Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alessa - emner og relationer EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alessa - emner og relationer EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alessa - emner og relationer EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alessa - emner og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alessa - emner og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alessa - emner og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alessa - emner og relationer EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alessa - emner og relationer EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alessa - emner og relationer EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alessa - emner og relationer EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alessa - emner og relationer

2 deltagere

Go down

Alessa - emner og relationer Empty Alessa - emner og relationer

Indlæg af Alessa Tors 31 Okt 2013 - 21:51

Davs

Så er jeg er jeg blevet klar med min karakter, og derfor er tiden kommet til at søge emner og relationer! :D

Kort om mig: Jeg har efterhånden spillet online rollespil i en del år, en seks-syv år er det vidst blevet til. Jeg tager gerne en udfordring op og ser gerne rigeligt med ping-pong, da trådene ellers bliver langtrukne på den småkedelige måde. Jeg er konsekvensspiller og ser da gerne, at du er det samme. Der må gerne være en vis længde på dine indlæg, det vil der generelt også være på mine, men alle kan jo have dårlige dage.

Kort om Alessa: En efterhånden gammel fuldblodsengel, hørende under Gabriel. Er af den gamle skole i forhold til tro, dog med egne fortolkninger. Guds redskab, mest i form af exorcist og viden inden for magi. En vellæst person, der efterhånden har en del forskellige uddannelser på bagen og siger ikke nej til en god diskussion. Korsangsunderviser i Domkirken. Hun er dygtig til at skifte mellem måder at opføre sig på i forhold til det specifikke selskab. Stædig kvinde, der har mange forskellige erfaringer igennem livet. Menneskenes hverdagsproblemer fokuserer hun ikke ligeså meget på som når det kommer til overnaturlig indblanding. Det er dog langt fra ensbetydende med, at hun er ligeglad med dem, men hendes formål er nu engang det overnaturlige.
Hun har været med under Korstogene.
Nørdet, historisk våbensamler.
Har generelt kunne finde ved alle større, historiske begivenheder. Ikke nødvendigvis som deltager, men blot som observatør.

Jeg søger:
Hun gammel, mon ikke der også er andre gamle væsner derude, som hun har mødt før? Her er der forholdsvist mange muligheder.
The Exorcist; ikke lige så relevant i dagens samfund, men den skal da stadig være her, nogle gamle væsner der måske har hørt noget om noget.
Alessa er engel, hun er forkæmper for mennesket; måske nogen der er blevet reddet ud af de overnaturliges klør?
I forlængelse er der selvfølgelig også fjender, der vil hævne en ven/familiemedlem/elskede.
Hun er korsangsunderviser i Domkirken, og i øvrigt ses hun ofte i kirken. Religiøse folk.
Generelt ligger der en del muligheder i Alessa, fordi hun er så gammel, som hun er. Så hun har oplevet en del og mødt en hel del gennem tiderne.

Jeg er ikke så meget til alt for mange "Og hvem er du så?"-møder, da disse nemt kan miste pusten. Karaktererne behøver ikke at have mødtes før, men der må gerne være en tanke bag de fleste emner.

Har du andre idéer er de også hjertens velkomne!

Hold jer muntre!


Sidst rettet af Alessa Tirs 12 Nov 2013 - 10:41, rettet i alt 2 gange
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Gæst Fre 1 Nov 2013 - 8:42

Helené er gammel, men kun halvt så gammel som din. Men de har noget til fældes - det religiøse - så mon ikke et emne kunne stables på benene, hvis du skulle have lyst? :)

Det eneste hun er sådan rimelig sikker på om sin fortid er, at hun var på psykiatrisk hospital i Tyskland i 1323. Hun er ret glemsom og lettere gakket, men meget seriøs omkring sin religion. Den er meget vigtig for hende, da hun dele verden op i gode og onde mennesker ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Alessa Fre 1 Nov 2013 - 10:54

Der er jo gode muligheder. :b

De kan have mødtes tilbage i 1323, måske fordi Helené var stukket af fra den psykiske, Alessa så hende til fare for hende selv og førte hende tilbage til afdelingen?
De kan jo mødes/have mødt hinanden igen her ved Domkirken, måske fordi Alessa har kunnet føle, at hun er i ubalance, som spøgelser vel egentligt er. Måske kan Helené huske hende fra dengang, måske kan hun ikke?
De kan have nogle religions-diskussioner, eller Alessa kan måske forsøge at hjælpe hende/føre hendes sjæl videre så at sige.
Hvad tænker du?
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Alessa Tirs 12 Nov 2013 - 10:35

Oooog der bumpes lige.
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Eliyah Ons 13 Nov 2013 - 16:27

Darri her er også lidt af en olding, så måske kan de have mødt hinanden for mange, mange år siden?
Jeg er stadig i fuld sving med profil-skrivningen, men det kunne jo være, vi fandt på et plot, der har haft betydning for ham i fortiden!
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Alessa Ons 13 Nov 2013 - 16:40

Der er sendt en pm til dig, Darri.
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Alessa Man 3 Feb 2014 - 9:45

Bumper lige den her op igen, når jeg nu har fået noget mere tid mellem hænderne igen. :b
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Alessa - emner og relationer Empty Sv: Alessa - emner og relationer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum