Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

2 deltagere

Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Noah Ambrose Lør 14 Jun 2014 - 23:37

Dav dav


Jeg skriver her, da jeg søger emner til min festglade vampyr her. Han er lidt af en mundfuld, da han lever efter sine egne regler, men somme tider kan man da sagtens føre en almindelig samtale med ham.

Jeg søger:

Venner og fjender; Gerne gamle, men også nye selvfølgelig.
Plots;  Hvis du har noget som du kan bruge Noah til er du velkommen til at sige det! Jeg er bare glad for at få ham igang.
Job; Jeg kunne godt tænke mig at drengen fik et job, så hvis du har noget at tilbyde, ville det være dejligt hvis du prikkede lidt til ham.
Flirts/kæreste; Gerne én der kan tæmme ham, eller bare én han har lidt følelser for og kan forholde sig til.

Kom gerne med flere idéer, da jeg egentlig ikke kan komme på mere!
Spørg gerne!

Regler

Du skal kunne skrive mere end 300 ord, eller deromkring.
Hav venligst stavningen i orden, tak!

See you. ~
Noah Ambrose
Noah Ambrose
Novice (Rank 2)

Bosted : Om dagen opholder han sig i en lejlighed inde i byen. Lejeligheden indeholder en dobbeltseng, en bogreol, en sofa og et skrivebord med tilhørende stol.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Noah Ambrose Søn 15 Jun 2014 - 14:37

//Bump
Noah Ambrose
Noah Ambrose
Novice (Rank 2)

Bosted : Om dagen opholder han sig i en lejlighed inde i byen. Lejeligheden indeholder en dobbeltseng, en bogreol, en sofa og et skrivebord med tilhørende stol.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 14:49

Jeg er gået lidt død i Luke her, men jeg vil rigtig gerne have nogle emner igang med ham igen, da jeg faktisk savner ham.
Så jeg melder mig gerne til at emne med dig~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Noah Ambrose Søn 15 Jun 2014 - 14:56

Yes! Havde du et plot i tankerne? :D
Noah Ambrose
Noah Ambrose
Novice (Rank 2)

Bosted : Om dagen opholder han sig i en lejlighed inde i byen. Lejeligheden indeholder en dobbeltseng, en bogreol, en sofa og et skrivebord med tilhørende stol.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 15:02

Nøøh. Jeg er åben for alting, så du vælger bare, hvilken slags plot du helst vil have i spil!
Lige for tiden leder Luke faktisk også efter et job, så jeg ved ikke, om det kan kæde dem sammen på en eller anden måde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Noah Ambrose Søn 15 Jun 2014 - 17:14

Jeg skiver lige en PB til dig!
Noah Ambrose
Noah Ambrose
Novice (Rank 2)

Bosted : Om dagen opholder han sig i en lejlighed inde i byen. Lejeligheden indeholder en dobbeltseng, en bogreol, en sofa og et skrivebord med tilhørende stol.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Minna Man 16 Jun 2014 - 20:03

Helluw
Jeg melder mig gerne, hvis du stadig søger :D Minna kunne evt. give Noah et arbejde? Hun er nemlig igang med at åbne et mindre kunstgalleri; oooooor she could be some kind of odd love interest? Tror vi sagtens kan finde ud af noget
Minna
Minna
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning) Empty Sv: Do you wanna built a snowman? (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum