Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Summer Time*DYLAN EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Summer Time*DYLAN EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Summer Time*DYLAN EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Summer Time*DYLAN EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Summer Time*DYLAN EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Summer Time*DYLAN EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Summer Time*DYLAN EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Summer Time*DYLAN EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Summer Time*DYLAN EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Summer Time*DYLAN EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Summer Time*DYLAN

Go down

Summer Time*DYLAN Empty Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Ons 14 Maj 2014 - 23:13


Tid : 12:02
Sted : Ude for Paris ( Villa )
Vejr : Solrigt, Skyfrit, Varmt
Omgivelser : Ingen at se eller høre


Iført korte shorts, en fin hvid gennemsigtig top, der var bundet i den ene side, så den viste hendes fine slanke mave. Hendes sorte bh, kunne spottes under det hvide lace stof. Hun så kort rundt, da hun trådte op af trapperne til det smukke beige hvide hus, eller nærmere Villa. Hun havde virkelig sparet op til netop dette. Live in, personlig træner, der skulle hjælpe hende igang med at træne på den rigtige måde. Hun skulle ha strammet sine baller op, lår, samt mave. Hun ville ikke ende med at gå hen og ligne en sæk kartoffler, eftersom hun jo var halv engle halv vampyr, så var hendes krop dømt, til ikke at holde sin slanke figur forevigt, vis hun ikke passede på med at være så usund hun nu var, skønt hendes hud var perfekt. Hun havde gylden brun hud, solbrun og smuk.. med smukke hvide tattoveringer, som hun havde fået da hun blev engle. De kunne skimtes under den hvide tshirt, der havde ærmer til midt på armen, før albuen.

Da hun stod der foran døren, så hun lettere nervøst på den. Hun havde pengene kontant til ham. Hun havde sparet op så lang tid, fordi hendes veninde havde anbefalet dette. Hun satte det lange naturligt blonde hår op i en fin sporty hestehale, før hun forsigtigt bankede på og ventede på at der ville komme svar, fra en eller anden. Hun kunne ikke forstille sig, at han boede her helt alene, uden en eneste.. måske han havde en kone?, dog ville det vel være lidt awkward.. med alle de tøser randende her og der.. i hendes hjem.. hans hjem. Hun stod og tænkte lidt, før hun syntes at høre en lyd. Hendes hjørnetænder var en smule fremme, samt hun bar solbriller, dog kunne man skimte de isblå dådyr øjne, inde bag dem, som var de klare.. næsten gråhvide i det... så lyseblå var de. Hun bed sig forsigtigt i den fyldige underlæbe og pustede kort ud i en bobble hun havde skabt, med det lyserøde tyggegummi med jordbær smag/duft, som hun havde taget tidligere. Hun var kommet der ud, ved at tag en taxi, så hendes taske, havde hun over skulderen. En fin lille sports taske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Ons 14 Maj 2014 - 23:37

P: http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/271195256467_1_0_1/1000x1000.jpg

Ejendommen var abnorm. Der var masser af plads til rådighed. Crossfit bane til højre for huset. Militær træningsområde til venstre for huset. Foran huset ude på en mark var der skyde område. Hele grunden var et stort træningsområde. Det eneste der ikke så træningsklar ud. Var huset. Men det var det faktisk også. I kælderen var der et stort nyt træningsrum. Selv ude på terrassen kunne man træne. Der var bjælker til at løfte sig i hvis man ville. Alt var splinter nyt. Han havde næsten lige bygget villa'en. Han var træt af at leje et træningslokale som slet ikke var stort nok til hans standart. Og slet ikke til hans deling. De var her dog kun når de skulle træne. De fleste havde familier. Den eneste som stadig var alene var Dylan. Han boede i Villa'en alene. Og han havde det faktisk fint med det. Dog var det godt at få nogle gæster engang imellem. Og idag var det han skulle møde en ny elev. På et 1 uges lynkursus. Det skulle nok blive interessant. En kort knirkelyd kom bag fra hende.

Og bag hende. Hængende i benene på en bjælke. Hang Dylan. Trækkende sig selv op og ned i mavemusklerne. Med armene bundet på ryggen så han ikke kunne bruge dem overhovedet. Løftende sig op og ned. "God eftermiddag. Du må være Brookella. Jeg er Dylan din træner den næste uge." Han stoppede kort op mens hans hoved var ned af. "Jeg ville gerne give dig hånden men jeg er lidt bundet i ting." Sagde han med et kort grin. Og begyndte at løfte sig videre op og ned. "Jeg har nogle hurtige enkle spørgsmål inden vi begynder. Først skal jeg vide hvad din vægt er. Din højde. Samt selvfølgelig dine mål med træningen. Og mens du fortæller mig de ting så giv mig 20 stærke." Sagde han og smilede roligt imod hende. Mens han fortsatte med at løfte sig op og ned. "Igang vi har ikke hele dagen." Sagde han og grinte svagt. "Eller rettere det har vi men ærlig talt vil jeg gerne sove i aften så jeg er klar til en ny dag med træning imorgen. Træningen vil foregå i 3 portioner om dagen hvor jeg viser dig forskellige ting som du skal udføre. Træne dig i at gøre dem rigtig. Og når jeg føler du gør dem rigtigt fortsætter vi. Når ugen er færdig har vi lavet et program til dig du skal udføre hver uge. Det bliver dog ikke træning hver dag. Det er kun denne ene uge." Sagde han roligt og smilede svagt. "Bare læg pengene igennem brevssprækken på døren. Jeg ordner dem senere." Sagde han. Før han slap med sine ben. Og svang sig hurtigt rundt. Så han landede på benene. Med ryggen til hende. Før han med et hurtigt vift med hånden. Havde fået løsnet sin hånds led nok til at få dem ud af rebet. Og smed så rebene på terrassen. Satte kort sit håndled tilbage på plads igen og så afventende på hende.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Ons 14 Maj 2014 - 23:48

Hun vendte sig forskrækket om. " Igh! ". Hun holde hænderne op foran sig, før hun fjernede dem, da hun hørte en blid stemme. Hun nikkede forsigtigt, da han spurgte om hun var Brookella, eller nærmere antog at det var hende, hvilket det jo var. Hun betragtede ham lidt, mens han fortalte hende forskellige ting. " S-så du er min træner? ". Hun så nysgerrigt men dog også skræmt på ham. Var han en eller anden trænings freak?. Hun sukkede tungt, i det hun bebrejdede sig selv. Han var personlig træner, selvfølgelig var han en trænings freak, ellers ville han da ikke være noget så fysisk hårdt?. Hun nikkede da han spurgte ind til hendes højde og vægt. " Øhm.. j-jeg vejer 54.. og min højde er 1,62.. ". Hun så nysgerrigt på ham. Han var virkelig lang.. muligvis også rigtig høj, dog kunne hun ikke se det helt endnu, samt alle var højere end lille hende. Hun grinte kort, da han sagde at hun kunne tag 20 stærke. " Jeg kan skam tage 100 vis det skal være ". Hun smilede en smule, så de fine nuttede dyriske vampyr hjørnetænder gled en smule frem, før hun stillede tasken fra sig og gik ned og tog 20, mens hun fortalte.

" Jeg kunne utrolig gerne tænke mig, mave træning, så min mave kan holde sig slank, dog uden at danne.. muskel antydning, det så ufeminint.. samt baller og lår ". Hun så kort op mod ham og sagde" Jeg vil især gerne ha strammet mine baller og lår, så det mest opstramnings træning og ikke styrke.. ". Hun så tøvende på ham. Hun rejste sig op, rodet lidt i sin task, dog da hun tog kuverten med pengene frem.. tabte hun den, da han stod foran hende og knækkede sit håndled på plads. Hun betragtede ham i chok, før hun hurtigt bukkede sig ned og samlede den op, så hun tabte sine solbriller. Halv vampyr.. halv engle. Hun samlede kuverten op, før hun betragtede ham en smule og sagde" Skal?.. skal vi ikke indenfor? ". Hun så nysgerrigt på ham, før hun sagde" Du ved.. mine ting og såen.. samt værelse..? ". Hun så tøvende på ham. De lyseblå dådyr øjne, betragtede ham afventende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 0:08

Han vendte hovedet halvt imod hende. Før han dog et dybt snus med næsen. Og smilede roligt. "Tag det roligt. Du er ikke det eneste umenneskelige væsen. Det betyder dog at vi skal sætte træningen op. Fra nu af så når jeg ber dig give mig 20 stærke laver du 200 stærke. Hver ting jeg ber dig om dobler du med 10 så burde det nogenlunde passe til dit niveau." Sagde han roligt og vendte sig mod hende. Først nu kom lyset og ramte ham fra solens afspejling på ruderne. T-shirten sad stramt på hans krop og fremviste hans pumpede krop. Armene dannede flere muskellinjer så man kunne se forskel på hans biceps og triceps. Hans brystkasse var pumpet og fremhævet. Og hans sixpack var allerede fortsat til både eightpack og mursten. "Nej vi skal ikke indenfor endnu. Først skal vi løbe en tur hen af alleyen." Han vendte sig rundt og pegede på en lang grusvej hvor træer var blevet placeret på begge sider. Så der stadig så rigtig smukt ud. Men uden solen kunne fastholde sine stråler på hende. "Alleyen er cirka 5 kilometer lang før vi vender rundt." Han så på hende kort igen. "Der er ingen overnaturlig fart på mine træningskurser. Følg med." Han vendte sig mod alleyen. Og begyndte at jogge imod den. I et roligt menneskeligt tempo. Stedet var lukket af. Men samtidig var der også mange nysgerrige blikke. Så han ville ikke ha han blev afsløret som overnaturligt væsen. Ikke endnu i hvert fald. Så det var 5 kilometer i normal løb. Der var kun 200 meter til alleyen begyndte. Og han havde allerede set hende ude i solen. Så han vidste 200 meter kunne hun godt. Selvom hun lugtede af død og vanilje. Samt en snerf af engel. Underlig kombination syntes han. Men sådan var det.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 0:23

Hun havde nær tabt underkæben, da han sagde, at hun skulle lave 200 i stedet for tyve!. Hun kunne ikke fatte, at hun faktisk betalte så meget, for sådan en slave pisker som ham. " Må jeg kalde dig, Mr Slave pisker, fra nu af? ". hun grinte kort og sagde " Men jeg skal nok prøve at huske det med at doble op ". Hun havde ikke lyst til at fordoble det, men whatever.. sådan var det. Hun så kort på ham, i det han nævnte det med overnaturlig race. " Ja, min veninde sagde noget om at.. at du var et overnaturligt væsen, dog hvilket aner jeg ikke ". Hun betragtede ham en smule og undlod at fortælle ham hvad hun var, eftersom hun fandt det ret så pinligt, at hun var endt i en halv om halv situation. Solen´s stråler gjorde hende ikke ondt, men så igen.. det sved en smule, vis hun var i dem for længe.. og solbrændthed for hende, var som en 3 grads forbrænding.

Hun betragtede Dylan med store øjne, da han begyndte at snakke om en løbe tur. " Vent.. 5? ". Hun håbede det var 5 kilometer og ikke 50.. fordi så ville de først være hjemme til aften tid. Hun begyndte så småt at sætte sin task fra sig igen, før hun begyndte at jogge efter ham og kom op i et tempo, hvor hun holde det ved siden af ham. Efter de første 2 kilometer, var hun allerede ret så forpustet. Hun var levende men død.. det føltes forfærdeligt.. men også godt. Hun betragtede Dylan en smule og da de var nået de 5 kilometer.. stoppede hun op og faldt til knæ. " OMG....! jeg vender mig aldrig til dette her ". At gå fra nærmest intet træning, til dette. " Dette er helved... fuck!... fandens.. forbandet.. helved ". Hun tog sig kort for munden og rejste sig op og børstede sine knæer såen.. ok rene, skønt hun var ret så beskidt allerede, samt badet i sved, der havde gjort den hvide tshirt, en smule gennemsigtig. " Kan vi please... ikke slappe lidt af idag.. Please Dylan ". Hun smilede forsigtigt og sagde" Måske.. tag noget træning iaften, inden vi skal sove? ". Hun hadet at træne om dagen. Hun var mest aktiv om natten nemlig. " Ellers dør jeg.. du jo.. fuldstændig i topform og måske er min krop lækker men.. jeg ikke skabt til træning ". Hun grinte kort og smilede undskyldende.

Aftenen. Kl 00:21
Endelig var de kommet hjem, fået noget at spise, før de var gået hver til sit. Et dejligt forfriskende bad, der duftede højt og helligt af vanilje... en blid duft, der spredte sig i værelset, som hun boede på. Da hun var færdig, iførte hun sig sin grå tanktop, der gik til lige under brysterne. Hun bar ingen bh, eftersom hun snart skulle i seng, samt hun iførte sig i nogle fine strawberry pink hotpants, uden trusser under. Hendes normale nattøj. Hendes hår var sat op i en messy bun, knold.

Hun gik forsigtigt ud fra sit værelse og så kort rundt, før hun listede ned mod trænings rummet. Hun havde trænet med Dylan der nede, inden de skulle spise, samt også lidt efter, så hun var godt smadret, dog ville hun lige tag nogle squats, inden hun gik i seng. Hun listede sig ned af trapperne til rummet og åbnede forsigtigt døren, før hun tændte lyset og så kort rundt. Ingen Dylan. Perfekt!. Hun listede forsigtigt hen til et af spejlende og tog nogle squats. Hun havde høretelefoner i, med hendes ynglings musik, der endte med at få hende til at danse en smule. Hun lukkede øjnene og begyndte at bevæge sig elegant, med et strejf af sexethed. Der var masser af plads her nede, til at danse... masser af frihed.. langt væk fra folk.. fra virkeligheden og dens hårde arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 0:57

Han smilede roligt og så på hende svagt. "Bare kald mig coach. Se på den lyse side når du er færdig med den her træning er du klar til at løbe 10 maratoner." Sagde han og grinte svagt. Hvorefter han begyndte at løbe og forventede hun fulgte med. "Dæmon. Og jeg ved du er engel og vampyr. Jeg kan lugte det på dig." Sagde han imod hende hvorefter han fortsatte med at løbe. Han så kort op på himlen. Den smukke skyfri himmel. Solens varme mod hans ansigt. Det var det han elskede mest ved at træne. Friheden. Som om at alt kunne være ligemeget. Det vigtige var at han var fri. At han eksisterede for et mål. På nuværende tidspunkt var det for andres gavn. Ved at hjælpe dem med træning. Det var enkelt. Hjælpsomt. Og han tjente godt på det. Dog blev alle pengene han tjente udelukket brugt på at vedligeholde ejendommen. Så igen så var det ikke så dyrt som man skulle tro. Når man trænede hos ham havde man fri benyttelse af hele ejendommen. Selv hvis man trænede løb. Måtte man stadig godt bruge skydebanen. Det var altid sjovt at skyde lidt efter en hård træningsdag bare for at slappe af. For at lave en afvæksling. Det plejede folk faktisk at ha det sjovt med. Hvis de gjorde hvad han sagde kunne selv en spedansk skyde en salonriffel eksempelvis.

Et svagt smil kom fra ham. "5 kilometer ja. Og hvad værre er det er kun den ene vej. Normale mennesker ville jeg be løbe 10 kilometer. En tur op af vejen en tur hjem. Men dig. Fordi du har dine 'fordele'. Skal du klare 100 kilometer." Han løb roligt med hende. Og fulgte hendes tempo. Ja han svedte lidt. Dog ikke i nærheden af hendes sved. Da hun stoppede op. Gik han roligt på hug foran hende. Og smilede roligt. FAndt en vanddunk frem som hang på hans bælte ved den højre balle og rakte hende. "Nu skal du høre. Løb en tur mere. Så får du massage. Bagefter så kan jeg vise dig rundt indenfor og fortælle dig om områderne udenfor. Og så kan du hygge og nyde lidt den indendørs pool så slukker vi lyset klokken Toogtyvehundred. Og træner vi videre okay? Du kan se nu at du har besvær ved at løbe Frem og tilbage tur på alleyen. Vi skal helst ha dig op til at kunne løbe 10 ture på alleyen og vi har kun en uge. Så der er meget arbejde foran os." Sagde han og grinte svagt. Og lagde sin hånd på hendes ryg. "Men tro mig. Du kan godt klare det. Jo mere du siger til dig selv du ikke kan. Desto mindre kan du. Okay?" Han klappede hende kort og svagt på ryggen. Før han rettede sig op og forventede hun løb den omgang med ham.

Da han havde fået tvunget hende igennem en omgang mere. Holdte han også hans del af aftalen. Han havde et afslapsningsrum med massagebord. Spa. Boblebad. Og mange andre forskellige interessante ting. Og gav hende den massage hun ville ha. Lod hende selv bestemme grænserne om hvor langt ned han måtte gå også videre. Viste hende rundt indenfor. Overetagen var der 4 soveværelse og et masterbedroom. Hans soveværelse. Som var et stort soveværelse med en stor tremands seng i midten. Og Glas hele vejen rundt i den store firkant. Masser af lys. Men da hun nærmede sig. Kunne hun sikkert mærke lyset ikke rørte hende. Han gik roligt hen til ruden. "Dette er sikret USV glas. Solstrålerne som skader vampyrer kan ikke komme igennem. Alle ruder i huset er lavet af USV glas. Så ligemeget hvad så længe du er indenfor huset vil solen ikke kunne røre dig." Han viste hende så en tegning over arealerne. Nord for bygningen. Bygningens forside. Var en stor mark på størrelse med 3 fodboldbaner i hver længde. Som var lavet om til en skydebane. Med alt fra små Makarov pistoler hele vejen op til den store Barretta 50 cal. Sniper riffel. Bagefter viste han hende den indendørs pool. Som var en pool i et rum af USV glas. Så hun kunne nyde vandet som var det udenfor. Uden solen skadede hende.

0021.
Dylan lå vågen som altid. Al den krig han havde været igennem. Hjemsøgte ham om natten. Alle hans mistede kammerater. Han husker ikke en gang hvor han ikke har haft en kammerat fra hans daværende delinger. Som var som en bedste ven. Som altid har været lige ved at nå igennem krigen uden at miste hinanden. Og så har hans kammerat altid været blevet dræbt til sidst. Det gjorde at han ikke kunne sove om natten. Roligt steg han ud af sengen. Og fandt roligt et par shorts frem. Han sov altid nøgen. Han tog roligt sine shorts på uden noget indenunder. Og gik roligt ned af trappen. Hørte nogle bevæge sig i hans kælderrum. Og af ren reaktion. Gik han ned på hug. Løftede en af bjælkerne på trappen. Og fandt en Glock frem skjult i trappen. Og bevægede sig så med hævet pistol ned mod kælderen. Skubbede døren lidt til siden så han kunne se ind. Men opdagede så det var hende. Og nikkede roligt. Før han åbnede en skuffe på et lille gangbord. En af dem der altid stod vaser på. Og lagde roligt pistolen derned. Før han roligt gik ind i træningsrummet. Og satte sig ned på en bænk. Tog 2 vægte med 20 kilo i hver. Og begyndte at løfte dem op og ned. Så på hendes bevægelser. Og smilede roligt. Sad lidt afventende på hvornår hun mon opdagede ham. Tænkte lidt på hendes reaktion når hun opdagede ham. Og kunne ikke lade være med at grine svagt.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 1:07

Hun bevægede sig yndefuldt. Løftede sit ben næsten helt op, så det var mod hendes overkrop, mod brystet. Hun drejede rundt om sig selv, som en ballerina, før hun lænede sig frem, bukkede sig elegant ned af mod sit udstrakte ben, der gled hen af gulvet, så hun ende i et split. Hun gled det ene ben til siden, så hun kunne skubbe af med den anden, så hun rejste sig op igen, dog rejste hun sig for hurtigt, så hendes fod vred rundt og hun faldt overover. Hun landede direkte på Dylan, foran ham, mellem hans ben. Hun tog sig en smule til sit hoved, før hun satte sig på hug og kiggede op, op direkte i mod Dylan. Hun mærkede rødmen, mærkede den brændende fornemmelse i sine kinder, da hun sad der, foran ham.. sådan en pinlig position. Hun gav et lille skrig fra sig " igh! ", før hun skyndte sig at nærmest hoppe bagud.

Hun sad nu der, foran ham, med armene bagud, så hun holde sig oppe. Hun så chokeret på ham og flovt, før hun strøg sit hår en smule til siden og sagde forfjamsket. " H-hvor lang tid har du været her... ? ". Hun tog høretelefonerne ud, før hun betragtede ham en lille smule og så flovt væk, før hun besluttede sig for at rejse sig op, eller prøve. Hendes fod gjorde dog for ondt, så da hun kom halvt op, gik hun ned på røven igen og tog sig til foden. " Auv! ". Hun så kort op mod Dylan og bed sig en lille smule i sin underlæbe. Hendes hjørnetænder var fuldt fremme denne gang. Hun var sulten.. og der var intet rå kød at spise... intet blod.. hun var så sulten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 1:24

Han smilede kort og fulgte hendes bevægelser fortsat. De var smukke og yndefulde. Og han kunne ikke lade være med at føle sig lidt tiltrukket af hende. For ikke at sige meget. Han havde før været tiltrukket. Men han havde gjort ting i sin fortid som han ikke var stolte af. Derfor var det han sjældent omfavnede sig med kvinder. Han var mere den stille type når det var kvinder det handlede om. Han havde før været så desperat efter nærsomhed. At han havde voldtaget en kvinde. Det var dog dengang hans bedste ven blev skudt lige for næsen af ham. Det var over 70 år siden nu. Han var aldrig kommet over det. Han fik et kort chok da hun faldt. Og prøvede at gribe hende. Han nåede det dog ikke. Uden han endte med at hans ansigt var dårligt nok en centimeter fra hendes. Han så hende direkte ind i øjnene kort. De smukke dådyrsblå øjne. Fik ham nærmest til at skrige efter hende indeni. Men det der overraskede ham. Var at hans krop skreg ikke på at kneppe hende. Men på at blive siddende hvor han sad. Med den dybe øjenkontakt de havde. Bare se ind i hendes øjne. Lade hende se ind i hans himmelblå øjne. Havde hun ikke flyttet sig. Så tror han at han var gået efter et kys. Så et sted var han glad for hun flyttede sig. Hans normale smil var kommet på plads igen. Han grinte svagt af hendes skrig. Og så på hende fortsat med et betryggende smil

Han smilede stadig betryggende da hun svarede. "Længe nok til at sige du er en meget smuk kvinde Brookella. Smukkere end de fleste." Sagde han smilende. Da hun besluttede sig for at rejse sig. REjste han sig også og sænkede en hånd til hende som hun kunne bruge som hjælp. Da hun faldt igen nåede han dog denne gang at gribe fat i hendes håndled. Så hun ikke faldt så hårdt på røven igen. Roligt gik han ned på skrædderstilling. Og løftede hendes skadede fod roligt. Før han begyndte at undersøge den. Og hævede sin hånd. Et form for en lille ring kom frem ved siden af ham. Han stak roligt sin hånd igennem. Og hans hånd kom ikke ud på den anden side af ringen. Som om den forsvandt. Hvorefter han trak sin hånd til sig. Og ringen forsvandt. Hvorefter han roligt fremviste hvad han havde i sin hånd. En créme til lindring af smerter i led. Hun havde forstrukket et led i foden kunne han se. Så han tog roligt den halvkolde creme ud og så på hende kort. "Det er lidt koldt men det hjælper hurtigt." Sagde han roligt før han roligt begyndte at smøre det på hendes ømme punkter. "Som halv vampyr halv engel er du så stadig nød til at drikke blod? Jeg har blod hvis det er." Han hævede sin hånd. Ringen kom frem igen. Denne gang strømmede der dog en form for kulde ud fra ringen. Han stak sin hånd ind i ringen. Og frembragte en pose med 0 minus på den. "Sjældent og smagfuldt for vampyrer skulle jeg ha hørt." Sagde han og smilede roligt da han rakte hende posen. Den lille ring forsvandt igen. Og inden hun nåede at spørge ham. Besvarede han hende. "Jeg kan åbne portaler til en anden dimension. En dimension som følger vores tidslinje. Men hvor hele verdenen er menneskefri. Det betyder at hele verdenen stadig er stort set skove. Frodige floder. Masser af træer. En virkelig smuk verden." Sagde han og så på hende med et roligt smil.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 2:11

Hun blev yderst flov, da hun hørte ham sige sit navn. Det virkede alt for tæt på og personligt. Hun bed sig en smule i underlæben, mens hun tænkte på hvad han kunne kalde hende i stedet, især efter den måde, de begge var braget ind i hinanden. Hun så kort mod ham, da han tog fat om hendes fod og løftede den op. " Det okay, j-jeg kan godt selv klare det ". Hun så flovt væk fra ham og sagde" Og please, blot kald mig Ocean ". Gylden brun hud, fine hvide tattoverings ligene tribel mærker på hver skulder foran, samt smukke hav lyseblå dådyr øjne, samt naturligt beach blonde hår, der gik hende til hofterne. Ocean så mod Dylan, i det han pludselig fremmanede noget. Hun så på ham med store øjne, mens han gjorde sig til, eller hjalp hende, på sin vis.

Da hun havde fået blodposen af ham, samt havde fået foden smurt ind i noget hjælpende créme, kunne hun ikke lade vær med at smile en lille smule. " Tak Coach ". Hun måtte hellere holde dette på et strengt professionelt plan, fordi Dylan var hot, sådan virkelig hot og hun var jo en pige.. 20 år.. kunne godt tænke sig noget action engang imellem, dog var hun slet ikke klar til noget, især ikke med en rigmands fyr. Hun lyttede interesseret i det han fortalte om sin evne. " Ah. Det lyder utrolig fedt, samt behageligt at kunne. " Hun betragtede ham en smule og sagde" jeg tror ikke.. at jeg har nogle specielle evner, men det også okay.. jeg lever jo evigt, såh.. ". Hun grinte kort og så flovt væk, før hun rejste sig og betragtede blodposen og så ham. " Nåh men øhm.. j-jeg bliver nok nød til at sutte,- Jeg mener SMUTTE i seng.. øhm, godnat Coach ". Hun så flovt på ham og vende ham ryggen, i mens hun rodet lidt i sit hår, mens hun følte sig frustreret over hendes uheldige ordvalg, samt mangle på ynde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 18:05

Han smilede roligt. Og så på hende svagt. "Brookella er da et meget smukt navn. Specielt. Og nysgerrigende." Han så på hendes fod igen mens han smurgte den videre. "Men det er dig der betaler mig. Så hvis du vil ha jeg kalder dig Ocean så gør jeg det. Jeg siger bare at Brookella er meget smukt. Og passer virkelig til en smuk kvinde som dem." Sagde han og så på hende kort med et blidt smil. Før han roligt lagde foden ned på gulvet.

Han smilede roligt. Et kort grin kom fra ham da hun kaldte ham Coach. Hun havde ikke kaldt ham det hele dagen. Og når tingene så bliver lidt for intime vælger hun at kalde ham det? Det var lidt komisk. Han så på hende blidt. "Ja det er den verden kun få mennesker har set. Og endnu færre har fået lov til at være i. Jeg vogter den meget. Den er virkelig smuk. Så jeg er ikke glad for at folk skal se den. Skønheden gør at det føles som min helt egen verden. De få der er kommet derind er folk jeg har stolt virkelig meget på." Han så roligt på hende. "Det kan være du får lov til at se den en dag." Sagde han og smilede fortsat. Hvorefter han roligt satte sig mere til rette og så lidt interesseret på hende. "Jeg er 1500 år gammel. Jeg lever også evigt. Men uden min evne tror jeg ærlig talt ikke at jeg havde klaret det. Den har reddet mit liv." Han grinte svagt med hende. Og så på hende fast. Et svagt grin kom fra ham af hendes ordvalg. Men af ren reskept for at hun prøver at holde det professionelt valgte han ikke at kommentere den. "Ja gør du det Brookella. Sov godt. Vi ses imorgen." Han vendte sig roligt imod hans vægte igen. Og begyndte at løfte dem igen.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 18:16

Hun vende sig kort om og betragtede ham, i det han sagde hendes navn. " Ocean. Kald mig Ocean ". Hun smilede undskyldende og sagde" Men vis du vil ha mig undskyldt, så vil jeg smutte op og sove ". Hun vende sig derefter og smuttede ud af rummet, så hurtigt hun nu kunne nå væk fra ham. Hun havde lyst til at slå sig selv, især efter hendes uheldige ordforråd. Hun fattede virkelig ikke, at hun havde kunnet sige noget så forkert.. komme til at ende så tæt på ham. Hun skynde sig op til sin seng, som hun fik sig lagt til rette i, ret så hurtigt. Natten gik og solen ville snart stå op, dog Brookella havde knap nok fået noget søvn, især fordi hun havde drømt om sin mega hotte coach, hvilket situationen igår, blot havde forøget. Hun rejste sig op fra den bløde seng, før hun gik hen til vinduet med morgenhår, strittende til alle sider. Hun slog gardinerne fra og betragtede udsigten. " Endnu en ny dag i helved.. ". Hun sukkede tungt, før hun gik ud i bad og tog et langt forfriskende et, før hun smuttede ned for at svømme lidt.

Hun stod foran poolen og kiggede nysgerrigt rundt, før hun lod sig glide ned i den. Det var dejlig køligt, især her om morgenen. Hun lukkede sine øjne og dykkede ned under vandet, før hun kom op igen. Hun var iført en smuk hvid bikini, der var bundet om nakke og ryg, samt ved hofterne. Hun så kort rundt, da hun kom op efter noget tid, hvorefter hun satte sig på kanten af poolen, mens hun kiggede på det dejlige blanke vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 19:14

Tiden gik. Og solen begyndte at stige. Så han besluttede sig for at ville gå udenfor på sin morgenløbetur. Langsomt tog han sin ipod fra en hylde i lokalet. Og satte hovedtelefonerne i ørene. Og gik ovenpå. Og udenfor. Han havde vel løbet i cirka 10 minutter før hun kom ned til poolen. Fra poolen kunne man tydeligt se den løbebane der var der. En stor OL bane. Med en løbebane på cirka en kilometer. Han løb stadig. Runde efter runde. Hele hans liv bestod i at træne. For han ville helst ikke sakke bagud. Han var dæmon. Han havde altid været i krig. Så hans liv bestod i at skulle igennem hårde fysiske ting. Og havde ikke holdt en fridag i at træne i 1450 år. Og ville ikke tage den nu. Så skulle det være for noget vigtigt. Men han så ingen grund til at stoppe. Kort løb han op imod poolen. Han var stadig iført sine shorts som det eneste. Så hans muskuløse krop pumpede samtidig med han løb. Han nåede balkonen lige ved siden af poolen. Hvor der var en stang til at løfte sig i. Og vægtstænger. Han tog fat i løftestangen med sin venstre hånd. Den der altid var den svageste. Og løftede sig så op og ned i sin ene arm. Hans øjne var fuldt fokuseret på hans træning. Så han havde ikke set hende. Og heller ikke at hans shorts var gledet lidt ned. Ikke hele vejen ned. Men nok til at man kunne se han ikke havde underbukser på. Og at han var glatbarberet ved skridtet. Behåret på brystkassen. Dog ikke upassende meget. Og så kun lidt behåring under armene. Hvis man lyttede til kunne man svagt høre ham tælle hans armløftninger. Roligt løftede han sig op efter 50 armløft. Og tog fat i den vægtstang som var under stangen. Der sad cirka 50 kilo på den. Han tog fat i den med begge arme. Og begyndte at løfte sig selv og vægtstangen op i benene. Samtidig med han løftede vægtstangen op i armene. Så han trænede sine triceps og sine lår og mavemuskler samtidig. Og en smule bryst.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 19:25

Hun betragtede ham, da hun endelig fik øje på ham. Han så utrolig godt ud, næsten alt for godt. Kunne hun virkelig undgå denne store fristelse, samt havde han haft noget med hendes veninde?, eller var det blot fordi han var sådan et stykke eye candy, at hun havde anbefalet ham til hende, eftersom det ikke var en hemmelighed at hun var single og jomfru stadig, i en alder af 20, hvilket passede hende fint, fordi hun havde ikke travlt med sit liv, desuden levede hun jo forevigt, samt holde sig godt.. så der var intet at klage over?. Da hans shorts var gledet en smule ned, så hun på ham med store øjne, før hun holde sin hånd op foran sine øjne og råbte til ham. " Coach!, d-dine shorts! ". Hun havde set noget, som hun måske ikke burde se. Så han barberede sig altså..f-forneden!?. Hun var dog også fuldstændig glat, men det var mere, fordi at man som pige, gik i bikini.. og at ha hår så.. ville se ret klamt og ulækkert ud, så hun havde en undskyldning, men en fyr?.. hvorfor ville de gør det, ved mindre.. det var fordi de havde gang i en kvinde eller flere.. eller måske porno stjerner.. feminine mænd?.. Dylan virkede dog ikke feminin.

Hun rejste sig op og gik hen til sit håndklæde og vende ham ryggen, før hun tog håndklædet og duppede forsigtigt sit ansigt, så vandet forsvandt. Hun tog det derefter om sin krop, før hun vende sig om mod Dylan og sagde tøvende. " Såh.. hvad skal vi lave idag? ". Hun gruede for at han ville sige løbetur, eller noget med vægte.. gid det blot kunne blive en dag med yoga, masser af svømning, træning i vandet, samt øvelser med ens krop, lige her på verandaen. Hun sukkede tungt, i det hun betragtede ham en lille smule og så flovt væk fra ham, eftersom hun ikke anede hvad hun skulle sige, før det slog hende. " Tak for blodet igår.. dog.. d-det smager bedre, vis man drikker fra en person, såh.. jeg får besøg senere idag, af en fyr ". Hun kendte forskellige hjemmesider, hvor man kunne bestille en fyr eller kvinde, blod og hvad eller hvem det var.. til at få bragt ud, så man kunne drikke lidt, for betaling. Fyren var engle, i 20´erne, samt trænet og sund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 20:19

Træningen fortsatte. Og han hørte hende ikke råbe til ham. Kort røg hans tanker hen på hvornår han sidst havde haft sex. Det var vel lige før Vietnam. Han huskede hendes veninde. Hun havde tydeligvis lagt an på ham. Men han havde ikke skænket det en tanke. Ikke at hendes veninde ikke var tiltrækkende. Men Dylan var bare ikke interesseret mere. Han grinte svagt. Og stoppede kort op ved tanken om igår. Den tætte forbindelse de havde haft. Et svagt smil kom fra ham. Ikke hans sædvanlige smil. Et lidt lysten smil. Men rystede det så af sig. Og trænede videre. Efter endnu 50 løft. Lagde han vægten ned på plads. Og hoppede ned fra stangen. Og gik så ned på alle fire. Før han strakte sine ben så de kun hvilede på jorden. Løftede sine arme. Så det så ud som om han skulle til at lave armbøjninger. Før han Så fjernede den ene hånd fra jorden. Så han kun hvilede på en hånd. Og knyttede så hånden så han hvilede på sine knor. Hvorefter han begyndte at løfte sig op og ned. Musiken bulrede i hans høretelefoner så han hørte intet omkring sig. Fuldt fokuseret på hans træning.

Da han havde taget 50 armbøjninger med hver knor. Rejste han sig roligt op. Og tog roligt hovedtelefonerne ud af ørene. Og lagde ipoden på bordet. Før han vendte sig roligt op og opdagede hende hurtigt. Med et roligt smil gik han hen til hende. "Godmorgen Ocean. Jeg tænker lidt at vi idag skal slappe lidt mere af. Jeg mener vi har 6 dage træning foran os. Så jeg synes lige idag skal vi fokusere på at gøre os mere smidige. Dog så starter du med en løbetur." Han så ned på banen som han havde løbet på lidt tidligere. "Og denne gang skal du kun løbe 1 omgang. Denne gang skal du ikke doble det." Sagde han og så på hende kort. "Når du er færdig med at løbe den omgang så skal vi i vandet og lave nogle øvelser. Bagefter det så skal vi lidt yoga. Og så holder vi tidlig fyraften idag. Jeg skal i byen og ordne nogle ting. Så du får hele villaen for dig selv. Og må gøre hvad du vil." Sagde han roligt med et svagt smil. "Så hvis du er færdig med at sutte så går du bare igang ikk?" Han grinte svagt af hende. Før han gik forbi hende. Og hen imod trappen for at finde nogle badebukser oppe på hans værelse.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 20:28

Hun så flovt på ham og samlede sit håndklæde op og skulle til at kaste det i nakken af ham, dog tog hun fat i det og lagde det hurtigt fra sig. Sutte.. det var et uheld, ren og skær uheld, i hendes ordforråd. Hun sukkede tungt og gjorde sig klar til at træne. Hun gik op og fandt nogle hotpants, så hun trænede iført bikini og hotpants. Da hun havde løbet den ene runde, kom hun tilbage og tog dem af, så hun kunne hoppe direkte i vandet. Hun forstod ikke hvorfor Dylan drillede hende.. han havde virket så seriøs i starten men nu?.. han virkede næsten legesyg. Hun så kort rundt om sig, før hun smuttede hurtigt op mod sit værelse, for at finde en elastik, så hun kunne sætte sit lange blonde hår op i en hestehale, så det ikke var i vejen for træning, samt yogaen senere. Smidighed.. det var altså det de skulle øve idag?. Hun var smidig, dog ikke sådan vildt meget smidig, især ikke under tvang, kun når hendes krop slappede af.

Da hun kom ned af trapperne iført sin bikini, slog det hende lidt. * Hvad mente han med.. at han skal noget senere iaften? *. Skulle han på date.... eller noget andet?, måske havde han en sex ven?. Hun rødmede ved disse tanker og slog dem hurtigt ud af hovedet. Det ragede ikke hende hvad han skulle, samt uanset hvad.. så var de ikke et par, samt han var hendes Coach intet mere, samt så lækker var hans svulmende krop heller ikke. Hun smuttede ned til poolen og hoppede i vandet, før hun dukkede op, med smuk blonde hår, glidende ned af ryggen. Hun løsnede kort elastikken, før hun smed den væk, eftersom det blot var senere hun havde brug for den, eftersom vådt hår, var let at stryge bagud, eller samle i en fletning, der ville holde sig selv. Det lange våde blonde krøllede hår, lå smukt ned af hendes skulder som bølger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 21:05

Han kom roligt ned til hende. Iført et par badebukser i blå. Lange selvfølgelig. Hvorefter han satte sig på vandkanten. "Kom herover Ocean. Læg dine hænder på kanten. Først skal vi træne dine lår. Den nemmeste måde at gøre det mens du er i vand. Er at svømme imod kanten mens du står imod med hænderne. Hold benene så strakt som du kan." Sagde han roligt og så på hende med et svagt smil. Hvorefter han rejste sig op. Og begyndte at gå frem og tilbage på linjen. Kiggende på hendes bevægelser. Og førte hende roligt igennem nogle enkle men gode øvelser i vand. Når hun var færdig på hans lynkursus ville hun vide præcis hvad hun skulle gøre for at rette på de ting hun gerne ville ha rettet på. Samt hun ville se hvordan man kan forbedre sine konditioner uden at fremvise muskler. Han var god til det. Selvom det ikke kunne ses på ham. Men han havde også fokuseret på at træne så han så stærk ud. Hvorfor vidste han faktisk ikke. Han var jo ikke ligefrem hver dag ude og score. Han forlod faktisk kun villa'en når han havde arbejde foran sig. Og han havde arbejde i aften. Ham og hans deling havde fået af vide hvor en af de større mafiabosser hørte til. Og ville slutte den mafia ved at dræbe ham. Og skabe frygt for de andre i den mafia. Det var vigtigt. Det var også den eneste grund til det ikke kunne vente. Langsomt så han mod hende igen og guidede hende videre.

Da de var blevet færdig med svømning og yoga. Havde han ført hende ud i køkkenet. Hvor Dylan nu var igang med at lave en lækker nærende salat med kylling i. Han stillede roligt en skål med salat foran hende. Der var både gulerødder i. Agurk. Minimajs. Salat. Nødder. Jordbær. Ananas. Og selvfølgelig grovpasta og kyllingetern. Roligt så han smilende imod hende. "Håber på du kan li det. Jeg har selv lavet det. Og dyrker selv det hele. Selvfølgelig undtagen kyllingen." Han stillede en skål foran sig selv. Og stillede en hjemmelavet dujon dressing imellem dem. Før han satte sig ned på sin egen plads og så på hende roligt. "Nu når vi sidder her. Er der så noget du vil spørge mig om? Noget du har tænkt på?" Spurgte han roligt med et svagt smil.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 21:16

Hun satte sig overfor ham og betragtede ham en lille smule, mens han stod der og lavede mad. Hun var iført nogle fine stramme sorte joga bukser, samt en grå tanktop, der sad stramt til hendes bryst og stoppede under brysterne af hende, hvor man kunne ane en sports bh, der pressede hendes bryster ind. Hun tog imod salaten som han havde lavet, hvorefter hun tog lidt dressing på, hvorefter hun begyndte at spise. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, da han spurgte ind til det?. Var det til træningen han hentydet?, eller var det måske noget andet han hentydet til?. " Øhm.. jeg tænkte lidt.. er det iorden, vis jeg får blod fra dig? ". Hun vidste at det var en del at spørge om, men det ville være nemmere at få den smule blod fra ham, end hele tiden at skulle betale en for at komme her ud. " Det billigere for mig, samt det er kun.. utrolig lidt ". Hun tænkte på om hun skulle fortsætte samtalen og gjorde det derfor. " Altså blod.. dit blod ". Hun så nysgerrigt op mod ham, før hun prøvede at ændre emne lidt. " Vis du ikke vil er det også iorden. Angående træningen, det kan allerede ses lidt ". Hun grinte kort og sagde " Så hvad er det egentlig du skal iaften? ".

Hun betragtede ham en lille smule og bed sig i underlæben, mens hun spiste af sin salat. Hun ville egentlig også gerne drille ham lidt, så netop derfor da hun havde spist færdigt,- Så hun kort mod ham og sagde" Forresten, flot ikke eksisterende busk, nede ved din lillemand ". Hun grinte kort og rakte tunge af ham, før hun gik ud fra køkkenet og hen af mod trapperne, hvor de ville føre op til hendes værelse, så hun kunne skifte tøj,- Vis han altså lod hende gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 21:38

Han smilede roligt og så på hende svagt. Mens hun spurgte angående hans blod. Han så på hende med et lidt drejet blik. "Du er klar over det er dæmonblod vi snakker om ikke?" Spurgte han roligt og forsikrede sig at hun vidste det. Før han trak på skulderen. "Hvis du ved det så jaja. Selvfølgelig. Jeg er forpligtet til at forsøge dig med mad og drikke. Og hvis blod er noget af det så må du meget gerne." Sagde han og smilede svagt. Han så på hende svagt. "Ja det er fordi jeg pumper dig igennem det hele. Det er hårdt i starten. Men starten er der hvor det hjælper mest. Derfor skal vi være ekstra hårde i starten." Han smilede svagt. Han så på hende roligt. Og stoppede roligt med at spise. "Det..." Han vidste ikke rigtig hvordan han skulle sige det. "Det er ikke noget særligt." Derefter blev han mere stille og mere rolig. Som om der var noget galt. HAn så ned i sin mad. Og begyndte roligt at spise af den. For at have en undskyldning for ikke at svare.

Da hun rejste sig og kommenterede ham. Så han imod hende. Ja han var ikke snaksagelig. Men den skulle hun ha igen. "Det var da godt så har du noget specielt at tænke på når du sutter din seng." Han så på hende roligt. "Og udover det kan jeg også se at du barbere dig. Du er ikke den eneste der kigger på sådan noget." Sagde han og grinte svagt. Før han så ned på sin mad. Og spiste det roligt op. Før han rejste sig. Lagde skålen på sig selv. Og gik så hen imod trapperne. Tog den ned ad. Og gik ind i træningsrummet. Hvor han tog en lille fjernbetjening frem fra en skuffe dernede. Og trykkede på den. Murene hvor der var spejle hele vejen ned. Åbnede op indad. Inde bagved var et stort rum med et bord langs midten. Og på væggene hele vejen hen af sidderne. Hang der masser af forskellige våben. Han gik roligt ned af væggen. Og tog roligt en G36C ned af væggen. Og åbnede en skuffe. Hvor han fandt 4 magasiner frem. Og en lyddæmper. Samt et kikkertsigte. Og til sidst en laser. Han tog roligt en stor skuldertaske frem. Som han lagde våbnet og udstyret og magasinerne ned i. Hvorefter han fulgte den lille skrå hylle hvor der lå pistoler langs. Og tog roligt 2 G18'er. Og åbnede igen en skuffe. Hvor han fandt 8 forlængede magasiner frem. G18 var en fuldautomatisk pistol. Så magasinerne til den var selvfølgelig længere. Han lagde roligt våbnet og magasinerne ned i tasken. Og lynede den så roligt. Hvorefter han vendte sig imod træningsrummet igen.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 22:15

Hun vidste godt det var dæmon blod, desuden skulle hun ikke ha så meget, hvilket også var en af grundene til at hun sikkert sad fast i sin forvandling, fordi at der var gået noget helt galt, angående blodet. Hun forstod ikke helt hvilke planer han havde, men han var sikkert bøsse i al hemmelighed... det måtte han vel være, siden han ikke ville fortælle hende hvor han skulle hen, eller måske var han slet ikke bøsse.. hvilket ville forklar hans udseende.. dog måske var han blot en womenizer, der gik fra seng til seng, eller måske var han blot en kedelig mand, der intet fik.. og aldrig begærede nogen eller noget. Hun stoppede op, da hun hørte hans flabede kommentar. Hun havde lyst til at svare ham igen, men grinte blot, som om der ikke rigtig var noget at grine af. Hun anede ikke hvad hun skulle ha sagt til ham, men hvor havde hun dog lyst til at sige et eller andet til ham.

Hun gik op til sig selv som planlagt, lagde sig i den dejlige store seng, før hun faldte lidt hen. Hun vågnede en time efter, før hun satte sig op i den store seng, inden hun gled ud af den og gik i bad. Hun tog et forfriskende lang bad, der fik hende til at dufte af vanilje. Da hun kom ud af det, iførte hun sig nogle hotpants, samt en top, intet undertøj under. Hun gik ud af sit rum, før hun gik lidt rundt i den store Villa og så rundt. Hun stoppede kort foran Dylan´s værelse, inden hun besluttede sig for at snige sig ind og kigge lidt på hans værelse. Han skulle få hævn skulle han. Hun fandt en spand og fylde den til randen med vand, før hun lukkede døren og satte et reb i den anden ende. Den så uberørt ud. Da hun havde gjort det, så når han trådte ind, ville han blive omgivet af vand, fra spanden, der ville hælde det ud over ham.. satte hun sig i hans seng og betragtede sit mesterværk, dog uden at vide det, blev hun grebet af en pludselig søvn.. eftersom hun havde arbejdet så hårdt... så hun endte med at falde i søvn i hans seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Dylan Tors 15 Maj 2014 - 22:40

Da han var nået ud af det hemmelige rum. Trykkede han på fjernbetjeningen. Spejlene gled tilbage på plads lydløst. Hvorefter Han roligt forlod villa'en.

Da han kom igen midt om natten. Var han helt smadret. Og så kort rundt i den tomme villa. Hun måtte være gået i seng. Selv træningsrummet var slukket for lys. Så hun måtte sove. Han gik roligt hen i et skab. Hvor han lagde den store taske med udstyr ind i. Og derefter ud på badeværelset. Han så sig selv kort i spejlet. Og så så kort ned. Ned i håndvasken. Hvor han så på sit spejlbillede i vandet. Han havde proppet den lille tingest i afløbet så vandet samlede sig i en pøl i håndvasken. Og så kort på sine hænder. Han sukkede svagt. Og begyndte at vaske dem. Han havde mistet en mand idag. Hans hænder rystede. Det føltes stadig som om hans mands blod var på hans hænder. Hans hænder rystede helt vildt. Og han blev ved med at vaske dem. Men fornemmelsen blev. Langsomt svang sin hånd og hamrede det ind i spejlet. Der sprækkede i flere stykker. Dog uden glasset røg ud af rammen. Han så kort på sin hånd som havde skåret sig på glasset. Roligt åbnede han medicinskabet ved siden af spejlet. Og tog svagt noget bandage ud. Som han bandt om hans hånd. Hvorefter han forlod badeværelset. Langsomt gik han op af trapperne. Og hen af gangen imod hans soveværelse. Han stoppede kort op og så mod døren. Før han tog fat i en pistol der var gemt under et bord ved siden af ham. Han tog hurtigt toppen tilbage så den var ladt. Hvorefter han langsomt bevægede sig imod døren. Dylan efterlod altid et stykke papir nede i bunden. Siddende imellem dørkarmen og døren. Og det papir lå nu på gulvet foran døren. Hvilket betød nogle enden havde været derinde. Eller var derinde. Han gik roligt hen til døren. Og skubbede den langsomt op. Nåede kort at høre noget bevæge sig. Før han stoppede igen. Og efterlod døren. Den var rigged. Hvilket betød der muligvis var en bombe derinde. Han så kort rundt. Langsomt lavede han en portal som han gik ind i. Og gik så ud af en ny portal inde på soveværelset. Heldigvis var hans portaler altid lydløse. Da han stod derinde. Så han kort rundt. Og opdagede hende hurtigt i sengen. Og smilede lettet. Hvorefter han så på døren. En spand vand? Var hun seriøs? Var det hendes comeback fra hans kommentar? Var de tilbage i børnehave klassen? Han grinte svagt. Og gik så hen og lagde pistolen i skuffen. Hvorefter han roligt tog den ene halvdel af dynen og lagde over hende. Og lagde sig selv under den anden halvdel i den anden halvdel af sengen. Og lagde sig til at sove. Og fik faktisk sovet lidt. Han var så træt. At han ikke kunne holde sig vågen alligevel.
Dylan
Dylan
Novice (Rank 2)

Bosted : I den anden dimension. Hvor han kan være i fred.

Antal indlæg : 13


Tilbage til toppen Go down

Summer Time*DYLAN Empty Sv: Summer Time*DYLAN

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum