Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
søger emnepartnere xD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
søger emnepartnere xD
Hei alle kære væsner her på siden. Jeg vil gerne prøve at begynde at emne lidt igen, og søger derfor nogle at emne med.
Krav:
1) Ikkedræbe mig
2) Helst 100 ord, men hvis man ikke kan komme der op, så bare min. 50
3) At der er noget som man kan svare tilbage på, da jeg ellers godt kan miste interessen for emnet.
Lidt om Dan:
Dan er en vampyr, men har ikke været det i så lang tid. Da han var 18 år var han forelsket i en kvinde, som han fik gjort gravid, men så blev Dan en vampyr, og turde ikke tage tilbage til hende igen af frygt for hvad han kunne finde på at gøre mod hende, eller at hun ville sige noget.
Dan er en meget flirtende person, og han har også fået evnen til, at gøre så han kan få andre til at blive forelsket i ham.
Søger:
Venner og fjender
Familie: Her har han et barn der er omkring de 17-19 år, men han har aldrig før set det, så han ved ikke hvad køn det er, men det kunne være barnet kunne kender ham, fordi han eller hun havde set et billede af ham, som moderen havde vist dem.
En skaber
En flirt
En som kunne lære ham hvad kærlighed virkelig er, og lære ham at elske igen.
Måske hende som han var forelsket i den gang, og fik barnet med.
Kom selv med andet
Hvis nogle er friske så skriv endelig, men skal lige siges at jeg godt kan være lidt langsom til tider, da der ogs er eksamen xD
Krav:
1) Ikkedræbe mig
2) Helst 100 ord, men hvis man ikke kan komme der op, så bare min. 50
3) At der er noget som man kan svare tilbage på, da jeg ellers godt kan miste interessen for emnet.
Lidt om Dan:
Dan er en vampyr, men har ikke været det i så lang tid. Da han var 18 år var han forelsket i en kvinde, som han fik gjort gravid, men så blev Dan en vampyr, og turde ikke tage tilbage til hende igen af frygt for hvad han kunne finde på at gøre mod hende, eller at hun ville sige noget.
Dan er en meget flirtende person, og han har også fået evnen til, at gøre så han kan få andre til at blive forelsket i ham.
Søger:
Venner og fjender
Familie: Her har han et barn der er omkring de 17-19 år, men han har aldrig før set det, så han ved ikke hvad køn det er, men det kunne være barnet kunne kender ham, fordi han eller hun havde set et billede af ham, som moderen havde vist dem.
En skaber
En flirt
En som kunne lære ham hvad kærlighed virkelig er, og lære ham at elske igen.
Måske hende som han var forelsket i den gang, og fik barnet med.
Kom selv med andet
Hvis nogle er friske så skriv endelig, men skal lige siges at jeg godt kan være lidt langsom til tider, da der ogs er eksamen xD
Gæst- Gæst
Sv: søger emnepartnere xD
Hej Dan!
Jeg vil gerne starte en tråd med dig, hvis du er interesseret i et emne/plot med mig? :)
Jeg vil gerne starte en tråd med dig, hvis du er interesseret i et emne/plot med mig? :)
Gæst- Gæst
Jeg vil gerne være med til et eller andet :DD
Timothy- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 61
Du kunne da sikkert godt få lokket Carmilla til at være hans skaber :)
Gæst- Gæst
kan vi sagtens sige ^^
skal emnet så foregå den dag hun forvandler ham eller efter, og hvor tæt et bånd har de?
nogle ideer til plot? xD
skal emnet så foregå den dag hun forvandler ham eller efter, og hvor tæt et bånd har de?
nogle ideer til plot? xD
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]