Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

4 deltagere

Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Evelyn Swift Man 9 Dec 2013 - 21:29

Godaften bruger på Vie

Efter at jeg er blevet admin, og har en del tid til at tjekke og læse jeres profiler igennem, vil jeg gerne huske på, samt gøre opmærksom på at det er vigtigt at huske på at i ikke må starte jeres emner op, før at jeres karakter er godkendt. Det har selvfølgelig ikke været så vigtigt før, fordi at de admins der har været på siden af gode grunde ikke har haft tid til at tjekke alle jeres profiler igennem, derfor vil jeg bare lige gøre opmærksom på at denne regel igen træder i kræft således at vi kan sikre os at alle bruger har de evner, svagheder, samt magier som passer til deres karakterer, og på den måde får et godt spil, uden powerplay.

Hvis det er således at din karakter endnu ikke er blevet godkendt, så skriv endelig, og jeg vil straks tjekke din profil igennem, og se om det blot er fordi at din profil er blevet overset og derfor endnu ikke er blevet godkendt. Hvis i derudover synes der går for lang tid, så skriv også endelig! Jeg er altid klar til at tage en snak omkring hjælp til karakter opbygning, evner, magi'er osv. Selvfølgelig er i også velkommen til at skrive, hvis i har spørgsmål vedrørende andet end jeres karakter, jeg er altid her for at hjælpe så godt jeg kan ^^

Det var bare lige hurtigt hvad jeg havde at påpege i aften, og ellers håber jeg at i alle har haft en dejlig weekend og mandag.

Fortsat god aften.

Venligst
Admin Evelyn Swift
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Dai Tors 12 Dec 2013 - 15:22

Hey Eve ^^
Kan jeg lokke dig til at tjekke min profil igennem igen så jeg ikke føler mig så crime? :)
Jeg havde nemlig overset det med at man ikke måtte emne før den var godkendt :)
På forhånd tak :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 16:01

Ikke for at virke som en dick, men jeg har haft flere chars her inde, men der er stadig mange af dem som ikke er godkendt... Så jeg kommer til at tænke, det kommer til at tage flere uger før ens char kommer i spil.. Det er bare min mening...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 16:06

Er lidt enig med Jacobi, i min case er det gået hurtigt med både Choice og Neuro, men ved siden af det er altså nok nogle der kommer til side og vente i 100 år før at de kommer til kun spille lovligt på siden, jeg har haft mange oplevelser med folk ikke rigtig holder sig indenfor godkending på de forum som der køre med det system fordi at de skal vente i lang tid, men hvis du tror at det kan virke sige jeg bare held og lykke.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af David O'Neal Tors 12 Dec 2013 - 16:14

Nu vil jeg ikke påstå at jeg ved det hele hundred procent, men så vidt jeg ved så er den her regel relativt ny på siden. Det vil sige at, ja der er nogle af de gamle brugere der ikke har fået godkendt deres profiler og er derfor igang med at emne. Det er også fair nok, eftersom det skete før dette opslag kom op.
Vedrørende nyere brugere vil profiler blive godkendt samtidig med at farven bliver tildelt. Og hvis ikke, vil der blive sendt en lille notist omkring manglerne på profilen. Så I skal ikke være bange for at vente for evigt på at komme igang. Vi i admingruppen arbejde hårdt på at få det hele til at køre rundt.

Denne regel er til for at vi kan sikre os at der ikke bare hænger en masse halvfærdige karakterer ud i Di Morga's emnesamfund, eftersom vi vil se så mange stabile karakterer som muligt.
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Evelyn Swift Tors 12 Dec 2013 - 17:59

Som David skriver, så handler det her om nye bruger, gamle bruger skal på ingen måde føle sig ramte af dette oplæg, hvis man ikke er blevet godkendt (Som jeg også skriver, så send en Pm, og jeg gør det så hurtigt jeg kan, og typisk efter en dag), jeg tjekker profiler hver dag af nye brugere, men kan af gode grunde ikke have styr på de gamle da der er mange som ikke længere er i spil.

Det er jo på ingen måde anderledes, end hvis vi havde haft karakterark på siden, de skal jo også godkendes før man kan få lov til at emne. Vi holder på at der max vil gå en halv dag før at ens karakter er godkendt, og det skal der skal være på ens profil før den er godkendt er blot; Beskrivelse af Magi'er, svagheder, og styrker, det er nemlig det som er vigtigst er på plads. Af gode grunde, vil vi jo bare gerne have styr på at alle folk holder sig efter reglerne og hvis man føler der går for lang tid, så skriv endelig til os admins, og vi får hurtigt tjekket den igennem :)
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Mie Man 16 Dec 2013 - 16:18

Hvad nu hvis man har en gammel bruger man har lavet om et en ny bruger?
Mie
Mie
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Evelyn Swift Man 16 Dec 2013 - 16:54

Hey, kan du forklare hvad du helt præcist mener?

For selvfølgelig skal din bruger altid godkendes, lige meget om du har fået tilladelse til at lave din bruger om, eller laver en helt ny bruger :)
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.) Empty Sv: Godkendelse af/og farve til din karakter. (læs gerne.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum