Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hey derude - emne og relationsøgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hey derude - emne og relationsøgning.

2 deltagere

Go down

Hey derude - emne og relationsøgning. Empty Hey derude - emne og relationsøgning.

Indlæg af Ellie Hemmings Lør 26 Okt 2013 - 11:50

Hey til jer derude *smiler sødt og imødekommende* :3

Jeg føler mig lidt ensom herinde, og tænkte om der ikke var nogen af jer, der havde lyst til at lave om på det og derfor emne lidt med mig?

Ellie Hemmings er en ensom rigmandsdatter, som er forsømt af sine forældre og sin ældre bror, og derfor prøver hun grænser og er med på lidt af hvert for at glemme noget af den ensomhed hun går rundt med - du kan læse mere i min profil, hvis du vil vide mere.

Jeg søger både relationer og venner, og er interesseret i både at emne med mennesker, men også med forskellige slags af overnaturlige væsner.
Som sagt, er jeg med på lidt af hvert, så smid et svar her eller send mig en PM, hvis du er interesseret.
Ellie Hemmings
Ellie Hemmings
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ellie plejede at bo i et kæmpe hus med sine forældre - som aldrig er hjemme - sin bror Luke og deres bulter, Herros, men hun har fået for meget af sin mor, og er derfor skredet fra familiens hus og er flyttet ind i en lejlighed med en fyr ved navn Zachary.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Hey derude - emne og relationsøgning. Empty Sv: Hey derude - emne og relationsøgning.

Indlæg af Blake Lør 26 Okt 2013 - 11:53

Jeg tror godt, vi kunne finde ud af noget... hvis det er :P
Blake
Blake
Beginner (Rank 4)

Bosted : Blake har på nuværende tidspunkt ikke nogen fast bopæl og springer derfor fra motel til motel. Han har tidligere resideret i boligkvarteret Logement, hvor hans hus nu ligger forfaldent hen, indklistret i afspærringsbånd.

Antal indlæg : 46


Tilbage til toppen Go down

Hey derude - emne og relationsøgning. Empty Sv: Hey derude - emne og relationsøgning.

Indlæg af Ellie Hemmings Lør 26 Okt 2013 - 11:56

Sure! :3 Sender dig lige en PM.
Ellie Hemmings
Ellie Hemmings
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ellie plejede at bo i et kæmpe hus med sine forældre - som aldrig er hjemme - sin bror Luke og deres bulter, Herros, men hun har fået for meget af sin mor, og er derfor skredet fra familiens hus og er flyttet ind i en lejlighed med en fyr ved navn Zachary.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Hey derude - emne og relationsøgning. Empty Sv: Hey derude - emne og relationsøgning.

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 11:59

Vælg mig! :D men kan du ikke lave? Jeg passer hund lige nu xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey derude - emne og relationsøgning. Empty Sv: Hey derude - emne og relationsøgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum