Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ang. ny FC-regel. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ang. ny FC-regel. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ang. ny FC-regel. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ang. ny FC-regel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ang. ny FC-regel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ang. ny FC-regel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ang. ny FC-regel. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ang. ny FC-regel. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ang. ny FC-regel. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ang. ny FC-regel. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ang. ny FC-regel.

Go down

Ang. ny FC-regel. Empty Ang. ny FC-regel.

Indlæg af David O'Neal Tirs 29 Apr 2014 - 14:45

ATTENTION, CITIZENS OF DI MORGA!!

Jeg kommer egentlig bare for at gøre, jer opmærksomme på en opdatering i Face Claim systemet. Vi har længe i administrator-gruppen tænkt over om reglen var nyttig, og den er nu blevet tilføjet.
På grund af den manglende aktivitet vi tit ser omkring brugere på siden, så har vi tilføjet en regel om at et FC bliver slettet fra listen efter af brugeren ikke har været aktiv i tre måneder. Det vil sige at brugeren ikke har været online, så tænk ikke over at brugeren skal være igang med en tråd eller lignende. Så hårdt slår vi ikke ned. Endnu..
Grundet vores valg ligger i at en masse FC er blevet taget og samtidig ligger og samler støv. Og vi vil gerne åbne op for at andre kan få lov til at bruge dem. Det er synd at bare lade dem ligge, right!
HVIS livet hamre citrusfrugt i fjæset på nogle af jer og gør det umuligt for jer at komme på internettet i over tre måneder, vil dette være en undtagelse. Dog skal jeg - David - blive informeret omkring det. Det kan ske igennem en ven eller noget. Det samme gælder ferie. Hvis I er så bange for at miste jeres FC, men I på den ene eller anden måde er væk i tre måneder+, skal jeg informeres.

Til slut vil jeg hurtigt sige at jeg først sætter denne regel ordentligt i spil om en måneds tid. Fire uger. Bare så alle har mulighed for at indrette sig and all that shit.
Og HUSK! Et FC er ikke ens karakters vigtigste objekt. Så jeg har ikke lyst til at få en masse klage-spam, hvis det ender med at I mister jeres FC. Det er ikke verdens undergang.

D. 1 juni 2014

er datoen hvor den nye regel bliver sat i værk. Og fra da vil jeg slette FCs fra brugere der ikke har været aktive i 3 måneder. Spread the word!

Mvh
David O'Neal
Hjælpe administrator (Also known as..HANDY MAN!!*host*)
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91

Tilbage til toppen Go down

Ang. ny FC-regel. Empty Sv: Ang. ny FC-regel.

Indlæg af David O'Neal Man 26 Maj 2014 - 16:36

Så nærmer vi os! Det er allerede på søndag! Det bliver en skøn søndag for mig. Alt det dejlige rette arbejde.. Mmmmh! xD
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum