Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

2 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Fre 1 Aug 2014 - 1:23

Tid:18
Sted: Quartier de Saint Jean
Vejr: det er varm og sky fri
Omgivelser: mange fin hus og dyre biler

Gabriel stod ud foran et store fint hus, han ringe på porte ind til grund, han skulle ind og snakke med en som måske vil handle med ham, begynde ikke kun denne her engang men mere et samarbejde, han stod i et fint jakke sæt, som bestod af bukser, t-shirt, jakke og slips, han havde så set ikke få navn som han skulle snakke med udover en adresser som han skulle møder op på.

"Godaften, jeg skulle til et møde her kl 18:30, sige det er Gabriel" sagde han ind i porte telefon, han skulle og venter lidt end han fik at vide at han bare skulle gå op til hoveddør, han gik ind af porte da den åben og gik derefter op til hoveddør, han var lige blevet sat af, af sin chauffør for lidt sig, han banke rolig på hoveddør og sammen sine hænder om på ryggen.

han stod rolig og venter på at der skulle bliver åbent, han smiler rolig da dør gå op og en tjener kommer til syn, "godaften" sagde han og gik indfor da tjener vis tegne til at han måtte kom ind, tjener viser ham ind i stue, som han vil gæt på at familie sidder derinde, han smiler rolig da han kommer ind i stue.


Sidst rettet af Gabriel Bhaal Man 4 Aug 2014 - 22:42, rettet 1 gang
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Fre 1 Aug 2014 - 23:42

"Prudence, kan du så komme herind!"

Prue sukkede og så ud fra sit værelse. Hendes mor var altid så irriterende når det handlede om nye samarbejdspartnere, for hun syntes åbenbart at samarbejdspartnere skulle være familiens bedste ven. Prue så på sine slanke fingre i nogle sekunder inden hun svarede sin mor, og så smækkede hun pc'en sammen og stilte den fra sig.

Hun tog en nederdel på, hun havde bare rendt rundt i undertøj, og en trøje på som hendes ikke ville finde anstændig, men som hendes far ville syntes sad rigtig pænt, så det var jo lige fedt. Så hoppede hun i et par mere afslappede højhælede og trippede ned imod stuen, hvor hendes mor havde kaldt fra.

Hun kunne godt høre at dørklokken havde ringet meget inden, men det bekymrede hende ikke så meget, hun var vant til at man ikke rigtigt blev sur på hende udenset hvad hun gjorde, så hun syntes ikke det var så slemt. Hun gik ind i stuen uden at kigge på gæsten, stilte sig allerbagerst i deres række sådan som hun altid gjorde.

Først gik hendes far over at gav manden hånden, så nejede hendes mor og så skulle Prue neje for ham. Hun gik over til ham, og så stoppede hun op, og så overrasket på ham. Hun sørgede dog for at holde det sammen og nejede lidt rystet. Så begyndte hendes læber langsomt at smile helt uden hun ønskede det.

"Goddag. Du kan kalde mig Prue."

Så smilede hun et dejligt smil til ham, så hele hendes ansigt lyste op, og måtte sørge for ikke at grine. Det var da sjovt, at lige ham var hendes fars nye samarbejdspartner, måske! Så ville han komme meget i huset, og så ville de kunne snige rundt bag hendes forældres ryg. Det ville da være rigtig sjovt!

Så gik hendes far frem, og Prue gik hende til sin mor, uden at kunne lade være med at smile.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Fre 1 Aug 2014 - 23:56

han så tre person da han kom ind i stue, far vil han gæt på ud fra at han hils på ham som den første, han gad hånd igen og smiler venlig, han buk svagt for mor og det sammen for Prue, han smiler venlig til mor og hendes selv, hans buk var at høflighed, "jeg hedder Gabriel og jeg undskyld at jeg ikke har nogen vare med så du kun ser, men ved ikke hvad du er ud efter, så har tillad mig at tage et kamera med, så du kan ser billeder af nogen af de mange ting jeg sælge" sagde han og kiggede på far da han snakke, da han kun gæt sig til at det var ham som han skulle handle med.

han tog plads i en lænestol da han blevet bedt om at tage plads, han tog et digital kamera op af inderlom i jakke og stille det på sofa bordet, så far kun tage det og kiggede billede igennem, "pris er selvfølgelig til at snakke om men det synes jeg ikke vi skal snakke om i aften, heller få sæt tinge på plads angår om hvilke vare du vil købe og om du overhoved vil handle med mig" sagde han rolig og kiggede på far, han havde ikke regne med at ser Prue her men det var hyggelig nok at ser hende et sted hvor hun ikke har drukket.

han læner sig tilbage i stol og kiggede kort rundt i stue som de var i, "jeg vil gerne have en whisky hvis det er" svar han tjener da han kom ind og spurgte dem hvad de vil have at drikke, han åben sin jakke men behold den på, han var lidt spænd på om far vil handle med ham og hvilke vare der skulle være hvis det bliver til noget.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Lør 2 Aug 2014 - 0:11

Prue smed sig dovent i sofaen, imens hendes mor sendte hende et skarpt blik og satte sig ned elegant ved siden af hende. Hendes far satte sig i en stol ved siden af Gabriel, og nikkede høfligt til alt han sagde. Så tog han kameraet og begyndte at klikke igennem billederne imens Gabriel snakkede, imens han sendte et blik til en tjener som så begyndte at skrive numrene ned på de billeder af ting faren gerne ville have.

Hendes far mumlede et eller andet tjeneren skulle tage med til ham, og så gik han for at hente drikkene. Imens sad den anden tjener og Prues far og kiggede billederne igennem, imens listen blev længere og længere. Den ville nok blive gjort kortere når de kiggede inventarlisterne igennem og snakkede med folk med forstand på det og sådan noget, men det var også bare et udkast.

Tjeneren kom tilbage og gav dem deres drinks, så gik han over og gav Prue og hendes mor juice. Prue stirrede på juicen, så himlede hun irriteret med øjnene. Hvis der i det mindste havde været alkohol i! Hendes far var efterhånden færdig og tog papiret ud af tjenerens hånd, og pegede på de forskellige ting.

"Det her er hvad jeg er umiddelbart interesseret i. Jeg skal selvfølgelig snakke med diverse eksperter og assistenter samt tjekke nogle lister igennem før de endelige valg kan tages, men som det ser ud nu, ville et samarbejde klart være muligt."

Han smilede og slog hun med sin hånd. Prues mor nikkede smilende. Prue surmulede over sin dumme, kedelige juice.

"Føl dig endeligt hjemme."

Sagde hendes far.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Lør 2 Aug 2014 - 0:23

han sad bare og slappe af mens hendes far kiggede billeder igennem og laver en lister samtid over hvilke ting, han kun være interesseret i,"det er forståelig at du skal det, du giver mig bare et kald på sammen nummer som sidste, så kan vi finde et tidspunkt og mødes på og få klar de forskellig stykke papir og selvfølgelig få set vare rigtig frem for på billeder, jeg vil ser frem til et nyt samarbejde" sagde han og smiler rolig, han tog glas med whisky i den en hånd og løfte det op, "lad os skål på et lang og godt samarbejde" sagde han og kiggede på hendes far, end han skåle med ham og tog en tår af glas, det var en god whisky de havde give ham.

han nikke rolig til at han bare skulle føler sig hjem, han tog en tår mere af glas, hvorefter han tog kamera i inderlom da far var jo færdig med det, hvor han rejse sig rolig op og smiler venlig, "hvis det ikke gør noget vil jeg kigger mig omkring i ers pæn hus" sagde han og smiler rolig, end han vende sig om og begynde at gå ud af stue.

han kom ud af stue, hvor han kiggede sig kort rundt, det var nok første sal der var mest spænde, der plejer kun at være stue og spise sal og køkken på stue etage, han begynde rolig at gå op af trappe med glas i den en hånd, han gik i et stille og rolig tempo da han ikke havde travle med noget.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Lør 2 Aug 2014 - 0:31

Hans far smilede og nikkede og skålede med ham, imens han allerede var igang med at ringe sine mænd op, han skulle nok videochatte og snakke med dem lige med det samme for at få tingene på plads. Han smilede bare da Gabriel rejste sig for at kigge sig omkring.

"Gør du endelig det, jeg vil snakke med mine konsulenter."

Så gik han op til sit arbejdsværelse, og Prues mor rejste sig for at gå ned og fortsætte med hvad hun havde været igang med. Det ville Prue dog ikke, hun rejste sig også og stilte den latterlige juice fra sig, og gik så hurtigt efter ham. Hun fandt ham ved en af deres mange trapper, hvor hun hurtigt gik hen bag ham, skubbede sig forbi ham og stilte sig foran ham.

Hun havde et øjenbryn hævet, så lagde hun armene over kors og så bare på ham. Hun smilede en lille smule, hun kunne ikke lade være, for det var da lidt sjovt på trods af det hele, det var trods alt ikke helt sandsynligt at de havde villet mødes her igen.

"Så mødes vi igen."

Det var en joke at det lød sådan helt fjendtligt, og det var også tydeligt for hun smilede til ham. Hun så hurtigt rundt, men de var alene, så hun lagde hænderne på hans brystkasse, så virkede hun heller ikke så kold overfor ham lige nu.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Lør 2 Aug 2014 - 0:41

han nikke kort til det hendes far sagde end han gik ud fra stue, han lod hende kom forbi ham og stoppe op da hun stille sig foran ham, "ja det gør vi" sagde han rolig og kiggede ned på hende, hendes tøj var noget mere afslappe at ser på i dag i forhold sidste han havde set hende men der var hun nu også i by, hvor hun er hjem lige nu, "det var lidt sjov at vi skulle mødes her hjem hos dig" sagde han og lad den fri arm om hende da hun lad sine hænder på hans brystkasse.

han tog en tår mere af glas og kiggede kort rundt, hans hånd lå på hendes nederste stykke af hendes ryg, han kun ikke vide om der kom nogen, da de jo stod ud på en gang, "hvad med du viser mig lidt rundt og det må gerne være mere end bare dit værelse" sagde han og smiler drille til hende, for det vil ikke overrasker ham at hun tog ham med ind på hendes værelse som det eneste hvis han ikke sagde andet om det.

han gav slip på hende så hun kun viser ham rundt, så kun hun også fortælle lidt om hus, hvis hun havde lyst og vidste noget om det eller tinge som var her i huset, han begynde rolig at gå igen bare sammen med hende denne her gang, stadig med glas i den en hånd som han snart havde tøm, det var heller ikke det vild han havde få i det men så var det, når men var ud hos fin familie.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Lør 2 Aug 2014 - 0:54

Hun smilede da han lagde armen om hende, og så en lille smule på drinken, det kunne være hun skulle få en af husholderskene til at hente hende en flaske, nu hvor hun kun fik juice hvis hun ikke bad om noget bestemt. Hun grinede af det han sagde, hun havde godt kunnet finde på bare at tage ham med ind på hendes værelse, men det var jo ikke hendes skyld, det var jo sådan de var mødtes!

I stedet for så hun på ham med et smil og nikkede, han skulle nok ende derinde på et eller andet tidspunkt. Hun kendte sin far, og det kunne godt tage lang tid for ham at diskutere om sit arbejde med sine medarbejdere, så han ville nok have en hel del alenetid, og så skulle hun nok sørge for at han ikke ville være alene. Var det ikke sødt af hende?

"Jeg havde da ikke tænkt mig at vi skulle starte i mit værelse, jeg havde tænkt vi skulle ende der."

Hun blinkede grinende til ham, og så sig lige om for at sikre sig at der ikke stod nogen og kiggede, det var lidt sjovt at holde det hemmeligt. Så gik hun videre op af trappen med svingende hofter og viste ham lidt rundt. Hun ville ikke vise ham rundt i hele huset, det var kæmpe stort og det ville tage alt for lang tid, men hun viste ham rundt i den pæneste del.

Hun fortalte ikke så meget, kun når der var nogle spændende historier eller der var sket noget sjovt, ellers viste hun ham bare rundt i værelserne og fortalte hvem der boede her, eller fortalte nogle historier om hvad der var sket der. Hun smilede imens hun gik.

Så åbnede hun døren ind til en af husholderskerne, der sad og syede noget på en symaskine. Hun kiggede op og så over på dem, så smilede hun venligt og Prue smilede igen. Husholdersken spurgte om hun kunne gøre noget for dem, så nikkede Prue så hendes hår hoppede og dansede.

"Gider du ikke hente noget alkohol? Diskret, uden om min mor."

Husholdersken nikkede, stoppede symaskinen og skyndte sig derned. Hun kom tilbage hurtigt efter med to flasker alkohol som hun gav til Prue. Prue smilede og takkede hende, og lod hende så sy færdigt.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Lør 2 Aug 2014 - 1:05

han gik rolig med hende rundt i huset og lytte til det hun havde at fortælle, når hun havde noget af sige om hus, det overrasker ham lidt at hun ikke vidste så meget om det hus hun selv bor i men det interesseret hende sikket ikke, han kiggede lidt overrasker da hun bedt en af tjener om at holdt alkohol til hende og så ud om hendes mor, han kun så gæt ud fra det at hendes mor ikke gad at hun drak så meget som hun gjort.

han lad ikke skjule på at han gik og kiggede på hende, men kun når han var sikker på at de var alene, "det kun godt være at du vil starte der, men ved jo aldrig med dig" sagde han drille efter de var gå fra tjener, hvor de nu var på vej hen, vidste han ikke men det gjort hun regne han med, "du skal ikke regne med at jeg vil drik mig fuld, du skal jo tænke på at jeg skal snakke med din far igen" sagde han og kiggede kort ned på hende.

det kun selvfølgelig godt tage lang tid for hendes far at snakke men det vil ikke ser så godt ud at han kom fuld ned, for at gør møde færdig, han kun godt drikke lidt men heller ikke mere end det, så det var hendes tur til at drikke mest og hun så kan klar det var så noget andet, han smiler svagt da han fik en ide til hvad de kun laver når de kom ind på hendes værelse.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Lør 2 Aug 2014 - 1:15

Hun grinede over at han først sagde det da de var alene, det var nok smartest men hun syntes stadig at det var lidt sjovt at han ikke ville sige det ved husholdersken. Hun smilede så da han sagde at han ikke ville drikke sig fuld, så drejede hun sig grinende, så rundt og blinkede så til ham, for at drille ham.

"Hvem siger du overhovedet må få noget?"

Hun smilede. Selvfølgelig måtte han få noget, hun drillede ham bare, hun ville heller ikke kunne drikke det hele selv, men det behøvede hun jo sådanset heller ikke, hvis de ikke fik drukket det hele kunne hun godt gemme det væk, hun havde et minikøleskab på sit værelse, det skulle bare være væk inden hendes mor tjekkede værelset.

Hun pegede på et værelse og smilte lidt, så stillede hun sig op af døren som om hun ville drille ham, og hævede et øjenbryn imens hun så på ham med et legesygt blink i øjet. Hun satte alkoholen på dørhåndtaget for at hvile hænderne, hun var måske halv djævel men hun var ikke så stærk.

"Og det vigtigste rum af dem alle sammen. Mit!"

Hun grinede og åbnede døren, og gik så med det samme hen og stillede alkoholen på et af bordene. Hun åbnede en af flaskerne og tog en slurk. Så sukkede hun og lagde hovedet tilbage, det havde hun trængt til. Hvis han ville have noget ville hun selvfølgelig bare give det til ham.

//OOC: Jeg smutter i seng. Godnat:) //
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Lør 2 Aug 2014 - 1:32

"det er der ikke nogen som sige men hvem vil holde mig tilbage" sagde han drille og kiggede ned på hende, han gik rolig videre efter hende, indtil hun stoppe op ved en dør, hvor han smiler kort af hende, selvfølgelig var det hendes værelse som var det vigtig efter hendes eje hoved, han gik med ind og lukke dør efter sig, han drak resten af det han havde i glas og stille derefter glas fra sig.

han tog sin jakke af og hæng den på en stols ryg, hvorefter han gik over og sat sig ned på hendes seng kant, hvor han kiggede rolig over på hende, han havde ikke rigtig lyst til at drikke lige nu men den kom nok før eller sid, hvor han rakte en arm ud efter hende, han havde tænke sig at hiver hende indtil sig og få hende ned af sidder på hans skød, han regne med at hun ikke vil havde noget imod det, da det ikke vil være første gang at hun gjort det.

"jeg har en ide til hvad vi kan laver udover at drikke" sagde han og kiggede rolig på hende, han løfte den en hånd og trylle et kamera frem, "har du stå model før" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig, han lad den fri hånd på hendes lår og afventer rolig et svar fra hende, det var op til hende hvor meget tøj hun vil smide om hun overhoved vil smide noget.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Søn 3 Aug 2014 - 22:38

Hun grinede overrasket da han trak hende tilbage og hun satte sig bare på ham uden at protestere, der sad hun jo alligevel meget godt! Hun smilede da han sagde at han havde en idé, og så bare nysgerrigt på ham imens hun ventede på at han sagde hvad hans ide var. Hun tænkte lige kort på om døren var låst, men hendes forældre kom jo alligevel ikke herind, og så var det også ret frækt at de kunne blive fanget.

Hun så imponeret på ham da han tryllede et kamera frem, og prikkede til det for at se om det var ægte. Så smilede hun næsten grinende og så op på ham over det han sagde. Så rejste hun sig og satte sig sådan at hun sad med hovedet imod ham og benene på hver side af ham, imens hun smilede stort til ham.

"Vil du have mig nøgen eller med tøj?"

Hun blinkede til ham og grinede. Så skubbede hun sig langsomt ned af ham, og hvis han havde sagt nøgen tog hun alt tøjet af, hvis han havde sagt med tøj ville hun bare tage nederdelen og trøjen af så hun stod i undertøj med et lille smil.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 5:47

Han smiler kort af hende da hun prikke til kamera for at ser om det var ægte som det også var, han flytte sin hånd da hun rejse sig op, hvor hun vendt sig og sat sig igen ned på ham, han lå hånd på hendes røv man klem ikke om den, han løfte hende svagt mens han rejse sig op, hvor han vende sig og lægger hende ned på sove, "lad os starte med tøj på, så kan du altid smide det senere" sagde han og kiggede kort på hende end han rejse sig op, så hun kun kom til at smide sit tøj som det så ud til at hun havde tænke sig.

Han stod lidt ud på gulvet da han ikke vidste om hun vil lig i seng og få tage billede eller om hun vil stå op når han tog dem, han vidste godt at dør ikke var lås men vil ikke gør noget ved det da det må være op til hende, "du siger til når du er klar" sagde han og smiler rolig til hende mens han nyder udsigt af hendes krop kun i undertøj, godt nok var der ikke noget han ikke havde set før men altid dejlig at ser syne af en næste nøgen køn kvinde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 20:48

Hun grinede da han vendte hende rundt og lagde hende ned, imens hun lyttede til det han sagde. Hun havde ikke kæmpet imod, men lå bare og smilede af det han sagde, og nikkede så med et glimt i øjet.

Så betragtede hun ham imens han rejste sig, og overvejede lidt om hun skulle ligge ned eller ej. Så tog hun langsomt tøjet af imens hun overvejede, men hun blev ved med at smile og så på ham med smilet på læberne.

Hun beholdt skoene på, rejste sig og gik forbi ham over imod væggen. Så blinkede hun til ham og begyndte drillende at posere for billederne på nogle måder der fremhævede hendes kurver og fik hende til at se smuk og sexet ud.

"Et minde?"

Hun grinede og skiftede stilling et par gange, så gik hun over og smed sig i sengen og begyndte at posere for ham igen der.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 21:01

han kiggede rolig på hende da hun smid tøj så hun kun havde sit undertøj og sko på, han kort efter hende da hun gik over til væg, hvor han løfte kamera op til den en øje så han kun ser hvad han tog billede af, som han begynde på da hun vis sig krop frem, "jeg huske ikke at du havde så meget på sidste" sagde han drille og blikke til hende.

han flytte sig lidt da hun lad sig ned på seng, så han stod bedre og havde en bedre vinkel, han begynde at tage billede af hende igen og smiler svagt, han fik enlig aldrig svar på hvor hun havde prøve det før selvom man godt kun tror det, han stoppe med at tager billede, af hende, hvor han gik over til hende og læner sig ind over hende, hvor han kyssede hende mens han tage sko af hende og begynde af åben hendes bh, han vil smide den over til resten af hendes tøj hvis hun gad ham lov til det.

han slap hendes læber og gik lidt væk fra seng så han kun tage nogen flere billede af hende, nu hvor hun kun har sin trusse på, "du skal ser dem bagefter" sagde han og kiggede kort op fra kamera end han fortsatte med at tage billede af hende, han synes at det bliver nogen god billeder men nu må han ser hvad hun synes til dem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 21:22

Hun grinede og blinkede til ham da han snakkede om  hvor meget tøj hun havde på, og vippede så hovedet til siden imens hun så på ham.

"Du kunne jo bare tage det af mig!"

Hun grinede imens han tog nogle flere billeder, men så gik han faktisk over til hende, og det overraskede hende lidt. Hun gengældte alligevel kysset med et smil, og lod ham tage hendes sko af uden hun gjorde noget. Hun bevægede sig også lidt så han nemmere kunne få hendes BH af.

Hun var lidt utilfreds da han så gik væk fra hende igen, men hun smilede alligevel og bevægede sig lidt så han kunne få nogle gode billeder af hende kun i trusser. Hun nikkede til det han sagde, men efter ikke så lang tid bagefter rejste hun sig fra sengen og gik smilende hen til ham.

"Det er bagefter nu."

Hun grinede, kyssede ham drillende og tog kameraet ud af hans hænder og kiggede på billederne.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 21:29

han kun godt ser at hun var utilfreds med at han gik væk fra hende efter han havde kysser hende, han begynde at tager flere billede af hende og smiler svagt af hende, da hun rejse sig og gå over til ham, han kyssede hende tilbage og tog sit kamera tilbage fra hende end hun rigtig når at ser billeder.

han gik over til hendes seng og sat sig ned på den med ryg op mod væg, "kom her og ser dem" sagde han og klappe kort på seng mellem hans ben, hvis hun sad sig ned hos ham, vil han giv hende kamera, hvorefter han vil lig armene om hende, ja han håber ikke at en af hendes forældre kom og så dem lige nu, det vil ikke være så godt.

"hvad synes du om billeder af dig" spurgte han og kiggede kort ned på hende, han havde siddet og kiggede med selvom han havde set billeder før men så kun han ser om hun kiggede på nogen af dem i længe tid end andre, han havde sine hænder på hendes mave, han sad bare og slappe af og nyder varm fra hendes krop.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 21:36

Hun smilede da han gik væk fra hende, men fulgte bare efter ham og satte sig ind på sengen så ud sad der hvor han klappede. Hun tog kameraet med et smil og lod ham lægge hænderne om hende, smilede og lænede sig op af hans skulder imens hun nysgerrigt klikkede igennem billeder.

Hun smilede en lille smule af billederne, men sagde ikke noget efter han havde spurgt, indtil hun var klikket igennem alle billederne. Hun havde hovedet lidt til siden imens hun så på dem, hun havde lavet noget modelnoget før så hun vidste hvad hun gjorde, selvom det ikke var professionelt eller noget.

"Fantastiske."

Hun grinede og jokede halvt da hun lagde kameraet foran dem, og lænede sig op af ham imens hun smilede.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 21:46

"det er godt du synes om dem" sagde han og kiggede kort ned på hende, han læner hoved tilbage ind mod væg, hvor han lukke øjne for at slappe af, han åben dem kort efter og smiler svagt, han kørt hænder ned af hendes mave, hvor han tog fat i kant på hendes trusse, "man synes du ikke vi mangel nogen hvor du er helt nøgen, begynde i bad samtid" spurgte han hviskede mod hendes øre.

han kiggede ned på hende og smiler drille til hende og afventer et svar fra hende, han havde hiver lidt ned i hendes trusse men ikke nok til at han kun ser noget men mere for at drille hende, han kiggede kort rundt i rummet, han havde enlig ikke ladt mærke til der var andre dør end den de kom ind af.

han vil regne med at hun havde ejer badeværelse til værelse her ud fra at hus er store og hendes familie er rig, så det vil være mærkelig hvis hun ikke havde, og det vil også gør det nemmer at tage billede af hende i et bade, hvis det var ud på hendes ejerbadeværelse, han hiver lidt mere ned i hendes trusse for at drille hende lidt mere, selvom det nok er drilleri for hende at han gør det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 21:58

Hun lukkede øjnene og slappede af, men kunne lige efter mærke hans hånd køre ned af hendes mave, og hans fingre lege med hendes trussekant. Hun smilede en lille smule og åbnede øjnene, men hun så ikke op på ham, det ville være en mærkelig stilling af være i.

"Jeg tror du har ret .."

Hun grinede lavt og så rundt i lokalet. Der var tre døre, ud over den ud til gangen igen: Hendes walk-in skab, hendes private badeværelse og et privat køkken. Hun smilede derfor og pegede på badeværelsesdøren.

"Privat badeværelse."

Hun hoppede ned af sengen, trak trusserne af og smed dem hen på sengen ved siden af ham, og gik så smilende ind på badeværelset.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 22:08

han smiler kort af hende fordi at hun gad ham rart i at de mangle nogen billede af hende, han kiggede kort på hendes trusse som lå var side af ham efter hun havde tag dem af, han rejse sig fra seng og gå efter hende ud på badeværelse, han stille sig klar til at tag billede af hende når hun var klar.

han sat sig ned på toilet da det var en god vinkel eller fandt han ud af det var, så han sad der og tog billede af hende, han tog et håndklæde over sine ben og havde et andet ligger klar, han hentyde til at han vil tørre hende, når hun synes at hun var færdig, han synes stadig godt om sin udsigt af hende, nu var hun bare nøgen men hun var også pæn med tøj på.

man alle mænd fortrakker vel en kvinde nøgen, han gør og vil altid gør det, og det gjort det næste kun bedre at havde billeder af dem, om det var med eller ud tøj var godt, han lad kamera fra sig og tog håndklæde ved side af sig og begynde af tørre hende da hun havde sad sig på hans skød, han starte med at tørre hendes hoved men lov håret være da hun sikkert selv vil tørre det, da han var færdig med hendes hoved, læner han sig frem og kyssede hende mens han tørre resten af hendes krop.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 22:15

Hun smilede og begyndte at posere nøgen, også på måder hvor han fik meget tydelig udsigt til altid på hende. Hun havde godt set håndklædet på hans skød, så efter hun havde vendt og drejet sig lidt for ham med et smil, gik hun over og satte sig hen på hans skød med et blink i øjet.

Hun så på med et smil da han tørrede hende, og gengældte hans kys med samme intensitet, imens hun pressede sig lidt op af ham inden hun var helt tør, så hans tøj blev en lille bitte smule vådt fra hendes krop. Hun havde hånden på hans nakke, inden hun slap ham og smilede.

"Jeg fik vidst gjort dig lidt våd ..."

Hun smilede og lod en finger glide henover det våde på ham, inden hun så op på ham.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 22:25

det gjort ikke så meget at han t-shirt var blevet lidt våd på grund af hende men det tørre nok hurtigt igen, han smiler svagt af det hun siger og ligger håndklæde væk som han havde tørre hende med, "så er spørgsmål bare om jeg har gjort dig våd udover bade du lige har tag" sagde han og kiggede på hende, han smiler drille og lad den en hånd op mellem hendes ben, ikke for at kæler eller andre måde at ophidse hende på men bare for at mærke om han havde gjort hende våd udover han havde sendt hende i bad.

han tog kamera efter han havde mærke om hun var våd, hvor han finde frem til de billeder han lige havde tag af hende, hvor han rakte hende kamera så hun kun ser dem, han kun ikke ser med denne her gang medmindre hun vende sig om første, han fik enlig lyst til hende når hun sad så foran ham nøgen men han ved ikke om de havde tid til det.

de havde måske tid nok til at han kun forkæler hende men den helt store omgang tror han ikke og han vil heller ikke tage forsøg for så at bliver stoppe undervej måske, så vil han heller venter til at han er sikker på der er nok tid til det, "hvad har du lyst til at nu laver" spurgte han og lad sine hænder på hendes lår og klem svagt om dem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Prue Man 4 Aug 2014 - 22:30

Hun smilede til ham, men da han spurgte om hun var blevet våd blinkede hun drillende til ham, og gispede overrasket da han rørte hende mellem benene. Det kunne godt være det ikke havde været for at ophidse hende, men det ophidsede hende alligevel, så hun blev mere våd.

Hun så på ham i nogle sekunder med et skær i øjnene, så så hun langsomt billederne igennem, og lagde kameraet væk, og lænede sig frem for at kysse ham. Så kyssede hun ham kort på halsen og trak sig væk for at se lidt på ham. Der var vidst ikke tvivl om hvad hun havde lyst til at lave.

"Du mærkede mig selv. Du får lov at gætte .."

Hun smilede og lænede sig frem igen, hun havde helt sikkert lyst til ham. Hun gjorde heller ikke noget der viste hun havde tænkt sig at flytte sig, men sad bare tæt op af ham, nøgen på hans skød og træk vejret tungt.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

et nyt samarbejde forud - Prue (xxx) Empty Sv: et nyt samarbejde forud - Prue (xxx)

Indlæg af Artair Man 4 Aug 2014 - 22:40

han smiler svagt af hende og kyssede hende igen, han kun godt mærke på hende at hun var våd men det overrasker ham enlig ikke, han smiler rolig af hende da hun svar ham på hans spørgsmål, "du vil tilfredsstille" hviskede han frækt mod hendes øre end han nappe hende på hendes øreflip, han tog fat om hendes røv, hvor han rejse sig op og flytte sig lidt, end han satte hende ned på toilet på håndklæde så det ikke var kold for hende.

han gå over til dør og lukke den, da han ikke vidste hvor godt hendes værelse er lyd tæt, så vil det bare hjælp at lukke dør, hvor han gå tilbage til hende, hvor han kyssede hende kort end han satte sig ned på knæ mellem hendes ben, "du må klar med det her indtil videre" sagde han drille og kiggede kort op på hende, han sat sig lidt bedre til rette end han læner sig ind mod hende.

han lad sine hænder på hendes lår, hvor han rolig begynde at slikke hendes underliv, han kun lige så godt starte rolig ud selvom hun var våd, men der gik ikke lang tid end han begynde at slikke hende hurtigere og begynde også at slikke hende over hendes klitoris og rundt om den for at giv hende mere nydes, han kæler hende rolig på hendes inderlår med sine tommel fingre mens han slikke hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum