Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Admin fravær EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Admin fravær EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Admin fravær EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Admin fravær EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Admin fravær EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Admin fravær EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Admin fravær EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Admin fravær EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Admin fravær EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Admin fravær EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Admin fravær

3 deltagere

Go down

Admin fravær Empty Admin fravær

Indlæg af Jay Wu Ons 30 Okt 2013 - 10:27

Jeg ved at denne nyhed ikke rigtig har noget med siden at gøre i det lange løb, men da dette gælder den næste tid fremover, føler jeg det er vigtigt at alle ser det.

Lige nu går jeg igennem en svær periode i mit liv, som gør at jeg måske ikke finder lysten eller særligt stort behov for at være så meget på Vie La Mort, derfor kan det være svært at fange mig hvis der på nogen måde skulle være problemer. Jeg har dog sagt til Tokito (hovedadmin) at jeg gerne vil have så meget at lave som over hovedet muligt for at holde mig beskæftiget med noget, og dette agter jeg også at gøre. Men mine formål med siden lige pt, vil kun være at skulle forbedre den som jeg bedst muligt kan, ikke kun teknisk men også indholdsmæssigt.

Dette går derfor også udover de emner jeg har på nuværende tidspunkt. De er sat på pause for mit vedkommende, indtil jeg får styr på mit liv, og hvad der helt præcist skal ske. Da jeg lige i øjeblikket ikke har særlig meget overskud over mig selv eller min økonomi.

Derfor beder jeg om forståelse for, at jeg måske ikke lige altid er i et super happy-ever-after humør og måske kan virke lidt spydig, tvær, eller tarvelig. Da dette bestemt ikke er meningen. Med dette mener jeg, at I ikke altid skal forvente at der komme smiley's fra mig, at jeg svarer lige med det samme, eller at jeg er tilgængelig så meget som jeg plejede at være, da dette som sagt er en svær proces i min periode som jeg er nød til at finde rundt i.

Lige i øjeblikket, ved dem der står mig nær, eller har været med mig under episoden hvad det er jeg sådan nogenlunde gennemlever, og at jeg måske ikke lige er pisse hyggelig til tider. Men jeg lover at jeg nok skal prøve at komme op på dupperne igen, og besvarer emner og spørgsmål omkring diverse ting.

- Jordan Long.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Antal indlæg : 694

Tilbage til toppen Go down

Admin fravær Empty Sv: Admin fravær

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 31 Okt 2013 - 17:25

Admin fravær Blackheart
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Tokito Tors 31 Okt 2013 - 17:53

Og fra hele admin gruppen (Liam og jeg, basically) sender vi hjerter og kram og kærlighed og HELE molevitten og håber på at det bliver bedre. *Indsæt hjerte som Liam gjorde for mig*
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum