Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)

3 deltagere

Go down

I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) Empty I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)

Indlæg af Kevin McClark Tors 20 Feb 2014 - 23:09

Som du nok kan se på titlen, så søger jeg emner, især nogle med problemer! Vi kan skam også finde på noget andet en ligefrem problemer, men det er bare for at starte op med noget ;D

Til at starte ud med, kan jeg vel fortælle lidt om Kevin.
Kevin er oprigtigt fra England, og er opvokset i en by lidt uden for London. Han er betaget af alt, som har noget med idéen om at der findes menneskelignende væsner, men tror som enhver anden 22-årig ikke helt på det. På trods af sin logik om at hvis der fandtes nogen, ville mennesker vide det, har han en relativt kendt youtube-kanal ved navnet KMK (Kevin McClark). Han kører der et ”program” ved navnet ”Magical Myths and Me,” hvor han uploader en ny dokumentar hver gang han finder interesse i et nyt væsen. Han har lavet de klassiske med vampyrer, varulve og havfruer, men kører også på sociale netværks-monstre, såsom Slender man, The Rake og så videre.
Derudover har han en mindre serie, hvor han filmer ”first-hand encounters” med diverse væsner. Det er naturligvis alt sammen falsk, men han har fået en del viewers på det, og serien kører stadig (til dem der har set Marble Hornets, han køre noget lignende).

Det jeg gerne vil se, er at Kevin’s videoer blive mindre og mindre falske. Han skal møde andre væsner, vide at de er der, men uden at vide for meget. Forhåbentlig skal det gøre ham dumdristig, få ham til at tage ud og gøre dumme ting, såsom at tage sit kamera med sig ud om aftenen, for at få video-dokumentation på at han ikke er blevet sindssyg af at have studeret myter så længe. Det kan både være venner, men også fjender (meget gerne det sidste, jo tak). Oooooooooog hvis han møder nogen, som har set hans videoer ville det også være cool. Så snart jeg har fået en ordenlig mikrofon, vil jeg prøve at lave nogle podcasts, både for min skyld, men også for at i har en ide om hvad han snakker om, og hvordan han snakker. (Forestil jer en britisk ung mand, med en ret neutral stemme (hverken maskulin eller feminin) som er virkelig ivrig)

Another thing is: jeg er ikke perfekt til dansk ok? Jeg er okay-god, men ikke perfekt. I have to admit, that my English is stronger (even though I have no idea as to why). Så hvis nogen har lyst til at lave emner på engelsk, ville jeg være en glad lille gris uwu

Det aller aller aller aller sidste er, at jeg foretrækker at have et plot i ærmet. Det giver mig en ide om hvilken vej jeg skal hive Kevin’s ustyrlige talestrøm hen og bliv ikke skræmt væk af den gigantiske roman jeg lige skrev, jeg er ret large med hvor meget du skal skrive. Så længe det er mere end tre sætninger

EDIT: og så søger jeg en roomie til Kevin! :B Roomie er fundet!

Yours Sincerely
- Kevin J. McClark

Sidst rettet af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 12:34, rettet i alt 2 gange
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 60

Tilbage til toppen Go down

I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) Empty Sv: I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 23:14

Mhh jeg vil gerne melde mig ind.
Det kunne være sjovt hvis han som du skriver tager ud en aften også får fanget hende på film...hvis du da har lyst?

Gæst
Gæst

I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning) Empty Sv: I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 23:25

JEg vil gerne men ved ikke hvad xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Kevin McClark Tors 20 Feb 2014 - 23:27

Avery: Vi kunne sikkert godt finde ud af noget! Han filmer dog sjældent alene, men jeg er sikker på at vi kan finde en undtagelse. Han kan bare være ude for at få en følelse af hvor han er, og hvilket område han har med at gøre, eller noget i den dur :)

Emmiliana: Aww :c Jeg er heller ikke 100 på hvad vi kan finde på, men vi kan jo altid prøve at se om der er et eller andet vi kan gøre!
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 23:32

lyder godt, også kunne det være at han hører lyde inde fra en gyde, hvor hun så er godt i gang med at slå et af sine ofre ihjel, hun får så øje på ham...og ja så kan man se hvad der sker?

Gæst
Gæst

Indlæg af Dai Tors 20 Feb 2014 - 23:36

Jeg er på! :3
Men.. Jeg er ikke ligefrem problemer :P
Kunne godt være med på noget roomie noget, og at Dai så tager med ud, og beskytter Kevin i nogle af hans dumdristige situationer? :)

Btw no problem at du ikke er perfekt til dansk :3
Ikke alle kan jo være gramma-nazis(ved egen tekst) :p
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 11:23

Avery: Jamen cool! Så kan vi jo sagtens begynde, eller hvad? :D

Dai: Jeg har desværre(/heldigvis, kommer an på hvordan man ser det) fundet en roomie allerede, men vi kunne sikkert godt finde ud af noget hvor de blev venner. Så ved jeg ikke om du stadig vil have Dai til at passe på Kevin når han tager ud og er lidt for dristig til sit eget bedste? Ellers kan vi jo altid finde ud af noget andet :D
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 11:59

Sure det kan vi sagtens, så hvem laver?

Gæst
Gæst

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 12:07

Hmm, jeg kan sagtens starte hvis det er? Så skal du bare sige hvor du helst vil have at det skal være :D
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 12:19

Jamen det vil da være dejligt, hvad med Allées - Gyderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 12:34

Oki doki! Jeg laver det med det samme! :D

Lige en hurtig bemærkning; jeg er stadig med på hvis der er andre der har lyst til at lave nogle emner med mig uvu
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 12:40

Det er skam bare i orden
Jamen jeg er frisk :)
Vi kan godt sige at de mødes, og at Dai så efterhånden åbner op for muligheden, om at afsløre noget af den mørke verden? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 12:43

perfekt ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 13:45

Avery: Så er det lavet ;D

Dai: Lyder cool, skal vi så finde ud af at starte et emne, så vi kan komme i gang? :]
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 13:55

Beautiful ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 14:01

Ye :)
Vil du lave? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 14:05

Kan jeg sagtens, hvor skal det være? :D
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 14:43

Hmmm.... Parken? :3
Eller gyderne? :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kevin McClark Fre 21 Feb 2014 - 14:45

Hmm, jeg tror at jeg napper parken i så fald ;]
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 14:51

Det er bare i orden :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 9:44

Vi to skal altså igang med og emner at du ved det, er nu godkendt til og emner og syns at det på tid af vi kommer igang med det som vi har snakket om privat, så hvad siger du til det? Du skal som altid bare vide at jeg ikke er online konstant i øjeblikket men jeg skal nok prøve og svare så tit som jeg nu kan, men ellers håber jeg at du stadig har tålmodighed nok til vente til at jeg kommer hjem igen :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Kevin McClark Fre 28 Feb 2014 - 17:20

Vi kan sagtens finde ud af noget, jeg skal bare vide hvem der starter, og hvor det skal være xD
Kevin McClark
Kevin McClark
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Fre 28 Feb 2014 - 17:38

Jamen, Well, sidder stadig på den anden side af jorden lige nu, så hvis jeg skal lave vel det nok først ske hen af imorgen da klokken er nær de tolv her hvor at jeg  er, der er tidszone på seks timer foran Danmark så det mere eller mindre ved og være midnat her.

Men jeg tænkte på om emnet måske kun start i havnen for det det der hvor at Ego bor til start med før at de flyttet sammen, så de kun måske møde hinanden der nede? Eller skal set være på mere normalt sted, altså byen?

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Fre 7 Mar 2014 - 18:33

Jeg er interesseret! Jeg ved dog ikke helt hvordan og sådan - men jeg synes virkelig godt om din karakter og idéen med YouTube-kanalen.

Giselle
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 306

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum