Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ]

Go down

Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] Empty Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ]

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 11:22

Sted:: Quatre
Tid:: Lidt over midnat
Vejr:: Der er ufattelig koldt og det er nemt at gætte der er vinter
Omgivelser:: Det faste inventar på hotellet og det som nu er i Tchort's værelse
Påklædning:: http://3219a2.medialib.glogster.com/media/56/56b3925b3b41caff997b89f1c67c62541cc516582fcba188dac707e1ec67bac6/goth-girl-jpg.jpg

Emnet kommer til at indeholde voldeligt og seksuelt indhold!

_____________________________________________

Det var nærmest et must at man havde dækket sig godt og grundigt ind på denne årstid, men alligevel var der nogle som ikke helt gjorde som vejret ville. Den kvindelige skikkelse i gaden gik midt på vejen, der kom jo alligevel ikke nogle biler på denne tid. Hun sukkede kort inden hun gik ind til siden, eftersom hun nærmede sig Quatre. Skulle hun gøre det? hun havde fået at vide der var en mand på hotellet, som kunne hjælpe hende med at få det bedre, men et eller andet sted tvivlede hun... Et skævt smil kom frem på hendes læber inden hun stoppede foran indgangen til hotellet. Usikkert bevægede hun sig ind på hotellet og blev mødt af en dejlig varme og en duft af maden inde fra den tilhørende restaurant. Roligt bevægede hun sig over til disken og ringede på klokken, hvor der kort efter kom en ud og bare så underligt på hende " Kan du fortælle mig hvor denne mand bor?" spurgte hun og viste ham et stykke papir hvor der stod et navn på. Hun fik at vide hvor hun skulle gå hen.

Hun gik op af de lange gange og ledte efter hans værelse, så nummeret på hver dør og fandt det så endelig. Hun overvejede kort om hun skulle tage hjem igen.. til sine sikre omgivelser, men nej! hun måtte gøre det her. Hun bankede på døren og så op og ned af den uendelig lange gang og bed sig usikkert i underlæben og ventede bare på at døren blev åbnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] Empty Sv: Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ]

Indlæg af Tchort Fre 29 Nov 2013 - 11:30

han sad i sin sofa ind på hotel værelse, han hørt af nogen banke på dør, han lad bog fra sig og rejse sig derefter op, han gik over til dør, hvor han rolig åben den, der kom en kvinde til synda han fik åben dør, han kiggede på hende, "ja hvad kan jeg hjælp med" spurgte han og kiggede på hende, han var klædt i en sort skjorten og nogen sort stof bukser, han har bar fødder, han havde ikke regne med at han vil få gætte lige så ud lige, medmindre hun havde sendt ham noget mad som takke for et eller andet, han kiggede kort op og ned af hende, det kun godt ligner noget mad endelig, men nu må han heller lige set og vente, hvad hun laver her, det kun jo også være at hun var gå forkert.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] Empty Sv: Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ]

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 11:40

" Jeg er her fordi jeg har fået at vide du kan hjælpe mig" sagde hun med et lettere uskyldigt smil. Lige nu tvivlede hun på at han kunne.. Den udstråling.... Den blege hud og bare generelt hans udseende. Han var næppe et menneske.. måske var han engang, men nu var der ingen tvivl om at han ikke var menneske, men noget der var overnaturligt. Kort sukkede hun og gik tættere på, trods hendes tanker fortalte hende andre ting " Må jeg komme ind?" spurgte hun med et skævt smil på læberne og ventede.

Hun skælvede over hele kroppen og vidste nærmest ikke hvad hun skulle gøre af sig selv... Hun var rent faktisk bange lige nu, men hun var trods alt et menneske og et af de svageste væsener i byen, dog var hun svær at gennemskue, eftersom hun var vandt til at ligge en facade så folk ikke kom ind til hendes følsomme og sårbare side. Hun betragtede ham kort og bed sig kort i underlæben. Det var jo ikke fordi han var grim... Faktisk tvært imod. Hun rødmede ved tanken over hendes mening og så ned i jorden, stadig ventende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ] Empty Sv: Dont.. Kill me~ Tchort [ XXX ]

Indlæg af Tchort Fre 29 Nov 2013 - 11:47

han smiler svagt af hende, over at hun havde få at vide at han kan hjælp hende, det må han heller høre noget mere om, "ja kom ind, du fryser sikker også" sagde han og åben dør noget mere og flytte sig så hun kun kom ind, han lukke dør bag hende da hun var kommer ind, "tag plads og kan jeg bude på noget" spurgte han og kiggede kort på hende, end han gik over til barskabe, hvor han tog et vin glas og en flakse vin, hvis hun vil have noget, vil han tag det med, efter have fundet det han vil har og det til hende hvis hun skulle have noget, gik han hen og sat sig i sofa og hælder vin op i glas, "lad mig høre, hvad kan jeg hjælp dig med og hvad er enlig dit navn, nu hvor du kender mig" spurgte han og kiggede på hende, end han nippe til vin glas, hvor han læner sig tilbage i sofa med vin glas i den en hånd.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum