Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger dig..! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger dig..! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger dig..! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger dig..! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger dig..! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger dig..! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger dig..! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger dig..! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger dig..! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger dig..! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger dig..!

3 deltagere

Go down

Søger dig..! Empty Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Ons 21 Maj 2014 - 14:33


Hello de damer og herre..
Jeg søger nogen jeg kan tråde/emne med! Jeg er helt ny her så jeg vil gerne have gang i min karakter. Er frisk på det meste så det er bare om at komme med ideer til plots eller tråde. Relationer fra fortiden er meget velkommen!

Hvad jeg kan friste med?
Jeg har spillet rpg i godt og vel 8 år, og har derfor erfaring. Jeg kan tilpasse længden af mine svar efter dem jeg skriver med, og så er jeg vild med plots og drama! Jo mere dramatisk, jo bedre.

Kom friske!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Zann Ons 21 Maj 2014 - 16:59

Jeg vil gerne :D

Zann er en person som har 2 personligheder som kommer af hans specielle blanding :) En dæmonisk side som går under Zork og en engleside som går under Zann :) Så han har masser af spil eftersom at alt efter hvad plottet er så kan jeg rette ham til det han skal bruges til :)
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Ons 21 Maj 2014 - 17:07

Åh det er jo spændende! :'D
Ella er på stoffer, så hvis han har sådan nogen vil hun elske ham for det xD det kunne være interessant om hun stod i gæld til ham..? Hun har sjældent penge, og når hun har bruges de på stoffer og alkohol.. så det er op til ham hvad han vil gøre ved hende..

Det var den ene ide, den anden er at siden han jo er halvengel, så kunne de jo kende hinanden derfra.. måske er han fætter? Halvbror? .. og så kunne han i stedet forsøge at hjælpe hende ud af hendes lorteliv..

Hvis du har ideer må du endelige sige til!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Zann Ons 21 Maj 2014 - 22:58

Hvad med en virkelig mindfucker :D Zann var dæmon før han blev til halvengel :) Han kunne ha mødt hende der og så endt med at blive venner:D derefter forsvandt han i godt og vel 3 år :D Så kunne de støde på hinanden :D Hvor hans onde side Zork skylder hun penge og misbruger hende mens hans gode side Zann prøver at hjælpe hende til at blive clean så hun bliver trukket ud i begge retninger :D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Tors 22 Maj 2014 - 0:30


Se det lyder også spændende så den er jeg med på! Vi kan lade dem mødes og se hvad der sker for hun er lidt speciel og reagere forskelligt alt afhængigt af humør! Men det skal nok blive interessant! ;D
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Zann Tors 22 Maj 2014 - 0:51

Vil du lave emnet ? :D Jeg er multi topicer jeg emner på 4 forskellige sider med mellem 3-6 brugere på hver side så jeg har ikke rigtig tid til det desværre :/
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Tors 22 Maj 2014 - 1:47

Det kan jeg sagtens hvis du fortæller hvor? :D
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Zann Tors 22 Maj 2014 - 2:59

Gyderne :D Hvor han kan stå og sælge lidt :)
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Tors 22 Maj 2014 - 14:58

Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 18:54

Ikke for at være træls... Men du må ikke sætte gang i emner og topics før du er blevet godkendt ^^' Sorry to say

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 19:01

Moira skrev:Ikke for at være træls... Men du må ikke sætte gang i emner og topics før du er blevet godkendt ^^' Sorry to say

.... But THATS such a shame , hvis nu to sidder og VIRKELIG gerne vil emne !
Siden skal jo have flow - spunk - gejst og glæde =
Emner ! XD

Mon ikke admin lader jer verlever HVIS i emner pænt og ikke slynger om jer med evner ? :)
Altså den der ikke er godkendt endnu :)
.... Og efter dette rebelske lille indlæg , så er min skide Balle nok større end jeres , såååå

God fornøjelse
- Millicent :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 19:03

Det var nu heller ikke fordi jeg ville bede dem stoppe det o_O det var nu mere bare fordi jeg fik det at vide da jeg startede her inde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Tors 22 Maj 2014 - 20:01

Er det da ikke at være godkendt hvis der står i ens profil: Godkendt 19.05.14 Borzakov ? o.o
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 20:05

Virker bare underligt du ikke har farve så o-o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 20:06

Jo det gør :) EMNE LØS KVINDE! ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Tors 22 Maj 2014 - 20:06

Well, dunno.. o.o men tog det for en godkendelse så ja jeg emner løs xD
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Romain Tirs 27 Maj 2014 - 23:32

Jeg er helt klart frisk!!
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Ons 28 Maj 2014 - 0:31


Har du et specielt plot i tankerne eller hvad tænker du? ^^
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Romain Ons 28 Maj 2014 - 9:55

Måske det er nemmere at tjekke min emnesøgning, og se om du passer ind et af stederne?
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Cinderella Ons 28 Maj 2014 - 17:15

Umiddelbart tænker jeg en partyven. Cinderella er ved at rode sig ud i prostitution hvis det altså ikke allerede er sket og hendes liv er pænt meget i lort pt.. det kunne være rart med en ven hun faktisk stoler på, eller en der roder hende ud i mere lort.. jeg er i alt fald åben overfor det meste!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Romain Ons 28 Maj 2014 - 17:59

Hmm Romain kunne godt bruge en ven, især en han kunne stole på men også feste med, så det lyder som en god ide, så må vi jo se hvad der sker;)
Tænkte om du kunne starte op?
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Søger dig..! Empty Sv: Søger dig..!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum