Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt Layout - Ris og Ros EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt Layout - Ris og Ros EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt Layout - Ris og Ros

4 deltagere

Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Gæst Søn 27 Okt 2013 - 20:52

Godaften VLM!


Jeg har lige lyst til at knytte et par kommentarer til sidens nye layout.

Først vil jeg sige: Det er super flot og inspirerende at se på. Det er fedt at se at farverne stadig passer sammen, uden at være helt ulæseligt. Det er tit tilfælde, men det syntes jeg vores tekniske admin (Jordan Long formuder jeg) har gjort rigtig godt!
Menuen over i hjørnet finder jeg også "sjov", fordi den skiller sig ud fra andre forummotion boards, uden at være kompliceret og helt umulig at finde ud af. Den er stadig lige ved hånden, selvom den er mere diskret.
Den nye C-box er fantastisk! Nu kan man stalke uden at blive opdaget, min drøm er gået i opfyldelse ... og man slipper for alverdens "..." fordi folk vil holde sig på. Men, finder det lidt underligt man skal oprette sig som bruger. Var der ikke engang, for meget lang tid siden, snak om at nogle folk gerne ville have chatten så den var åben for gæster? Så slap de for at blive medlem hvis de havde spørgsmål osv?

Alt i alt er jeg rigtig glad for det nye layout, men jeg ser ét problem i det.
Nu kommer jeg så frem til den knap så sjove part, hvor det er meget vigtigt at slå én ting fast lige fra start af: Dette er absolut ikke personligt rettet imod skaberen af layoutet. Det er min personlige holdning, som jeg ønsker at ytre. Ikke for at rage ned på nogle eller noget, men fordi jeg syntes det er vigtigt at bemærke.

Sidens layout virker ikke på en mindre skærm. Menuen følger med ude i siden, så hvis man skal tæt på teksten for at læse, så dækker menu dimsen højre side. Den kan generelt overhoved ikke bruges på en mobil - den kommer slet ikke ud
Selv bruger jeg mest computer på siden, men til tider tjekker jeg på mobilen.

Ja, det var så mit feedback på sidens nye layout :-)

... og til folk der måske stadig mener c-boksen er det værdste l*** de har set i mange år, så vil jeg sige ét ord: Tilvænning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Dean Søn 27 Okt 2013 - 21:01

Jeg syntes det nye layout er flot, elsker de grønne farver, men jeg syntes samtidig er det virker meget rodet med 4 bare, to sidebars, main bar også menuen, min skærm kan knapt følge med. Jeg ønsker mig nok at menuen rykkes tilbage til det gamle.

Men udover det er jeg solgt, syntes det er lige i øjet!
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Gæst Søn 27 Okt 2013 - 21:20

Jeg fucking elsker det nye lay out, det er total nice. 

min mening :OOOOOO

Pease out!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Gæst Søn 27 Okt 2013 - 22:07

Selve looket er super cool.
:)
Der er dog liiiige lovligt grønt over ' members list' ( hedder den det ??)

Det er ikke en hemmelighed at jeg kæmper med ... Der hele lige nu. Det er ikke velegnet - spor - til mobil brug , og jeg er på og skriver stort set altid fra mobil ( eller iPad)


Chatten er jo en smagssag , jeg vil ikke brokke mig over den , ændringen vil hverken betyde jeg er mere eller mindre på den.Men helt personligt kunne jeg bedre lide den gamle. Det hele synes at skøjte rundt på min iPhone xD

Men - ellers dejligt med et nyt look.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Evelyn Swift Søn 27 Okt 2013 - 22:12

*thumps up til Andrija at lave sådan et langt, og uddybene indlæg*

Jeg synes virkelig det er nogle fede farver der er blevet brugt, og jeg synes det er fedt at tage et indlæg op omkring det da jeg ved, at Jordan (bag skærmen) virkelig sidder og kæmper med koder for at få det hele til at se pænt og flot ud. Synes mange gange man kan komme ud for at en side har et mega godt plot, men at selve farverne og den måde siden er stillet op på er virkelig provokerende for øjnene, og fuldstændig dræber ens lyst til at være på siden.

Det eneste jeg har svært ved at menu'en, jeg glemmer den er der, og den genere virkelig mit syn når jeg sidder og skriver, fordi jeg hele tiden formår at ligge mærke til den og nå at tænke, hvad fanden er det? Før at det går op for mig at det er menu'en. Men igen, det er helt klart en vane sag. Og jeg tror hvis man giver det en chance vil man se at det slet ikke er så slemt.

Til teksten på siden vil jeg bare sige, jeg elsker den! Den er dejlig, lille og meget mere medgørlig end den der var før. Men igen en smags sag.

Men hensyn til chatten, synes jeg den er enorm fed, fordi at der nu er noget der hedder privat chat, så kan man tage en hurtig chat med de folk man emner med, i stedet for at man skal sidde og vente på pm's der alligevel ikke rigtig omhandler særlig meget læsestof. Så det synes jeg er helt vildt fedt, og også det at man ikke hele tiden bliver smidt af. Så det synes jeg bare folk skal vænne sig til, for den er super fed, hvis man tænker over alle de extra ting som der er tilknyttet til den. Det eneste der måske ville gøre mig gladere, var hvis den var lidt bredder ^^

Men ellers sammenlagt super stor ros til vores Tekniske Admin Jordan, og thumps up her fra. <3
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:36

Jeg husker ikke det gamle design særlig godt, da jeg først startede igår, men jeg syntes at det er ret flot. Men - for det er altid et men xD - jeg syntes, at den grønne godt kan blive lidt for "giftig", men ellers er der kun ros fra the ghost af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Salai Man 28 Okt 2013 - 16:38

Jeg er VILD med det! Farverne og billederne er perfekte, men opsætningen er en smule roddet og uoverskuelig, så der må jeg give Dean ret. Jeg synes også det ser en smule dumt ud, at chatten er det første, man møder, når man åbner siden.

Men ellers elsker jeg det! Og hvor er jeg glad for, at skrifen i emnerne ikke længere er enorm, som den var før! Det så ligefrem dumt ud, men nu er den perfekt.
Salai
Salai
Beginner (Rank 5)

Bosted : På hotel lige p.t.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Jay Wu Ons 30 Okt 2013 - 9:54

Hej med jer ! Jeg er enormt glad for jeres meninger omkring  det nye layout, om de er kritiske eller ej.

I sidste ende går layouted sådan set på at finde en balance for brugerne til bedst at være på siden, men også sådan så sidens layout passer til dens egentlige atmosfærer in-game.

Fedt at se at Andrija, tager kampen op om at ytre sin mening. Og jeg kan godt se hvad mange af jer måske finder irriterende, og disse tilfælde menuen, som jeg synes bliver gentaget mange gange. Jeg kan tydeligt forstå at det er en ting man måske ikke er vant til. Og måske aldrig nogensinde rigtig har set på nogen som helst RPG hjemmeside. Men jeg må dog komme med et skuffet svar til jer, om at den ikke bliver lavet om. Hvad angår de fire blokke, har det været tænkt at man måske skulle rykke en lille let rullende tekst op over menuen. Med titlerne til nyhederne. Men dette betyder så at det er en handling der skal ske hver evig eneste gang der kommer en ny nyhed, derfor også en masse arbejde hvis jeg eller andre måske ikke har tid, eller ved hvordan man lige gør.

Jeg ved endnu ikke helt om layouted skal være som det skal, og sidder stadig og fumler med mulige ændringer til siden. Det vil sige, at I bestemt ikke skal forvente at siden forbliver med at se sådan ud. Dermed er det planlagt at så snart et nyt plot kommer på banen og folk er villige til det ene eller det andet, bliver layouted ændret så det tilpasser sig plottet. Dette skyldes derfor de grønne farver da der på nuværende tidspunkt ikke foregår megen aktivitet hvad angår plots, derfor antog jeg at en grøn og mere harmonisk farve ville være for det bedste.

Hvis I løber på billeder med tiden, som i tænker kunne være til fordel for siden så skriv endelig et link til mig. Men på nuværende tidspunkt vil der ikke blive forårsaget alt for store ændringer i layouted, dette håber jeg at i forstår! (:


PS: En ting lige inden indlægget er helt færdigt. Jeg ved at hvis man går på VLM over mobilen, KAN man ændre på selve måden siden skal vises på!

Dette gøres ved at:
1. Gå ind på din browser, om det er Internet explore, google chrome, opera eller what so ever!

2. Gå ind under indstillinger, indstillingerne for explore kan godt blive vist som den normale menu man ser rundt omkring på selve sin mobil. I Opera ved jeg at indstillinger findes i Opera Menuen, og derefter skruenøglen, der skulle gerne stå indstillinger neden under.

3. Du finder derefter, hvis det er explore, det der hedder; "Side", og derefter; "Indlæsning af indhold" Her kan du vælge om der skal være billeder og flash til, eller kun tekst. Eller om ALT simpelthen skal være tilgængeligt.
I opera heder det "Tekstoprydning" Her kan du deaktivere eller aktivere det, eller du kan sige at indlæsningen af billeder ikke skal foregå. Nå du har gjort det, skulle siden gerne være nem at finde rundt i.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Nyt Layout - Ris og Ros Empty Sv: Nyt Layout - Ris og Ros

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum