Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 9:35

Bonjour mesdames et messieurs

Som i nok kan se ud fra min overskrift, søger jeg gerne emner med både plots og relationer. Aphrodite er ikke just ny, men jeg føler jeg har mistet alle emnerne med hende, så hvorfor ikke starte op på ny? Dog har jeg nogle krav jeg meget gerne ser overholdt. Stavningen, samt grammatikken skal helst være i orden, stavefejl sker, jeg beder jer ikke om at være perfekte, det er jeg ikke engang selv, men blot at forsøge. Derudover ser jeg også gerne en længde på mindst 100 ord, højere er kun dejligt, dialog er skam også dejligt...dog skal der også være plads til at udtrykke sig, følelser...sanser.

Aphrodite er en kvinde der ved hvad hun vil og hvornår hun vil have det. Hun er ikke direkte selvvisk, men selvtillid kan man da altid have af. Hun holder sig gerne i traditioner og elsker at være med en partner der kan være romantisk og samtidig have dominans. Personligt er hun stædig, viljefast og har en diskussionslyst som bare pokker, det er ikke just hende man ønsker at diskuttere mest med. Hun kan ofte optræde som et seksuelt væsen, flirtende og kælen. Omkring dem hun holder af, er hun venlig og blid, ganske beskyttende og loyal.


Men ja, af relationer søger jeg ::

Familie
Jeg vil rigtig gerne have en smule familie for hende. Skal jeg være helt præcis søger jeg faktisk en søster til hende, enten lille søster eller storesøster, dog er det en tvilling jeg gerne ser hun har. Hun holder specielt af sin familie, eller rettere sagt sin søster, så derfor vil en søster som hun kan dele sine ting med og bare nyde selvskabet af være dejlig.


Elsker/Flirt
Hun er ikke typen der forelsker sig så nemt og derudover er komplimenter ikke det hun falder mest for. Dog er hun typen der holder af et par flirts engang imellem og da jeg ikke bryder mig om at sætte en så stor relation ind som at gå direkte til kæreste, eller ligene så vil flirt/elsker at være godt. Da hun er biseksuel er en kvinde i sengen heller ikke helt udelukket


Special someone
Jeg sætter ikke en kæreste ind, men måske en hun kan være på date med i emnet også ser vi jo bare hvor det hele føre hen.

[size=18]F
latmate
Lige i øjeblikket bor hun i en suite på et hotel, men en flatemate vil være rar. Speciel fordi hun godt kunne bruge en af bo sammen med, køn betyder englelig intet, såfremt race.

Venner
Nogle venner er vel altid rare at have, derudover kan vi altid finde ud af om vores karakterer passer sammen og hvorvidt der kunne komme et bedsteveninde/venner forhold mellem dem. Så vil denne person nok være den hun kommer til i stort set alle situationer, en hun kommer for at få hjælp osv.

Kollegaer
Aphrodite arbejder som undertøjsmodel, så andre modeller af den ene eller anden slags, er altid rare at have, derudover vil nogle af dem nok være nogle hun er tætte på, da det er nogle hun arbejder sammen med hver evig eneste dag.

Ellers hvad jeres fantasi nu måtte vælge, alt i alt er jeg åben for stort set alle former for ideer eller relationer ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 12:32

Altså Tris ville måske passe ind som ven?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 12:42

Sure jo hvorfor ikke, det kunne vel være hyggeligt. Skal lige høre er dette så deres første møde eller kender de hinanden i forvejen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 12:58

Hey there, jeg dumper lige ind her ^^

Jeg kunne godt se en eller anden form for flirt køre mellem de to. Scarlett er ikke just typen, der sådan lige falder for en med det samme, men hun ville bestemt heller ikke sige nej til en, hun kunne vende tilbage til :3

Anyway det var bare en tanke. Hvis du kan bruge mig er jeg i hvert fald til rådighed ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:09

Altså det ville være nemmest, at de kendte i hinanden.
Men måske de havde været adskilte et par år og mistede kontakten, men at de så her i Terre støder på hinanden igen?? bare en ide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:16

Scarlett :: jo det lyder da fint. Skal høre er denne flirt noget der har kørt i noget tid mellem dem eller er dette første møde?

Tris :: sure. Vi kunne f. Eks sige de mødte hinanden for første gang da de evt. Var 16 og blev skildt fra hinanden da de var 20-21 stykker. Dette vil gøre at Tris også kendte hende før hun blev berørmt model, og derved kendte den mere stille og generte pige hun var før?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:26

Hmm ja det lyder fint, måske de mistede kontakten da Tris forsvandt, og du så troede hun var død? men så mødtes de nu og ja de var gode venner den gang, selvom du blot lige skal vide at da Tris var ung stjal hun en del.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:31

Det lyder fint. Det gør skam inet, som ung prøvede hun selv ud med stoffer. Så er det vel på plads, kunne du evt. Lave skal til prøve her om godt vel ti minutter?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 13:32

Jeg tænkte lidt, at de havde mødt hinanden en gang eller to. Ikke at de kender hinandens dybeste hemmeligheder, men at de lige vidste det mest nødvendige, og at de begge er enige i, at der lige nu ikke ligger mere i et end lidt uskyldigt flirteri ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:34

Øhh jeg ville have det bedst med at du laver det, men skal også selv til time, så du kan bare lave det når du for tid, igen hastværk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:39

Scarlett : kan vi sagtens sige, dog har de haft sex og hvor længe har de kendt hinanden?

Tris :: fair nok, så kom med et sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 13:41

Det lyder helt fint ^^
Jeg tænkte på at nogle måneder - 3-4 stykker - ville være passende? Og de så i den tid har haft et par "dates" (i manglen af bedre ord). Jeg ved ikke hvordan det lyder?? ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 13:52

Eau - Stor center er måske et passende sted;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 16:32

Scarlett :: lad os sige fire, men lad mig lige samle det hele sammen. De to mødtes for fire måneder siden begyndte et eller andet (vil ikke ligefrem kalde det et forhold, men et slags forhold) hvor de har været på date, haft sex sammen og fortalt hinandem hvad der er værd at vide...mangler jeg noget?

Tris :: fair nok, sender en pm når det er lavet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 16:55

Det tror jeg ikke nej. Det lader i hvert fald til at du har fået det hele med ^^

Hvis det er kan jeg sagtens starte :3
Noget specielt ønske til et sted? ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 17:09

Jamen det er jo perfekt

Mhh det vil da være dejligt. Dog stedet kommer sn på hvad der skal ske.
Er de på en date et eller andet sted?
Kede den ene sig og ringede til den anden for at gå i byen eller være hjemme?
Sidder de evt. hjemme hos hende og putter? Du ved det kan være Aphrodite viser Scarlett hvad det vil sige at hygge sig er?
Det kunne jo også være at enten Scarlett eller Aphrodite keder sig, ringer til den anden også hygger de hjemme hos Aphrodite/Scarlett og beslutter sig måske senere for at gå på en date, også ud i byen?


Btw hvis du er åben for det, kan vi jo sige de har et forhold, men et åbent et, hvilket vil sige de er sammen, har sex med hinanden osv, men samtidig ser andre på samme tid? Jeg siger ikke de elsker hinanden, men at de bare har det forhold, men også kan have elskere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 18:03

Hmm jeg kunne sagtens finde på noget, hvor Scarlett bare keder sig og så tekster/ringer til Aphrodite. Men er hun mest typen, der går i byen, eller vil hun hellere være derhjemme?

Det ville passe meget fint. Scarlett ville bestemt ikke have noget imod at have en elsker :3
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 18:07

Det kommer meget an på hvilket humør hun er i, vi kan starte hjemme hos Aphrodite ofså se bad der sker

Okay super, det bliver et sjovt forhold må jeg sige :)

Btw hun bor i terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 18:16

Jamen jeg laver den da under lejlighederne i Terre ^^

Det kommer nok til at krydre emnerne lidt i hvert fald xD
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 19:32

Ok, men du sender bare en pm når det er

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning] Empty Sv: søger igen på ny [Plot/relations/emnesøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum