Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let It Flow~Calthos EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let It Flow~Calthos EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let It Flow~Calthos EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let It Flow~Calthos EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let It Flow~Calthos EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let It Flow~Calthos EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let It Flow~Calthos EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let It Flow~Calthos EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let It Flow~Calthos EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let It Flow~Calthos EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let It Flow~Calthos

Go down

Let It Flow~Calthos Empty Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Ons 23 Okt 2013 - 20:51

Tid:Omkring aften
Sted:Gyderne
Omgivelser:Kun Lydia
Vejr:Lidt vindstillet
Påklædning:En knælang sort kjole uden ærmer, mørke gennemsigtige strømpebukser indenunder, sorte ankelstøvler på fødderne


Det var en dejlig aften, vinden blæste smukt og yndefuldt i natten , det var tydeligt at se hvordan vinden blæste rundt, for genstande som flag der hang rundt på bygninger hvor folk boede flagrede løs. Gyderne var så stille om aftenen det var enlig meget rart, og der var heller ingen mennesker så det var et sjældent men dejligt syn. Udenfor en lille hjørne café stod der en ung, yderst køn kvinde og betragtede cafeen, hun havde stået og kigget på den i nogle timer, men havde ikke taget sig sammen til at gå derind endnu.
Lydia hed hun, og hun havde aldrig været ved gyderne før hun havde fået at vide hvad det hed, og lå henne. Hun havde en smuk knælang kjole på, smukt langt bølget hår som de tnu sad i dag. Øjnene var gyldenbrune, men Lydia mente altid det var en chokoladebrun farve.
Hun frøs dog lidt men besluttede sig så for efter nogle time at vandre ind på cafeen, der var underligt nok heller ingen folk inde. Jo der sad en mand og det var så det, Lydia kiggede rundt og puttede et undren udtryk på ansigtet.  Der var da ikke noget specielt idag var der...Eller nej...Hun vidste det ikke helt. Hun var yderst køn det vidste hun godt det var ikke fordi hun ønskede at være selvglad men lidt ros til sig selv skadede jo ikke. Lydia nød det meget, selvom der måske var lidt uhyggeligt ved gyderne om aftenen så var der dog også smukke ting at se.

Inde på Cafeen stod der sofaer, borde, nogle stole, og en bar hvor der stod en lidt gammel dame som så meget ung i. Med en tøvende bevægelse satte hun sig ned på en stol ved baren, og hurtigt opdagede damen hende "Jamen du godeste goddag og velkommen , hvad skulle det være"spurgte hun og Lydia tænkte lidt mens blikket gled rundt mellem de  mange valgmuligheder man kunne få at drikke og self også mad."En kop varm te tak"sagde hun med et smil. Damen nikkede og Lydia kiggede bagover skulderen hvor hun kunne se ud ad vinduet. Tænk hvis hun blev overfaldet , eller værre nogen prøvede at voldtage hende.. Måske havde nogen lyst til at bide hende ,, hun gys ved tanken af det, nej det skete ikke, det måtte hun ryste af sig.Hmm der er så stille herinde..Men udenfor er der koldt.Måske mangler jeg bare selskab*tænkte hun mens hun kort lukkede øjnene og lod den ene hånd hvile sig på den ene kind. SÅ nu ventede Lydia bare på der ville dukke nogen op hun kunne snakke med, eller i det mindste have det sjvot med nu hvor hun bare sad alene og lignede en eller anden idiot.

Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 21:08

Det var meget koldt udenfor, det var jo klart når det var på den her årstid. Der var ikke meget der havde åbent på den her tid af aftenen, der var nogle enkelte cafeer og natklubber, men de klubber var ikke ligefrem et sted han havde lyst til at tage hen til, for høj musik og for mange mennesker på en gang. Han var ikke lige personen der kunne lide alt for mange mennesker på en gang, det var ikke ham. Hvilket var grunden til at han stod og kiggede ind i en cafe og tænkte på om han skulle gå derind. Der sad to personer derinde, en mand og en kvinde. Han trak let på skuldrene. Jo. Hvorfor ikke?

Han åbnede døren og kom traskende ind i cafeen. Det var nok lidt af et skræmmende førstehånds indtryk når han kom gående ind i en marineblå jakke der hang ned til lårene. Der var en hætte på jakken som han havde over hovedet så halvdelen af ansigtet var dækket, men under hætten var der dog et underligt blåt lys. Jakken stod åben og han havde en hvid t-shirt på indenunder. Hans bukser var hvide med lyseblå camouflage, det var ikke fordi han havde været i hæren, de så bare fede ud. Han kiggede rund og gik derefter op til disken og sukkede imens at han kiggede på hende bagved disken der så lidt bange ud. Måske troede hun at han ville røve dem? Han smilede lidt til hende. "Slap af." Startede han ud stille og roligt. "Jeg skal bare have noget at drikke." Sagde han og nikkede en enkelt gang. Kvinden bag disken åndede lettet op og han satte sig ned på en stol i nærheden. Han kiggede over på kvinden og nikkede en enkelt gang med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Ons 23 Okt 2013 - 21:20

Hendes reaktion var ikke så langsom som man skulle tro, så hun kiggede hen mod stemmen, en mand hun ikke kendte til var kommet ind på cafeen han så enlig meget flink ud han lignede nu ikke ligefrem en der ville røve hende."Goddag ,, bare rolig det er ikke det jeg tror om dig"sagde hun venligt. Så kiggede hun hen imod damen bag disken hun havde ikke fået sin te endnu men ventede tålmodigt på den. Hendes øjne hvilkede lidt på manden for at se hvordan han så ud, han lignede en af de der soldater der lige var kommet hjem fra hæren eller måske lignede han blot en fyr der var kongelig, eller noget andet der ikke havde været af hendes gæt. Lydia kunne sommetider godt være dårlig til at gætte det var måske også derfor hun ikke sagde noget. "Jeg hedder Lydia hvem er du"pausen mellem hendes spørgsmål og hans svar passede fint nok til Lydia for hendes te var kommet på bordet"Tak"smilte hun til damen og tog en tår af teen, godt nok var hun meget forsigtig for hun vidste godt te var varmt.

Hendes hænder var kolde så kolde man godt kunne se små årer på håndlædene og neglene var så småt også blå efter kulden. Hvorfor skulle der lige være så koldt, ja Lydia vidste godt det var tiden om året til det men det var stadig træls. Hun strøg en hårtot væk fra ansigtet, sjovt at hun havde troet denne mand skulle til at gøre noget ved hende, men han var venlig og kunne nu holde hende med selskab hvis han ønskede det, hmm hvad skulle han mon ellers lave.
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 21:37

Han kiggede overrasket på kvinden der snakkede til ham. Det var ikke lige det han havde regnet med. Han blinkede et par gange og tog hætten af. Hans øjne lyste blåt hvilket var tegn på at han ikke var menneske. "Øh, Calthos." Sagde han og nikkede en enkelt gang til Lydia. "Nej, men.. Når en hætteklædt fyr kommer gående ind på sådan et sted her, så tænker folk det værste." Sagde han og kiggede op da hans te kom. Han takkede og kiggede på Lydia. "Det overrasker mig at du snakker til mig" Sagde han og hævede sit ene øjenbryn af hende. Hen pegede let på hans øjne som om at han ville sige at de skræmte folk væk. Han smilede dog stadig, selvom han var hætteklædt var han meget flink.

Han kiggede på hende hænder og kunne nu godt se at de var kolde. Han kiggede på hans egne og åndede i dem for at varme dem lidt op, men til ingen verdens nytte, de var stadig lige så kolde et par sekunder efter som de havde været før at han havde åndet på dem. Han sukkede let og kiggede på hende igen imens at han drak lidt af sin te. Normalt ville han brænde sig men ikke denne gang. Han var klogere end sin te nu. Han kiggede hurtigt over på den anden mand der sad i cafeen, men det så ikke ud som om at han var ret snaksagelig, så han kiggede over på Lydia igen. Det var altid rart for ham at møde nye mennesker. Han kunne godt mærke at der ikke var nogen speciel aura omkring hende, som om at hun ikke havde nogle magiske evner, var hun virkelig det første menneske han kom til at snakke med? Calthos havde nu stor respekt for mennesker, til trods for at de ikke havde nogle specielle evner så var de alligevel modige. Det var noget han fandt imponerende. "Så, Lydia." Sagde han og smilede. Han synes det var lidt mærkeligt at side et bord væk fra en han snakkede med så han rejste sig og gik over til hende. "Du har vel ikke noget imod at jeg sætter mig her?" Spurgte han derfter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Ons 23 Okt 2013 - 21:52

Hun nikkede ja han havde ret det var bare sjovt for Lydia havde ikke tænkt tanken om at han godt kunne ligne sådan en slags type der var ude på noget, sådan som han var klædt, hun betragtede ham lidt og vidste ikke noget om han vidste hvad hun var det gjorde han nu sikkert fordi en som ham var ikke et menneske, måske var han men så dårlig hun var til at gætte ting så måtte hun hellere lade vær"Nejnej gør skam intet... Du velkommen til at sætte dig ved siden af mig, det lidt ensomt at sidde alene jo"smilte hun og tog en tår af teen, hun kiggede hen mod ham, og ned mod bordet han skulle også have te det var en sjov sammentræf, men det gad hun ikke lave et helt stort nummer ud ad. Lydia kiggede lidt mere på ham"Hyggeligt at møde dig Calthos hvad laver du så herinde på cafeen, og generalt udenfor ved gyderne"spurgte hun mens hun var drejet lidt rundt på stolen så hun kunne kkigge på ham i stedenfor at virke som om hun var ligeglad.

Calthos ville sikkert spørger Lydia om det samme så hun håbede hun havde et svar til den tid. Hendes hår hang stadig løst nogle totter hang foran brystet og resten af totterne hang ned af ryggen. Lydia havde altid haft langt hår det var vel sådan en kendt tøseting at have langt hår, men Lydia fandt bare langt hår mest naturligt og smukkest. "Men Calthos jeg forstår dig godt altså en fremmed der pludselig snakker til en det kan virke ret wierd og skræmmende"sagde hun med en blanding af dansk og engelsk. Så tog hun en tår af teen igen og havde helt glemt der sad en mand og kiggede på dem, hun lagde godt mærke til Calthos havde kigget på manden, og hun skyndte sig at ryste lidt med den ene hånd"Jeg kender ham ikke bare så du ikke tror noget..Enlig har jeg ikke hilst på ham men jeg kender ham ikke men kender heller ikke dig, så måske skulle jeg hilse på ham"sagde hun og kunne godt høre det lød lidt inviklet. Lydia fik så hurtigt rystet den idé af sig hvem kunne vide hvad slags menneske han var måske var han ikke et menneske.
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 22:49

Han havde selvfølgelig smilet til hende da hun sagde at han kunne sætte sig ned og havde så gjort det og tog med det samme en lille slurk af hans te. Han lænede sig lidt tilbage i stolen og betragtede hende med et smil imens at han hørte på hende da hun snakkede. Han kløede sin hage inden at han svarede på hendes spørgsmål. Hvad han lavede her? Det vidste han faktisk ikke helt selv, sidst han var omkring gyderne var det gået lidt galt, men det var nok ikke lige det rigtige tidspunkt at sige det. "Ikke så meget, jeg bor ikke nogen steder så jeg var ved at vandre rundt for at finde et sted og sove, og så stødte jeg lige på det her." Sagde han og smilede til hende. Det lød faktisk ikke som om at han var ret ked af at han ikke havde noget sted at sove, som om at det var normalt for ham at sove ude. Hvilket det jo egentlig også var for ham, men det var noget helt andet. "Hvad med dig selv? Gyderne her er ikke ligefrem det sikreste sted at være om aftenen." Sagde han og smilede til hende. Han tog egentlig ikke øjnene fra hende, mest fordi at han synes det ville være uhøfligt, men udover det så var det nok også fordi at han synes hun var smuk.

Han kiggede sig omkring, over imod døren for at se om der var nogen der kom ind, men der var der egentlig ikke og der kom nok heller ikke flere lige foreløbig. Han kiggede over på hende igen da hun begyndte at snakke og nikkede en enkelt gang med et smil. "Det er nok ikke så meget det. Jeg er da glad for at folk vil snakke med mig, men jeg har prøvet før at folk har jagtet mig for det jeg er." Sagde han og stoppede brat op. Han vidste ikke helt om det ville være smart at fortælle han var dæmon, men det havde folk nok gættet på grund af hans øjne og han havde jo også givet hints til det lige før. Han prøvede at følge med i det hun sagde. Det lød ret forvirrende, så han var nødt til at gentage det et par gange indeni hovedet før at han helt forstod hvad det var hun mente. Endelig forstod han det og trak på skuldrene. "Det ved jeg ikke, det er vel op til dig. Men at han ikke er kommet herover er vel et tegn på at han ikke er interesseret?" Sagde han og smilede lidt. "Men som sagt, det er op til dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Ons 23 Okt 2013 - 23:07

Der spærrede hun næsten øjnene op da hun hørte ham sige det, at bo ingen steder var det ikke trist, måske ensomt?, det vidste hun ikke noget om for hun kendte ikke til det, men var nysgerrig"Hvorfor bor du ikke nogen steder henne"spurgte hun og tog så en tår af teen, det kom helt bag på hende eftersom hun havde troet han boede et smukt sted. Dog var Lydia jo dårlig til at gætte men hun håbede dog heller ikke at hun ville sige noget forkert så hun tænkte sig lidt inden hun fik sagt det næste"jeg undskylder men jeg havde gættet på du boede et sted men nu er jeg dårlig til at gætte så undskylder meget"sagde hun og kiggede skyldigt på ham som om hun virkelig håbede han ikke var sur på hende. Lydia bemærkede der var ved at ske noget udenfor ogvidste ikke om hun skulle gå ud for ja det var meget farligt om aftenen og hun var jo et menneske hun var begyndt at blive bange for om der ville ske hende noget.

Calthos havde åbenbart siddet og kigget meget på hende hun smilte til ham måske pågrund ad hendes skønhed? det var tit den de fleste kiggede meget på. Lydia undrede sig over det han fik sagt, det var næsten helt trist at høre om"Hvorfor skulle folk undgå at snakke til dig, er du da ikke et menneske som jeg er"sagde hun og var lidt forvirret men selvfølgelig vidste hun ikke noget, men fandt det venligt af Calthos at han gad fortælle hende det.

Lydia kiggede så over skulderen hen på manden inde på cafeen"men hvad nu hvis han prøver på noget jeg kender ham ikke, og enlig kunne jeg spørger dig om det samme Calthos hvordan kan jeg vide du ikke gør mig noget"sagde hun og kiggede ned på hendes te mens hun nød hendes kolde hænder mod det varme krus teen var i. Lydia var meget glad for han var kommet herind for hun syntes selv hun havde siddet og stenet og bare lignet en idiot.
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 23:19

Calthos lagde mærke til at hun fik sig noget af en overraskelse, men det var heller ikke til at se på ham at han ikke boede nogen steder. Han sukkede og trak på skuldrene. "Jeg nyder naturen. Det er faktisk ikke så slemt. Der er dog mange der tilbyder at jeg overnatter hos dem, men jeg vil ikke være til besvær." Sagde han og smilede til hende. Han fortsatte derefter fordi at han kunne se at hun nok havde lidt skyldfølelse. "Og du behøver ikke at undskylde Lydia, jeg er da ikke sur på dig." Sagde han og lo en lille smule af hende med et smil. Han kiggede imod vinduet. Der var ved at ske et eller andet, men hvad det vidste han ikke og han var egentlig ikke interesseret i at vide hvad det var lige nu, de måtte løse deres egne problemer, medmindre at det løb fuldstændig løbsk. Han kiggeder derefter på Lydia igen og rullede med øjnene af hvad der nu end skete derude.

Han sukkede endnu en gang og trak på skuldrene. "Fordi at mange mennesker frygter hvad de ikke kan forstå Lydia. Jeg er.. Jo ikke normal, vil jeg gætte på at man kan sige." Sagde han og drak mere af sin te og kiggede ned i koppen bagefter. Der var ikke meget tilbage, men han vidste ikke om han skulle bestille en ny eller lade være og besluttede sig til sidst for at vente og se hvad hun gjorde. Han kiggede sig omkring, som om at han overvejede at sige noget, men forholdte sig tavs indtil at hun snakkede igen. "Hvordan du kan stole på at jeg ikke gør dig noget?" Han smilede til hende. "Det kan du heller ikke, men jeg ved at jeg ikke vil gøre dig noget og det kan jeg bevise med tiden." Sagde han og vidste ikke om det havde været et underligt svar eller om hun på den måde forstod at han ikke ville hende noget. "Og hvis folk prøver på at gøre dig fortræd." Sagde han og kiggede sig omkring. Han kiggede derefter på hende og fik nogle små lyn til at flyve rundt om hånden på ham før de forsvandt igen. "Så skal de forbi mig først. Du er sød og du er flink, jeg vil ikke lade nogen gøre dig ondt." Sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Ons 23 Okt 2013 - 23:51

Det var altid dejligt at hun ikke behøvede at undskylde selvom hun følte en trang til at undskylde men det var vel godt nok. Hun vidste det var okay for ham så det var vel også okay for hende. Hun drak det sidste te der nu måtte være tilbage i kruset, og så kiggede hun hen på Calthos"Men er du et magisk væsen eller er du et menneske"spurgte hun næsten helt alvorligt for det spørgsmål skulle jo komme før eller siden så hvorfor ikke nu. Lydia strøg en tot hår bagved det ene øre og sendte ham den mystiske mand der havde stirret på dem et smil. Det var lidt uhyggeligt fordi han sad jo bare der i sofaeen og lavede ikke rigtigt noget udover at stirrer på hende og Calthos.

Så bemærkede hun at han også havde kigget udenfor, ja måske skete der noget udenfor men det vidste hun intet om, men måske skulle hun tjekke det ud. Ideen var der men om hun turde det vidste hun ikke helt, men efter hun lyttede til Calthos ord så turde hun godt, hun tog sig sammen og valgte at rejse sig fra stolen"Skal vi gå udenfor , for at se hvad der mon sker i gyderne"spurgte hun med et smil. Damen bag disken havde skam også fået øje på Calthos og hun stirrede endnu mere på ham end ham den mystisike sofa mand havde gjort over Lydia. Lidt sjovt men sådan var det vel , så betragtede Lydia omgivelserne på cafeen inden hun gik mod døren til gyderne igen"Det lignede faktisk at du var sådan kongelig og formem på tøjet men jeg ved ikke om det passer"sagde hun da hun næsten var henne ved døren , og hun skulle næsten til at gå ud men ventede på at Calthos var med, og da hun så han var det gik hun ud.

Manden i sofaeen sagde ikke noget men stirrede blot som han nu havde gjort i nogle timer"Jeg ved ikke hvad jeg selv laver ved gyderne jeg havde måske brug for noget luft men jeg har aldrig været her før"sagde hun og trak på skulderen lidt. De brune øjne skimmede hurtig omgivelserne de var ved og hun lyttede efter til Calthos s ord.
Et bredt smil bredte sig over læberne ved hans ord"tak det er jeg da glad for at du vil, så er jeg lidt mere tryg"sagde hun
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Gæst Tors 24 Okt 2013 - 8:23

Calthos sukkede og kiggede på hende, dog med et smil. "Jeg er et magisk væsen." Sagde han og kiggede lidt over imod manden i sofaen. Hvorfor gjorde han ikke noget? Der var et eller andet skummelt ved det, men det kunne jo også bare være at det var Calthos der overreagerede en lille smule. Man kunne bare aldrig være alt for forsigtig her omkring, det var ikke just den mest sikre by at opholde sig i længere. Men Calthos vidste at så længe Lydia var omkring ham så ville han særge for at hun aldrig kom noget til, det kunne godt være at han ikke kendte hende, men hun var nu meget sød og han var også typen der beskyttede folk hvis de havde brug for det.

Han kiggede på hende og det så da ud som om at hun tænkte over et eller andet, men han regnede med at hun selv ville fortælle det hvis der var noget hun ville sige. Han kiggede på hende da hun rejste sig op og niikkede en enkelt gang. "Det kan vi godt, men vi skal nok være forsigtige. Der kan jo ske hvad som helst derude." Sagde han og smilede til hende. Han kiggede ud imod gyderne endnu en gang og derefter på hende igen.  Han grinede en lille smule og rystede på hovedet. "Nej jeger ikke kongelig eller noget, langt fra faktisk." Sagde han og smilede da de var henne ved døren. Han åbnede den og holdte den for hende så hun kunne komme ud, lidt gentleman skulle man jo være tænkte han.

Han sukkede og kiggede sig omkring. Havde hun aldrig været her før? Måske var hun også ny til Di Morga ligesom han var? Det endte nok med at de begge to farede vild, men det tænkte han ikke så meget over. Hun vidste hvad han var. Eller, hun vidste han var magisk væsen. Han lænede sig ned og hviskede til hende. "Lyndæmon forresten." Og rettede sig op igen for at kigge sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Lydia Lør 26 Okt 2013 - 22:48

Da han nævnte det kiggede hun blot på ham med et hævnet øjenbryn et magisk væsen han var et magisk væsen. Det havde hun ikke troet så hun kiggede enlig bare på ham. Hendes tanker kræsede rundt omkring det, hvordan mon det var at være et magisk væsen, hvordan mon livet var som et. Man havde en styrke som andre ikke havde , man havde svagheder andre ikke havde, og man var stærk. Lydia s øjne faldt på Calthos mens hun fik et smil på læben"Det havde jeg ikke troet men hvad er en dæmon"spurgte hun nysgerrigt. Hun følte sig glad for at Calthos var der for hun kunne godt føle at hvis der skete et eller andet så ville han være der for hende, og det var hun glad for. Lydia kendte ikke Calthos men han var sød og virkede til at være en loyal person.

Da Calthos holdte døren blev hun glad fordi en ægte gentleman det var altid dejligt at se, frem for dem der altid var så egoistiske eller som bare var så onde. De stod nu udenfor og der var koldt men Lydia håbede hun kunne overleve det, for der måtte ske noget i gyderne, men spørgsmålet var bare hvad. Og dog så vidste hun heller ikke om Calthos havde nogle ideer , hun kunne kun håbe på det. Et smil bredte sig på læben, og hendes øjne studerede omgivelserne lidt før hun besluttede sig for at kigge hen på Calthos.

"Jeg er bare et menneske..Har ikke rigtigt noget magisk over mig , men jeg er selvfølgelig meget facineret af magiske væsner, de er så spændende syntes jeg"sagde hun og kiggede rundt.
Lydia s hår flagrede vildt i vinden og hun vidste ikke helt hvor den stille lyd kom fra som hun var begyndt at høre. En lyd der lød lidt underlig som havet der bruste og en fugl, de to ting blandet sammen.
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I Terra i sin egen fine lejlighed

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Let It Flow~Calthos Empty Sv: Let It Flow~Calthos

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum