Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnesøgning :)
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emnesøgning :)
Hej Di Morga!
Jeg søger et emne til denne lille sukkerknald, Mary, her!
Krav? Ikke så vidt jeg tror - men hav gerne en kreativ sjæl :)
Først må I lige vide lidt om Marylise. Hun er en meget ung vampyr (kald hende babyvampyr, hvis du vil), så hun er vild, utrættelig og blodlysten. Disse træk grunder også i hendes personlighed, og hun er på ingen måde charmerende. Hun er klynkende, inssisterende, VIL altid have sin vilje og har ofte mangel på empati. Jeg mener, selv jeg ville hade hende, hvis jeg skulle støde ind i hende på gaden i det virkelige liv- men siden hun er min lille karakter, elsker jeg hende nu, som hun er *nusser Marylise*
Plots:
Skaber: Mary er kun et halvt år gammel. Hun har brug for en skaber. I tankerne forestiller jeg mig, at forvandlingen indtraf, fordi Mary hårdnakket insisterede på at blive forvandlet til vampyr. Til sidst kunne vampyren ikke klare det mere og gik med til det. Marylise er en "pain in the ass" at have som vampyrlærling - men det er ligemeget hvilken personlighed, din vampyr har. Jeg tror, vi kan få et sjovt plot ligemeget hvad :)
Fjende: Hvem har ikke fjender? Marys karakter lægger helt klart op til en. Hun kan få alle til at hade hende, og med lidt overtalelse, kan hun også hade andre.
Underdog: En, som Mary kan sno om sin lillefinger. En, som er villig til, at hun suger blod og manipulerer, overtaler og generelt får sin vilje med. Jeg kan forestille mig, at dette naturligvis kræver , at din karakter er svag eller ikke modstandsdygtig (psykisk eller fysisk, doesn't matter), på nogen måde.
Romantisk interesse: En, som Mary kan forelske sig helt kulret i. Behøver bestemt ikke være gengældt.
- Andre ideer?
- Btw, jeg er en travl student, så forvent ikke hurtige svar. Faktisk må du gerne eje en stor potion tålmodighed :)
Håber jeg kunne friste - eller at Marylise kunne :)
Jeg søger et emne til denne lille sukkerknald, Mary, her!
Krav? Ikke så vidt jeg tror - men hav gerne en kreativ sjæl :)
Først må I lige vide lidt om Marylise. Hun er en meget ung vampyr (kald hende babyvampyr, hvis du vil), så hun er vild, utrættelig og blodlysten. Disse træk grunder også i hendes personlighed, og hun er på ingen måde charmerende. Hun er klynkende, inssisterende, VIL altid have sin vilje og har ofte mangel på empati. Jeg mener, selv jeg ville hade hende, hvis jeg skulle støde ind i hende på gaden i det virkelige liv- men siden hun er min lille karakter, elsker jeg hende nu, som hun er *nusser Marylise*
Plots:
Skaber: Mary er kun et halvt år gammel. Hun har brug for en skaber. I tankerne forestiller jeg mig, at forvandlingen indtraf, fordi Mary hårdnakket insisterede på at blive forvandlet til vampyr. Til sidst kunne vampyren ikke klare det mere og gik med til det. Marylise er en "pain in the ass" at have som vampyrlærling - men det er ligemeget hvilken personlighed, din vampyr har. Jeg tror, vi kan få et sjovt plot ligemeget hvad :)
Fjende: Hvem har ikke fjender? Marys karakter lægger helt klart op til en. Hun kan få alle til at hade hende, og med lidt overtalelse, kan hun også hade andre.
Underdog: En, som Mary kan sno om sin lillefinger. En, som er villig til, at hun suger blod og manipulerer, overtaler og generelt får sin vilje med. Jeg kan forestille mig, at dette naturligvis kræver , at din karakter er svag eller ikke modstandsdygtig (psykisk eller fysisk, doesn't matter), på nogen måde.
Romantisk interesse: En, som Mary kan forelske sig helt kulret i. Behøver bestemt ikke være gengældt.
- Andre ideer?
- Btw, jeg er en travl student, så forvent ikke hurtige svar. Faktisk må du gerne eje en stor potion tålmodighed :)
Håber jeg kunne friste - eller at Marylise kunne :)
Sidst rettet af Marylise Fre 16 Maj 2014 - 12:55, rettet i alt 3 gange
Marylise- Novice (Rank 2)
Antal indlæg : 11
Sv: Emnesøgning :)
Jeg vil gerne være din skaber, hvis ikke du har fundet en :)
Frost- Novice (Rank 2)
- Antal indlæg : 17
Great! Jeg sender dig lige en PM :)
Skriv da gerne et PM hvis du kun have lyst til emne, for jeg er helt sikkert frisk :)
Gæst- Gæst
Hvad du ønsker, skal du få :)
Nice! Du får også en PM ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser: