Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 23:11

Pænt goddag! Eller.. Aften.


Som titlen så fint siger, så keder jeg mig noget så grusomt. Så jeg tænkte at det var tid til sådan et fint emnesøgnings emne. Jeg søger egentlig næsten alt til Tonia.
Jeg har næsten ingen krav. Jeg ville foretrække at skrive med nogen, der skriver lidt lange indlæg, men så længe at du skriver noget der er relevant, og bare har en smule kreativt indhold, så er det fint med mig. Hellere et kort indlæg fra hjertet, end et langt et, fyldt med fyldelinjer, der bare er der for at være der.


Tonia

Hvis du ikke allerede har regnet det ud, så er Tonia vampyr, og har ikke været det særlig længe. 20 år, for at være helt præcis. Hun er vel egentlig lidt af en rebel, selvom hun nu ikke ser sig selv sådan. Hun siger og gør, hvad der passer hende, noget som godt en dag kunne ende ud i problemer for hende. Hun siger sin mening, og er ret rapkæftet. Hvis hun er utilfreds med noget, får man det sandelig også at vide. I virkeligheden minder hun nok lidt om en vred, oprørsk teenager. Hun opfører sig tit ret provokerende, og elsker at vise andre, at hun er ligeglad med hvad de tænker.
Hun er meget rastløs, og der skal noget hele tiden. Hun tager meget tit i byen, og er ikke bleg (eller jo, bogstavelig talt er hun) for at drikke sig i hegnet, tage diverse stoffer osv.
Hun har tit nogle meget hurtige humørskift, og et stort temperament. Hvis du pisser hende af, er hun en cold bitch. Der skal ikke så meget til, men hun skifter som regel hurtigt tilbage til "normal".


Hvad søger jeg?

Som sagt, så søger jeg ca. ALT til Tonia. Men i tilfælde af, at du selv mangler noget inspiration, så har jeg nogle forslag.


Venner/veninder

Måske ikke lige venner/veninder, men havde ikke andre ord for det. Tonia er ikke så god til det der med venner. Hun stoler ikke på nogen, udover sig selv. Men hun får nemt bildt andre ind, at de er meget tætte og best friends. Hun spørger aldrig om hjælp, og det er meget sjældent hun gider hjælpe nogen andre. Men... Måske at lige netop du kan ændre det?


Flirts

Tonia er meget flirtende af natur. Hendes flirts betyder dog aldrig rigtig noget for hende. Hun elsker at lege med andre. Hun har meget hurtigt lært at udnytte sit udseende, og det morer hende hvor nemt hun nogengange kan snore mænd om sin lillefinger. Men samtidig nyder hun en udfordring.


Fjender


Som sagt er hun ret rapkæftet, og det kan sagtens få hende i problemer. Det behøver nødvendigvis ikke resultere i en kamp til døden eller noget. Men det kan vi jo altid snakke nærmere om.


Skaber/sire

Nu står der godt nok i min profiltekst, at hendes skaber/sire er død. Men det kunne være awesome og vildt dramatisk, hvis det viste sig ikke at være sandt. Det kræver jo så at din karakter er vampyr, og i hvert fald er ældre end Tonia. Alle de andre detaljer kan vi jo finde ud af sammen.



Jeg håber, at der er nogen af jer der gider emne med mig, og hjælpe mig med at lave et giga enormt bål, ud af min enorme kedsomhed. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 23:18

Jeg vil gerne melde mig som skaber :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 23:24

Fedt! Jeg sender dig lige en PM så kan vi finde ud af detaljerne. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 23:31

Cool :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 14 Jul 2014 - 16:08

Still searching. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 14 Jul 2014 - 20:39

Heey! Jeg vil gerne melde mig som interesseret :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 14 Jul 2014 - 20:49

Fedt! Har du nogen ideer? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 14 Jul 2014 - 20:54

I might have. Jeg smider lige en PM (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 4 Aug 2014 - 21:52

Jeg søger stadig hvis der er nogen der er interesseret. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Lør 16 Aug 2014 - 22:03

Aroa er frisk på at møde dig, hvor hun passer ind er op til dig næsten:)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Lør 16 Aug 2014 - 22:46

Fedt! (:
Hvad jeg kan læse ud fra din profil, ville det nok være oplagt hvis de mødtes under en vildt tur i byen. Har du nogen ideer selv? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Lør 16 Aug 2014 - 22:47

En vild tur i byen, ville passe mig fint, så må vi jo se hvad der sker;)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Lør 16 Aug 2014 - 22:48

Cool. Jeg kunne vel ikke lokke dig til at starte? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Lør 16 Aug 2014 - 22:49

Skulle til at spøger om det samme XD
jeg er ikke den bedste til at starte emner op.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Lør 16 Aug 2014 - 22:51

Tilfældet er lidt det samme her nemlig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Lør 16 Aug 2014 - 22:53

Vil du ikke nok ??
( hundehvalpe blikket)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Lør 16 Aug 2014 - 22:54

Skal nok, skal nok. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Lør 16 Aug 2014 - 22:55

Super :)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning. Empty Sv: Let's kill the boredom with fire!! - Emnesøgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum