Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dance with me? ~Graciela EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dance with me? ~Graciela EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dance with me? ~Graciela EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dance with me? ~Graciela EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dance with me? ~Graciela EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dance with me? ~Graciela EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dance with me? ~Graciela EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dance with me? ~Graciela EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dance with me? ~Graciela EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dance with me? ~Graciela EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dance with me? ~Graciela

2 deltagere

Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Man 10 Feb 2014 - 20:49

T: 22:00
S: Salles de danquets
O: Mennesker, byen ovs.
V: En let vind, men okay.


Det var fredag aften, festerne var begyndte inde i gaderne, stemningen var god over det hele. Alcide kom gående igennen nogle af gaderne hen mod Salles de danquets, et okay kendt diskotek i byen. Han havde nogle små stramme busker på i sort, han havde en skjorte på i sort sammen med hans sorte All Stars. Han havde bestemte sig for at tage til fest i aften, mest for ar møde nye venner. Han gik nemlig ikke så meget op i at drikke længere. Han havde selvfølgelig gjort det på et tidspunkt, men så havde han haft en dårlig oplevelse med det, og han havde droppet  det helt.
Han kom hen til døren ind til diskoteket, og gik ind. Der var små mange mennesker, der kunne være flere. Han satte sig jakke af ved døren, hvor nogle folk stod og tog i mod dem. Han smilte venlig til dem, og sagde tak. Han gik hen til baren og satte sig ned, begge stolene ved hans siden var fri, men det gjorde heller ikke noget. ”En cola tak,” sagde han smilende, da manden bag baren kom hen og spurgte. Der gik ikke særlig lang tid før Alcide fik sin cola. ”Mange tak.”

//Håber der er okay ^^
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Man 10 Feb 2014 - 21:06

Grace havde været så heldig at hun allerede var kommet ind på diskoteket da klokken var blevet otte om aften, men der havde der jo selvfølgelig heller ikke været så mange der inden endnu. Hun smilede for sig selv, hun havde faktisk fået fat i noget nyt tøj som de sorte jeans hun havde på og den fine lille pink farvede top. Dog gik hun stadig rundt i de samme tennissko som hun plejede. Hun betragtede let de mange væsner der var kommet ind på diskoteket, de kunne vist godt lide at danse også var der i hvert fald alt for mange på danse gulvet efter Grace mening, smilet var der stadigvæk hvor hun lidt hun drak af sin cola, hun var ikke vant til alkohol drikke så der for valgte hun at drikke af en cola som hun faktisk havde haft det meste af aften. Brusen var endda ved at gå ud, så den var faktisk begyndt at blive temmelig kedelig.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Man 10 Feb 2014 - 21:39

Alcide kiggede sig hen over skulderen mod de dansende folk, det var længe siden at han sidst havde været på et dansegulvet. Han kunne sikkert snart komme til det, han skulle bare lige finde nogen og starte en samtale med. Nu var han jo også kommet for at møde nye mennesker, så skulle han det også. Han var fast besluttet på det, men han ville lige drikke resten af sin cola færdig. Han kiggede atter rundt for at se om der var nogle knap så fulde mennesker omkring ham, så han kunne snakke lidt. Han ville gerne være social, han fik hurtig øje på en som drak noget der lignede cola, men det kunne også være rom. Han kom i tanke om en gang han havde set en drikke rom i stedet for cola, han grinte stille for sig selv ved den tanke. Han betragtede pigen smilende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Man 10 Feb 2014 - 21:49

Selv om colaen slet ikke smagte så godt længere, valgte hun alligevel at drikke den sidste sjat der var der i. Mens hun betragtede stedet var det som om der var kommet endnu flere til, det var i hvert fald blevet varmere. Hun lod en fingre glide igennem det blonde hår mens hun stadig betragtede de folk, væsner eller mennesker som var ude og danse hun var ikke den bedste danser i verden faktisk dansede hun slet ikke hvilket. Sikkert ville gøre hende pinlig til mode, især hvis der var en som trak hende med ud og fik hende til at danse med mig. Dog var der en der fangede hendes blik, faktisk lignede det at han havde fået øje på hende længe før hun selv havde lagt mærke til at der var en der havde kigget på hende. og hvis hun ikke tog meget fejl smilede han så ikke også? Hun anede ikke rigtig om hun skulle smile tilbage men der for, kunne hun jo sagtens smile tilbage hvilket det blev til et lille måske genert smil fra Grace side af.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Tirs 11 Feb 2014 - 10:02

Alcide lagde mærke til at pigen, han havde kigget på, sendte et genert smil tilbage. Han syntes nu at det var rigtig sødt. Men okay det kunne godt være at det virkelig lidt mærkeligt for hende at han havde starte med at smile til hende, det var jo ikke alle som var vant til den møde. Han ville nok også selv mene at det var lidt mærkeligt, men han ville nok søge personens opmærksomhed, hvis det var. Han vidste ikke om han skulle gå over og sige ham til hende, men ville det virke mærkeligt? Han overvejede det lidt, mens han drak lidt mere af hans cola. Han havde hurtigt bestemt sig for at han ville over og sige. Måske ville hun tage det mærkeligt, men det var da forsøget hver. Han tog sit glas med, da han ville gå over til hende. Han smilte venlig til hende, og gå over til hende. Hvad var det lige man skulle sige? Nok plejede han at være social, men nogle gange gik det lidt galt for ham. ”Hey,” sagde han smilende med en charmende tone, han sendte et venligt smil mod hende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Tirs 11 Feb 2014 - 22:11

Musikken var høj måske lidt for høj efter Grace mening, men det var jo ikke hende der bestemte om musikken skulle være høj eller lav det var vel ejeren af stedet der gjorde og bare dem der drev stedet. Hun sukkede kort inden hun kastede et blik rundt i lokalet, der var mange der dansede og Grace vidste at hun aldrig ville blive den store danse pige. Fyren hun havde kigget på for blot et øjeblik siden var ikke til at finde igen, også igen hvis hun kiggede ordentligt efter i mængden fik hun faktisk øje på en der var på vej hen mod hende, hun havde sit lille skæve smil på læberne da hun ikke rigtig vidste om hun skulle smile helt. Han nåede hen til hende hvor efter han kom med et hey. ,,Hej" kom det roligt fra hende, så genert var hun jo heller ikke, det var bare det med alle de væsner og folk inde på et sted som sikkert ikke havde plads nok.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Fre 14 Feb 2014 - 19:08


Alcide kiggede smilende mod pigen, musikken var nok en smule for højt til at fører en rigtig samtale, men det skulle ikke stoppe ham for at prøvede. ”Navnet er Alcide,” sagde han med et blidt smil, og betragtede hende let. Han lagde hovedet let på skrå, og smilte til hende. ”Vil du med hen til nogle af bordene?” Spurgte han og kastede et blik over mod et hjørne med borde og stole, så man kunne spise eller drikke noget i små grupper. Han vidste ikke helt om det virkede for mærkeligt for hende, han havde oplevet nogle få gange hvor folk var blevet bange for ham, men heldigvis skete det ikke så tit, han var nemlig ikke skræmmende. Dog han havde selvfølgelig også nogle uheld da det lod til hans personlighed, men han holdte det altid nede.



//Undskyld det er en smule kort :)
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Fre 14 Feb 2014 - 22:15

Hun betragtede ham let han kiggede da godt nok smilende på hende, men det gjorde han vel bare for at være venlig, ,,Graciela men jeg bliver kaldt for Grace" sagde hun efter noget tid selv om musikken var høj kunne de lige høre hinanden. Hun lagde mærke til den måde han lagde sit hoved på skrå mens hun endnu kiggede på ham, det lignede nu også at han var ved at åbne sin mund for at sige noget hvilket han jo faktisk gjorde han spurgte hende endda om hun ville hen til en af borden. Hun kiggede der hen hvor han havde gjort et nik hen, ,,Okay så sidder og står vi heller ikke vejen ved baren" kom det fra hende. Hun fik rejst sig på fra stolen for at gå der over, men dog ventede hun på ham så han kunne føre an der hen.

//Det er skam i orden og det sker for alle :)//
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Lør 22 Feb 2014 - 20:11

Alcide betragtede hende smilende, hans smil var venligt med en smule af noget charmende. Han var nok meget en fyr der smilte charmende, men prøvede også at være rigtig venlig over for andre, han elskede nemlig at møde nye mennesker på hans vej. De eneste væsner han havde noget i mod var vampyr, men det var nu kun fordi at han var vokset op med at dem skulle han ikke kunne lide. Han mindes dog også at han havde mødt en som havde gjort ham ondt, men han kunne kun svagt huske det. ”Pænt navn,” sagde han smilende med en charmende undertone, han kiggede kort rundt om sig. ”Det har du fuldstædig ret i at vi ikke gør så,” sagde han smilende med et let grin. Han havde slet ikke tænkt på at de måske stod lidt vej for andre mennesker eller racer. Han fulgte hurtig efter hende, han betragtede hende mens han gik bag hende. Han var klar over at hun var mennesker, eller han var næsten sikker på det. Da han kom til bordet trak han en stol ud til hende, og smilte.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Lør 22 Feb 2014 - 20:17

Mens de gik fik han hende til at smile da han sagde hendes navn var pænt det var faktisk pænt sjældent hun fik det at vide, ,,Tak tror jeg noK" kom det fra hende mens hun sendte ham et venligt smil. Jo længere de gik for at komme hen til et bord jo længere kom et bord tættere på dem, hun standsede op da han et kort øjeblik gik ind foran hende for at trække stolen ud for hende så hun kunne sidde ned. ,,Jamen tak da" kom det fra hende og hendes smil var der endnu, hun kunne godt lide når folk var venlige over for hende. Hun fik sat sig ned på stolen hvor efter hun ventede på at han ville sætte sig ned, ,,så Alcide hvor er du fra?" kom det spørgende fra hende mens hun kiggede op på ham han sad jo ikke ned endnu så hun var jo nødt til at kigge op på hende.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Lør 22 Feb 2014 - 20:23

Alcide hjalp kort med at skubbe hendes stole lidt ind, da hun spurgte. Han lod kort tungen slikke læber, da de følte en smule tørre. ”Jeg er fra England,” sagde han smilende med han gik over for at sidde sig ned på den anden side af bordet. Han trak hurtigt stolen ud og fik sat sig ned på den. Han smilte venlig til hende. Han havde boet i London indtil at han var 20 år gammel, derefter havde han bare flyttet rundt og pt slået sig ned i Terre. ”Hvad med dig?” Han lagde hovedet let på skrå, han var en smule nysgerrig efter at vide det. Han lagde hænderne på bordet, mens han betragtede hende smilende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Lør 22 Feb 2014 - 20:27

,,England? Der har jeg aldrig været" kom det fra hende mens hun kiggede på ham, hun fik lettet sig lidt da hun hjalp hende med at komme endnu længere ind mod bordet. ,,Mig? jeg er her fra Terre og har aldrig været andre steder sådan set" kom det roligt fra hende. Alcide var faktisk okay venlig nogle gange var det jo ikke alle der var lige så venlige mod alle. Men igen var hun faktisk glad for at han var venlig, hun betragtede ham roligt hun anede ikke rigtig hvad hun mere skulle sige hun fandt sikkert på noget på et eller andet tidspunkt.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Lør 22 Feb 2014 - 20:51

Alcide nikkede blidt til det hun sagde, ja han kom fra England. ”Jeps, England. Hvis du en dag for muligheden for det, så synes jeg næsten du skulle gør det. England er rigtig pæn, og dejlig, udover når der regner,” sagde han smilende og rynkede let på næsen over det med regn. Han var ikke så glad for regn eller så meget regn han fik hjemme i England. ”Så må du jo kende byen ind og ud?” spurgte han smilende. ”Læser du noget, eller går i skole?” Han havde aldrig mødt nogen som havde boet i Terre hele deres liv, så han var lidt nysgerrig nu. Han havde aldrig selv prøvet at bo det samme sted i over lang tid, han havde nok boet i London i alle 20 år.. men det var forskellige steder i London.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Lør 22 Feb 2014 - 21:02

Hun grinte lidt da han sagde det regnede i England. ,,Ja det har jeg godt nok hørt at det gør temmelig tit ikke? Og ja hvis jeg en gang for muligheden for det" kom det fra hende. Hun betragtede ham let mens hun lyttede til musikken som endnu var i gang, hun lod sit blik glide rundt omkring for at se hvad der skete. ,,Ja det kan man godt sige jeg gør" og det gjorde hun jo efter som hun jo havde valgt at bo på gaden i stedet for hos sin fulde onkel så ja hun kendte efter hånden byen godt og grundigt, ,,Nej ikke rigtig" kom det fra hende.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Lør 22 Feb 2014 - 21:36

Alcide nikkede hurtigt til at det regnede tit i England, men det gjorde det jo. ”I den grad.. Tror det regnede mindst 4 ud af 7 dage om ugen,” sagde han med et svagt grin. Han synes hun var rar at snakke med, der var ikke noget totalt særlig over hende, men hun var bare rar. ”Jamen, så kunne det måske være at du skulle følge mig rundt end dag?” spurgte han smilende, han havde dog været lidt rundt i byen et par gange, men han kunne da sikker bruge nogle gode tips om steder. ”Hvad laver du så, om man må spørger?” Han betragtede hende kort med et smil.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Lør 22 Feb 2014 - 21:41

Det var utrolig at England var sådan et land hvor det bare regnede men sådan var det jo i nogle lande. ,,At følge dig rundt en dag kunne sagtens lagde sig gøre" kom det fra hende mens hun sendte ham et smil. Dog forsvandt hendes smil efter hånden da han spurgte hende om hvad hun ellers lavede når hun jo ikke gik i skole. Eller bare generelt. ,,Mmm jeg ja jeg laver ikke det store, håber på at jeg kan finde et job en gang og et sted at bo" kom det fra hende mens hun bed sig i læben, hun lod sit blik glide ud over danse gulvet hvor det blev.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Lør 22 Feb 2014 - 22:31

Han smilte stort til hende, da hun mente at hun nok godt ville følge ham rundt en dag, eller retter sagt vise ham byen. ”Det lyder rigtig godt. Nok har jeg været nogle steder henne, men så meget kender jeg heller ikke til selve byen. Men jeg vil da se frem til, hvis vi kan komme afsted,”sagde han smilende med en rolig og venlig undertone. Han var nu glad for at hun ville vise ham lidt mere af byen, han kendte det centrale. ”Arh… Den kender jeg godt når man gør. Men hvor bor du så henne? Siden du leder efter et sted?” Han overvejede kort om hun boede hjemme ved siden forældre, det kunne hun vel godt? Han anede jo ikke hvor gamle hun var.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Lør 22 Feb 2014 - 22:39

,,Man lære hurtigt byen at kende især de steder man ikke skal komme men det lærer man med tiden" der var bare nogle steder man ikke skulle komme, men hun anede ikke rigtig om Alcide var til de der farlige steder som der jo sagtens kunne være især når de steder hun tænkte på var med steder med overnaturlige væsner. Der gik lidt tid inden han åbnede munden igen, hvilket fik hende til at bide sig i læben endnu en gang. Hvordan skulle hun lige forklare det? ,,Jeg bor på gaden, sover de steder jeg kan komme til og hvis jeg er heldig så kan jeg sove et varmt sted en gang i mellem" kom det fra hende, det var altid herligt at sove et sted hvor der faktisk var varme i stedet for en bænk i parken. ,,Men ... Selv om jeg faktisk har et hjem hos min onkel som skal tage sig af mig nægter jeg at være hos ham da han drikker næsten eller faktisk hver dag hvilket ikke er til at holde ud når man så er hjemme hos ham." Endelig sluttede hun det hun ville sige og fortælle, gad vide hvad han ville sige til det?
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Søn 23 Feb 2014 - 11:42

Han nikkede stille til det hun sagde, det var vel rigtig nok. Han syntes selv at han var pæn god til at kunne finde rundt de flest steder efter at havde været der et par gange. ”Jamen, jeg glæder mig da til at du vil vise lidt mere rundt,” sagde han smilende med en venlig undertone. Han overvejede lidt om han skulle gå op og hente noget mere at drikke, han kunne vel godt bruge noget mere cola, han ville dog ikke bare gå midt under at de snakkede. Så han håbede lidt på at der snart kom en tjener rundt for at se til deres gæster, så han kunne bestille noget af drikke. Han lagde hovedet let på skrå, da hun begyndte at fortælle hvor hun boede, han rynkede langsomt panden. Han kunne ikke rigtig lide tanken om hun boede ude på gaden, han vidste godt at der var mange væsner, som kun ventede på unge piger, sandsynligvis at gør dem ondt. ”Jeg kan så godt forstår at du ikke gider din onkel, det virker okay. Men jeg kan ikke rigtig lide at du bare bor på gaden, og selv skal tage ansvar for dig selv… Vent, hvor gamle er du?” spurgte han stille. Hun mindede ham kort om hans lillesøster, han betragtede hende stille.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Søn 23 Feb 2014 - 14:21

Hun nikkede kort til at han faktisk ville glæde sig til at hun en dag vidste ham mere rundt en byen, hun betragtede ham stille hun ville først sige noget når han igen havde snakket hvis han da snakkede igen. Men det gjorde han så efter noget tid, hun kunne godt forstå at han ikke rigtig brød sig om at hun boede på gaden hun vidste jo sagtens hvad der kunne ske. ,,I det mindste lære man jo at passe på sig selv" kom det langsomt fra hende. Hendes blik var endnu en gang på ham da han spurgte til hendes alder, ,,Jeg er atten år" kom det efter noget tid fra hende.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Alcide Søn 23 Feb 2014 - 19:38

Alcide betragtede hende stille mens hun snakkede. Man kunne nu også lære at passe på sig selv ved andre måder.. Det vidste han da, han havde slev prøvet nogle af de andre måder. Han havde nu også prøvet den hårde måde at tage ansvar. Han rynkede panden, da hun sagde at hun var atten kun. Okay, han var selv 22, men stadig. Man burdet ikke leve på gaden som atten årlig. ”Altså man kunne også lære at passe på sig selv ved en mindre træls måde, især når du kun er atten,” sagde han stille. Han vidste godt at det lød lidt dum, efter som han ikke var meget ældre end hende. ”Men du er meget velkommen til at sove ved mig, hvis det er,” sagde han rolig. Han vidste ikke helt om hun overhovedet ville overveje at gør det, men hun havde tilbuddet. Og hvis de nu endte med at lærer hinanden bedre at kende, ville han godt tilbyde hende et værelse, han lejlighed var stor nok til det.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Kara Davis Man 24 Feb 2014 - 20:19

Hun betragtede ham endnu selv om hendes blik af og til røg ud på danse gulvet for at se hvad der skete, hvor ville det være rart at bare kunne hygge sig som dem, som folk der endda havde penge og et hjem. Hun vendte sit ansigt hen mod Alcide da han snakkede inge, ,,mmm" kom det fra hende mens hun overvejede hvad hun skulle svare. Der gik noget tid inden hun svarede ham, men til gengæld havde hun også tænkt godt og grundigt over om hun ville overnatte hos ham. ,,Har du et gæsteværelse eller en sofa jeg kan sove på? For så kan jeg godt gå med til at sove hos dig i nat" kom det endelig fra hende, hvis man fik tilbudt et sted at sove også selv om det bare var for en nat skulle man næsten sige ja. Også selv om det ville betyde at man overnattede hos en komplet fremmede.
Kara Davis
Kara Davis
Beginner (Rank 5)

Bosted : Skoven

Antal indlæg : 74


Tilbage til toppen Go down

Dance with me? ~Graciela Empty Sv: Dance with me? ~Graciela

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum