Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning!

2 deltagere

Go down

Emnesøgning! Empty Emnesøgning!

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 23:03

Yo!
Jeg har kreeret den kære Theo, den alkoholiserede djævel, som foretrækker at være alene. Til trods for hans tendens til at være enspænder, så kunne det være fedt med nogle emner så jeg kan få lidt flere ting på plads omkring ham! Det kan også være emner der udvikler sig til relationer - venner og sådan.

Theo er en intelligent person, der ved meget om mennesker. Han har en bachelor i både antropologi og psykologi. Alkohol er hans drug sammen med cigaretter og begge dele indtager han for meget. Problemet med alkohol er noget han først er ve at indse nu. Han har en hund, hunhunden Batman. Theo elsker tatoveringer, har en plettet fortid og er jævnt frustreret over sin tilværelse.
Men udover at være et pessimistisk væsen, der foragter det meste selskab og frygter for at folk kommer for tæt ind på livet af ham, så er han også venlig. Han er en god ven og hans stærke retfærdighedssans gør, at han sjældent bare kan se til hvis der foregår noget forkert. Hvis man først er venner med ham, så slipper man næppe af med ham igen. Han er både trofast og loyal.

Så for at opsumere:
Jeg søger nogen, der vil være med på et emne med Theo. Der skal være en realistisk idé bag plottet, så det ikke bare er super random og mærkeligt. Jeg forventer, at svarene er relativt lange og brugbare. De skal kunne besvares! Mindre stavefejl tolereres, men jeg kræver punktum og komma(selvom kommaerne ikke behøves at være perfekte; jeg er selv en klovn til dem!)

Lyder det spændende? Let me know!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 14:20

Bump!
Er der ingen der er interesseret? :(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Isaak Fre 16 Maj 2014 - 14:55

Jo da <3
Jeg skal lige skrive profilen færdig, men jeg glæder mig, hæhæh!

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 15:34

Du er så sød <3
Jeg glæder mig også!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Romain Fre 16 Maj 2014 - 16:16

Bonjour 
Jeg vil med glæde sætte Romain til rådighed, jeg er frisk på det meste og hvis du vil vide mere om ham så tjek min emnesøgning. Da der står en masse om ham.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum