Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mafia gruppen Le Meur - SØGER NYE MEDLEMMERE
Vie La Mort :: Start Information :: In game hjørne :: Organisationer, klaner, wolfpacks og religioner :: Klaner
Mafia gruppen Le Meur - SØGER NYE MEDLEMMERE
This day will change your life.
Historie
I år 918 opstår en lille gruppe i det nordlige belgien, gruppen kalder sig for Le Meur. Gruppen er en mindre gruppe der har til formål at slå landets overhoveder af magten, så der kan skabes et bedre og mere frit samfund for alle. I 1018 ændre gruppens formål sig dog drastisk da den daværende leder dør. Gruppen er i dag udbrudt i 14 lande: Tyskland, Norge, Sverige, Danmark, England, Irland, Skotland, Frankrig, Belgien, Polen, Holland, Spanien, Letland og Italien. Hovedsædet ligger i Belgien og det er også her gruppen oprindeligt er opstået.
Lydia er leder af den franske gruppe. Gruppen er anti politisk, sørger for at tjene penge på at bringe stoffer ud i det unge miljø og ønsker at overtage den politiske magt i hele Europa. De har deres egne regler, deres eget politi og deres egne metoder.
P.t rummer gruppen i Frankring kun 11 medlemmere, og derfor har Lydia brug for DIG!
Leder af kamp hanerne
Der søges en leder af Kamp hanerne, som er vores forsvars og kamp gruppe.
Kamp haner
Der søges unge friske mænd og kvinder, som er klar på kamp. Folk der vil kæmpe for at få væltet de andre magter i frankrig, så vi sammen kan leve bedre og mere frit.
Drug dealere
Der søges drug dealere, måske du er ung og mangler penge, du ved måske ikke hvor du skal finde dem? Vi kan hjælpe dig! Vi søger nemlig unge drenge og piger der vil hjælpe med at sprede drugs udover hele Di Morga.
Prostituerede
Til Le Meur's franske bodel søges unge piger som er villige til at tjene penge på at sælge deres krop.
Økonomisk støtte
Vi søger en der kunne tænke sig til at støtte gruppen økonomisk, donere penge og hjælpe med at brede gruppen ud i et endnu større område af Europa.
Vi glæder os til at høre fra dig...
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Sv: Mafia gruppen Le Meur - SØGER NYE MEDLEMMERE
Hvis du vil skab din egen er det helt okay, dette er blot til din orientering omkring at der allerede findes en, som du uden problemer kan komme med i hvis det er hvad du havde i tankerne.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Jeg har været på siden her i 3 år og har med en anden karakter været dybt inde i den franske mafia, så ja ved den allerede findes :o). Dette er en "konkurrent" i håb om flere mulige plots :).
Nu det ikke for at puste et smukt kreativt lys og godt initiativ ud , men..vi har en mafia og også et modspil til den ( fun og operation Libra) giver det ikke mening at lege og spille med det vi forsøger at søsætte , istedet for at oprette mere?
Det ender med der står tre smukke skibe men ingen kan sejle ? Der er masser af mulighedhed for at stable plots på benene , som det er nu.... Og det ville være skæppe skønt om flere ville lege med i mafiaen ( de små drenge røve) eller lege med hos modstandsgruppen ( de seje Operation Libra ) xD
Men det er naturligvis admins der bestemmer hvorlangt mafiaer der skal være , dette er blot min personlige take on it.
- Millicent ( operation Libra xD )
Gæst- Gæst
Faktisk er dette et plot der har været under vejs længe, men som bare ikke har været færdigudviklet. Jeg planlagde engang plottet med Liam da min anden karakter var med i mafiaen, men vi kom aldrig videre med plottet, fordi at vi begge var for travle.
Så nu hvor jeg havde tid, tænkte jeg at jeg ville sætte gang i det, og jeg har kontakt til den franske mafia, for ingen siger at Le Meur er en modstander til den Franske Mafia. :)
Det skal jeg ikke kunne sige noget om , men som pointerer før , synes jeg helt for min egen regning at vi udvander det plot der allerede er igang ( omtalt af Jordan og i diverse tråde ) det kunne være fedt at stable flere bygge klodset på det samme tårn , istedet for at begynde bygge et nyt. But thats just me.
XD
Gæst- Gæst
Tokito- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?
Antal indlæg : 109
Men ihvertfald vil jeg lige pointere igen, at jeg er opmærksomme på de to grupper VLM har, og har været det i lang tid da jeg også er gammel på siden, så kender nogenlunde de plots der er igang, prøver ihvertfald at holde styr på det :o).
... men det betyder jo endelig ikke at folk ikke må melde sig til nogle af grupperne. Det er altid sjovt at lege og der er jo mere plads på tre skibe end to :)
Gæst- Gæst
Scarlett står alligevel og gerne vil have et andet job end det inden for politiet, så hvis det er så poke lige til mig et eller andet sted (helst over pm for så ser jeg det xD) så vi kunne aftale hvordan det skal foregå om de skal mødes in-game osv ^^
Scarlett- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 141
» Den Franske Mafia (SØGER MEDLEMMER)
» Den Franske Mafia (SØGER MEDLEMMER)
» FLYTTET TIL Organisationer: FUN: Operation Libra (Modstand til Den Franske Mafia)
» Seeking .... ? topic ^^", Søger søger altid o.o...
Vie La Mort :: Start Information :: In game hjørne :: Organisationer, klaner, wolfpacks og religioner :: Klaner
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips
» Saint or Sinner? (Emnesøgning)