Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:00

Bonjour mesdames et messieurs

Som i nok kan se ud fra min overskrift, søger jeg gerne emner med både plots og relationer. Aphrodite er en ny karakter og derfor søger jeg englelig gerne det hele til hende også samtidig nogle specifikke ting. Dog har jeg nogle krav jeg meget gerne ser overholdt. Stavningen, samt grammatikken skal helst være i orden, stavefejl sker, jeg beder jer ikke om at være perfekte, det er jeg ikke engang selv, men blot at forsøge. Derudover ser jeg også gerne en længde på mindst 100 ord, højere er kun dejligt, dialog er skam også dejligt...dog skal der også være plads til at udtrykke sig, følelser...sanser.

Aphrodite er en kvinde der ved hvad hun vil og hvornår hun vil have det. Hun er ikke direkte selvvisk, men selvtillid kan man da altid have af. Hun holder sig gerne i traditioner og elsker at være med en partner der kan være romantisk og samtidig have dominans. Personligt er hun stædig, viljefast og har en diskussionslyst som bare pokker, det er ikke just hende man ønsker at diskuttere mest med. Omkring dem hun holder af, er hun venlig og blid, ganske beskyttende og loyal.


Men ja, af relationer søger jeg ::

Familie Jeg vil rigtig gerne have en smule familie for hende. Skal jeg være helt præcis søger jeg faktisk en søster til hende, enten lille søster eller storesøster, dog er det en tvilling jeg gerne ser hun har. Hun holder specielt af sin familie, eller rettere sagt sin søster, så derfor vil en søster som hun kan dele sine ting med og bare nyde selvskabet af være dejlig.

Elsker/Flirt Hun er ikke typen der forelsker sig så nemt og derudover er komplimenter ikke det hun falder mest for. Dog er hun typen der holder af et par flirts engang imellem og da jeg ikke bryder mig om at sætte en så stor relation ind som at gå direkte til kæreste, eller ligene så vil flirt/elsker at være godt.

Flatmate Lige i øjeblikket bor hun i en suite på et hotel, men en flatemate vil være rar. Speciel fordi hun godt kunne bruge en af bo sammen med, køn betyder englelig intet, såfremt race.


Venner Nogle venner er vel altid rare at have, derudover kan vi altid finde ud af om vores karakterer passer sammen og hvorvidt der kunne komme et bedsteveninde/venner forhold mellem dem. Så vil denne person nok være den hun kommer til i stort set alle situationer, en hun kommer for at få hjælp osv.

Kollegaer Aphrodite arbejder som undertøjsmodel, så andre modeller af den ene eller anden slags, er altid rare at have, derudover vil nogle af dem nok være nogle hun er tætte på, da det er nogle hun arbejder sammen med hver evig eneste dag.

Ellers hvad jeres fantasi nu måtte vælge, som ovenover skrevet er hun en ny karakter, så derfor er jeg åben for stort set alle former for ideer eller relationer ^^


Sidst rettet af Aphrodite Søn 5 Jan 2014 - 1:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:05

Jeg er frisk, enten som Flatmate da Landon`s lejlighed endelig er færdig indrettet og lidt selvskab ville ikke skade ham. Men ellers kunne det måske blive til en flirt, det er lidt op til dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:15

en flatmate ville være dejlig, om der så kommer en flirt mellem dem ved man aldrig.
Så nu er spørgsmålet hvor længe hun har boet der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:21

Det må nok være ganske få dage, da hen selv lige er flyttet ind i den efter den er blevet indrettet af professionelle, så hun har måske kun boet der en uges tid, men har fået egen værelse som hun helt selv må indrette.
Så vi kunne vel starte et emne op hvor de kun har boet sammen i en uge?
Dog skal hun være opmærksom på at igen pressefolk eller lignende må komme ind uden hans tilladelse:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:23

det lyder skam fint nok for mig
hun er undertøjsmodel, hun er vant til pressefolk ^^

gider du starte emnet op, eftersom det er hans lejelighed, vil det nok være bedst hvis du startede og derved beskrev stedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:24

Øh ja det kan jeg vel godt, starter det op lige om et øjeblik, skal nok sende et link

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:26

Super ^^

Ellers andre ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:28

nej, jeg begynder nu, ellers skal jeg nok kontakte dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 0:29

øhm nej hvad? men fint nok :I

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 1:08

det er det sikkert


men var der ellers andre der gerne ville emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning] Empty Sv: What we all search for is a question we all ask ourself [emne/plot/Relations søgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum