Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ex-engel søger emne EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ex-engel søger emne EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ex-engel søger emne EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ex-engel søger emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ex-engel søger emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ex-engel søger emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ex-engel søger emne EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ex-engel søger emne EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ex-engel søger emne EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ex-engel søger emne EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ex-engel søger emne

Go down

Ex-engel søger emne Empty Ex-engel søger emne

Indlæg af Heather Tirs 24 Jun 2014 - 12:48

Hej alle i glade mennesker og andre væsner
Med kun få dage på bagen er jeg et nyt medlem, der håber at kunne finde nogen at emne med.

Lynhurtigt om Heather:
Hun har kun været djævel i et år og er ny i Di Morga. Hun valgte at falde, for at tage hævn over de der stod bag mordet på det menneske hun var guardian for, som hun stadig jager.
Normalt er hun en afslappet karakter, men hvis hun føler det er på sin plads så falder hammeren. Din karakters handlinger vil derfor kunne betyde meget for hvordan hun reager, om hun er rolig og høflig eller I pludselig er i blodig kamp.
[Ellers er hun kort og præcis beskrevet i hendes profil]

Når det kommer til at emne:
- Store plot eller en øl i lufthavnen, jeg vil så gerne det ene som det andet med dig.
- Jeg ville fortrække det, hvis der blev skrevet +10 linjer i indlængene, men vi kan alle have tidspunkter hvor vi er mindre inspireret.
- Personlig skriver jeg alt mellem 250 (de ti linjer) og 750 ord, og det afhænger ofte af hvor meget min modpart giver mig.
- Hvis du føler, at du sætter fast i emnet så send en PM, så finder vi ud af om emnet skal droppes, sættes på pause eller hvad vi nu gør. Hvis du bare stopper med at svare, kan jeg komme til at sætte med flere emner jeg ikke ved er døde og vil derfor ikke starte nye.
- Jeg forventer at reglerne bliver overholdt, dvs. godmode, powerplay osv.

Håber at høre fra jer :3
Heather
Heather
Novice (Rank 3)

Bosted : Logement

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum