Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hello To You-Wyatt EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hello To You-Wyatt EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hello To You-Wyatt EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hello To You-Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hello To You-Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hello To You-Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hello To You-Wyatt EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hello To You-Wyatt EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hello To You-Wyatt EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hello To You-Wyatt EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hello To You-Wyatt

2 deltagere

Go down

Hello To You-Wyatt Empty Hello To You-Wyatt

Indlæg af Lydia Lør 14 Jun 2014 - 15:25

Tid:Omkring aften
Sted:Søen
Vejr:Lidt overskyet
Omgivelser:Søen, bro, træer,folk og små dyr der render rundt
Påklædning:En sort knælang kjole, sorte støvler

Det var en utrolig dejlig dag at være ved søen, for det var lang tid siden at Lydia havde været her, så det føltes dejligt, bare at himlen strålede, og aftenen var så friskende. Hun nød det , og gik bare rundt for at finde på noget at lave, men hvad det vidste hun ikke helt endnu. Hun havde en knælang kjole på , sorte støvler på , og håret bølgede ned over skulderne. Hun fik mange beundrende blikke fra diverse folk der var hernede, men hun ignorede dem, for hun håbede på at finde nogen at snakke med, bare en eller anden der havde lyst til at holde hende med selskab.

Lydia betragtede omgivelserne lidt, og valgte at sætte sig på kanten af broen for at kigge på vandet lidt det var så smukt om aftenen, bare aftens lys ramte vandet smukt. Der var ikke nogen hernede ved søen som hun kendte, om det ville komme det måtte tiden vise sig. Der rendte små dyr rundt såsom kaniner, og fugle, og enkle hunde, det så ret sødt ud, men Lydia vendte hovedet op mod himlen, med et smil på læben.
Lydia
Lydia
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 90

Tilbage til toppen Go down

Hello To You-Wyatt Empty Sv: Hello To You-Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 15:38

Wyatt havde siddet indespærret på hans kontor hele dagen. Det var faktisk meningen at han skulle have holdt en fridag men så havde han fået en ide til hvordan han kunne få kølingssystemet på partikel acceleratoren til at regulere sig selv og det var en mulighed han bare måtte udforske. Wyatt var en geni når det kom til teknologi men desværre var der mange minusser ved at være det. Han begravede sig ofte i sit arbejde i flere dag i træk uden kontakt med omverdenen. Men denne aften var anderledes. Han havde arbejdet til aftens tid da han ved et tilfælde kom til at kigge ud af vinduet. Han var udmattet psykisk og han havde ikke været i bad i flere dage. Han havde været helt opslugt af hans arbejde, ude af stand til at forlade det. Han sukkede og tænkte * Nej.. Nu skal jeg have en pause.. Ellers bliver jeg fucking sindssyg.. Jeg stinker og luften her inde er tung og klam.. Jeg må ud.. Jeg må rense mine tanker og slappe af.

Han tog sin læderjakke på og gik ned til hans motorcykel og kørte af sted. han kom i tanke om han ikke havde været i bad i nu, så søen ville være et oplagt sted for ham at tage hen. Så han satte kursen imod søen. Først stoppede han dog i en butik for at købe et håndklæde og bade bukser. Da han ankom til søen gik han over og klædte om bagved et træ. Han lagde sit håndklæde tæt ved søen og gik ud på broen.

Han så Lydia sidde der. Han havde uglet hår, mørke brune øjne og han havde ikke barberet sig så han havde skægstubbe siddende. Alt i alt lignede han en der virkelig havde brug for at slappe lidt af. Han sagde med en halv udmattet stemme og kiggede på hende med samme blik i hans øjne. '' Har du noget imod at jeg... Springer i vandet her.. Jeg ville lige spørge først og ikke bare gøre det ''. Han stod bare i badebukser. Han var atletisk bygget. Helt klart i form.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum