaard Ørnstrup, Martin Vinther Madsen, Ida Ahrensbach, Maria Louise Staffe, Mette Finderup, Marianne Holmen, Nanna Foss, Josefine Ottesen.
Forlag: Gyldendal, Tellerup, Carlsen, Rosinante & co, Condidact, Forlaget Facet, Skrive forlaget, Fantask, Klingbjerg.


Sidst rettet af Liam Borzakov Tors 12 Sep 2013 - 22:43, rettet 1 gang
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 16:32

ØJJJ! Hvor er i bare SEJE admins!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 11 Sep 2013 - 16:39

Not sure if sarcasm or... hahah anyways, I'll take it!

Andrija, skal du ikke med til bogmesse? <3
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 16:40

Det skal lige siges, I stedet for at sende det hele ind i et indlæg, kan i bruge; Attach File, den er lige neden under skrive feltet, hvis i trykker på "Post Reply"

Så klikker i bare på Choose File, og vælger jeres dokument. Lige som jeg har gjort.

En anden ting er, LAMSE HISTROIEN SKAL IKKE BRUGES, BARE EN PRØVE -.-

Max størrelsen er dog 14.648 MB (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 16:48

Liam Borzakov skrev:Not sure if sarcasm or... hahah anyways, I'll take it!

Andrija, skal du ikke med til bogmesse? <3
Nope, skal til bryllup ... suk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Autumn Ons 11 Sep 2013 - 17:00

Jeg tænkte. Hvis man nu ikke ønsker at have sine informationer spredt ud på en åben side, men samtidig gerne vil have sine informationer med videre til dette event. Hvordan er det så muligt at indsætte en fil i en PM?? Jeg kan ikke helt finde frem til svaret selv. Og det foregår ikke på samme måde som med et indlæg i et emne. o.o
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 17:07

Autumn skrev:Jeg tænkte. Hvis man nu ikke ønsker at have sine informationer spredt ud på en åben side, men samtidig gerne vil have sine informationer med videre til dette event. Hvordan er det så muligt at indsætte en fil i en PM?? Jeg kan ikke helt finde frem til svaret selv. Og det foregår ikke på samme måde som med et indlæg i et emne. o.o
I Pm's er det desværre ikke muligt.. men der kan du tilgengæld bruge: code koden sammen med spoiler koden.

Eks:
Spoiler:

Så kan man nemlig bare markerer det hele direkte, og oven i det behøver det ikke fylde mega meget hvis du bruger en spoiler (:
Selvfølgelig behøver man ikke nødvendigvis at bruge Spoiler koden (: men det er så tilgengæld bare nogle eksempler på hvad man kan gøre.

Kode:
[spoiler][code]TEXT![/code][/spoiler]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Autumn Ons 11 Sep 2013 - 17:15

Hhhmm..  Så gør jeg det bare på den besværlige måde. Mine informationer sendes for sig selv over PM til Liam og så sendes mit dokument her fra. Det vil sikre mig at mit dokument set up ikke fucker på midten. xD
Bilag
Del dit arbejde med Forfatterklatten! Attachment
Sidste Stop.docx Du har ikke tilladelse til at downloade vedhæftede filer.(17 Kb) Hentet 4 gange
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 17:18

Helt iorden (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Gæst Ons 11 Sep 2013 - 22:25

Det bliver så fedt. x3 Glæder mig til åbningen, og se hvor mange forfatterspirere, der kommer for at blomstre derinde~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 12 Sep 2013 - 21:32

Hey guys!

Jeg printer ud i morgen eftermiddag, så send endelig nogle filer inden!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Del dit arbejde med Forfatterklatten! Empty Sv: Del dit arbejde med Forfatterklatten!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum