Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en mørke kedelig aften - Chi Sylvia EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

2 deltagere

Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Bjørn Tirs 21 Jan 2014 - 19:29

Tid:22

Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"

Vejr: blæste, det er kold og er svagt begynde at sne.

Omgivelser: border, stoler, forskellig væsen som sidder og få noget til hals.



Dragovich sad ned i det ene hjørne for sig selv, han har en flaske vodka stå på bord og et glas, hans hættetrøjen var lette våd på grund af sne udenfor, han var klædt i nogen mørke blå cowboy bukser og en sort hættetrøjen, han havde hætte op over hoved, så det var svære at ser ham, han havde ikke få drukket så meget af vodka i nu men det vil nok kom, han kiggede op da dør gik op, det viser sig at være en kvinde som kommer ind, han kiggede kort på hende fra tå til hoved med sine rød øjne, han rette blikke tilbage til sit glas, som var halvt fyldt, han tog det op til mund, hvor han tog en tår af vodka, hvorefter han stille glas tilbage på det rundt bord.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty Sv: en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Miri Ons 22 Jan 2014 - 21:00

Chi kom ind af døren, og søgte rummet efter et sted hun kunne side for sig selv. Hun var iført sorte leggins, en puffet sort mini skørt, og en sort hættetrøje. Hun fandt et bor. Det var et ene mands bor, eller det lignede det. Hun gik op til baren, fik et glas med noget fadøl og gik så hen på pladsen som heldigvis ikke var blevet taget i mellem tiden, kun kigge i rummet end nu en gang for at kigge på de væsner som var her. Ikke at de betød det store for hende, men det kunne ikke skade at kigge på dem.
Miri
Miri
Beginner (Rank 4)

Bosted : Skoven, i en hule.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty Sv: en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Bjørn Ons 22 Jan 2014 - 21:47

han kiggede kort på kvinde som gik op i bar og kom derefter ned og sat sig ved sammen borde som ham, det vriker som at hun ikke havde opdage at han sad der, han læner sig rolig frem og tog glas med vodka op til mund, hvor han stille glas tilbage på bordet, "godaften" sagde han rolig for ikke at skræmme hende, han smiler rolig da det typer på at hun også er en djævle, det var ellers ikke så tit så han mødet djævle her, "hvad laver en kvinde som dem her" spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty Sv: en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Miri Ons 12 Feb 2014 - 9:24

Chi kiggede på manden som snakkede til hende. "God aften" hun smilede tilbage, han var ikke spor skræmmende. "En kvinde som mig? Må jeg være fri" sagde hun snerpet. "Hvem tror de jeg er? Jeg er her blot for at få noget at drikke, og slappe af.. Muligvis også at kigge på mennesker," sagde hun og kiggede væk. *Hvad laver endnu en dæmon her?* tænkte Chi. Ikke fordi her ikke var andre væsner, men Chi var ikke særlig tilfreds.
Miri
Miri
Beginner (Rank 4)

Bosted : Skoven, i en hule.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty Sv: en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Bjørn Søn 2 Mar 2014 - 18:03

"hvis jeg ikke må kalde dig for kvinde, hvad skal jeg så kalder dig" spurgte han og kiggede på hende, han nikke kort til det hun sagde angå hvad hun laver her, "du er en djævle ligesom mig og så er du en kvinde så hvidt jeg kan ser" sagde han, han tog en tår mere af glas med vodka i, han rakte hånd frem efter lidt tid, "navn er Dragovich og deres er" spurgte han og kiggede på hende.



(undskylde at jeg har være så længe om at svar)
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

en mørke kedelig aften - Chi Sylvia Empty Sv: en mørke kedelig aften - Chi Sylvia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum