Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søgning

2 deltagere

Go down

Søgning Empty Søgning

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 22:18

Greetings everyone!

Efter lang tid hvor jeg ikke rigtig har vidst hvad pokker jeg skulle gøre af denne bruger, fik jeg endelig en ide, hvilket så førte til at lille Henry her kom til "verden" Selvom han endnu ikke er helt færdig, så mener jeg dog at jeg har mere eller mindre det meste af ham på plads, og derfor er jeg klar til at emne med folk

Regler

For at gøre emnerne så behagelige for alle, er regler jo nødvendige. Vi kan jo heller ikke have et ordenligt samfund uden også at have nogle regler der gælder. Dog vil jeg ikke sige jeg er utrolig skræp omkring hvordan mine emnepartnere skal være, da det også kan hæmme udvalget af folk man kan emne med.

• Stavning, komma, punktum

jeg ser gerne at mine emnepartnere bare staver nogenlunde godt, jeg beder jer ikke om at være perfektionister, men bare at det er læseligt...der er intet være end at skulle stoppe et emne fordi teksten ikke giver mening. Punktum og komma føler jeg bare skal være der, det skal ikke stå perfekt... for damn det gør jeg heller ikke selv, men bare de er der... hellere lidt for meget end lidt for lidt.

• Længde

jeg nyder en god længde, som man så kan tage sig tid på at svarer. Dog behøver det ikke være en roman, men blot en fin længde på omkring de 200-300, mindst.

Om ham

Henry er hvad man kan kalde en typisk vampyr, han er ond, blodtørstig, hævnrig og har ikke just den største samvittighed. Han er lettere vant til at få hvad han vil, når han vil det, og da han så samtidig også har evnen til at kontrollere andres tanker, så har han det ofte nemt med at få hvad han ønsker. Dog ligesom alle andre mørke væsner (selvom de ikke vil indrømme det) så har han samtidig også en sjæl, han er ikke så gammel at hans sjæl er fuldkommen væk. Kommer man ind på livet af ham, eller rettere møder man den mindre sure og ikke nær så sultne Henry, så kan man da være sikker på at møde en legesyg ung mand der elsker et godt eventyr.
Han ikke just bange af sig, og tanken om tortur skræmmer ham ikke, da han efterhånden har været igennem en hel del, blandt andet pissede han en kinesisk kvinde af, hvilket resulterede i at han fik en omgang tortur der ikke just er behagelig at tænke tilbage på. På trods af sin ondskab har han jo som sagt en sjæl, og dem han anser for "loved ones" er da sikker på at se en side af denne vampyr som ikke mange andre ser.

Søger

• Skaber

jeg søger hovedsagelig en skaber for ham. Om det så er en kvinde eller mand, er ligegyldigt, vedkommende skal dog bare mindst være 96 år gammel, da jeg regner med at han blev skabt i enten 1918 eller det tidligere, jeg er endnu ikke sikker. Hvad grunden er til at han lige skulle skabes, har jeg dog ikke besluttet da jeg synes det er noget der skal planlægges med den pågældende person

• Skabte

hvis der er nogle der mangler en skaber, så stiller jeg gerne Henry til rådighed, som skrevet ved den anden...så er grunden til forvandlingen vel noget vi finder ud af under vejs

• Elskere

Han er en mand der godt kan lide sex, så en evt. kvinde der ligesom ham selv ikke just er god til det med kærlighed, som bare gar lyst til sex

• The one

jeg kan godt lide ideen om at en lille uskyldigt væsen, eller en selvsikker kvinde kommer ind og vælter ham fuldkommen bagover. Han er jo vant til at få hvad han vil, så en der rent faktisk får ham til at kæmpe for det, om det så bliver til noget...er jo om til den anden. Men ellers bare generelt en smule forelskelse, evt. en lille flirt

ja jeg magter ikke lige nu at skrive flere på, men ja ellers er jeg åben for det hele...bare sig til

Håber i hvert fald at høre fra jer

Søgning Giphy
I have cake!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Søgning Empty Sv: Søgning

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 22:34

Autumn er en sjov karakter, så kan vel godt sætte hende på banen.. xD

Alright.. Jeg er selv ved at kede mig lidt med min lille djævel. Hun får ikke nok opmærksomhed på grund af hendes lille.. problem. I øjeblikket er hun nemlig blevet bundet til en hospitalsseng(ikke bogstaveligtalt), og hun har midlertidigt mistet evnen til at gå. Derfor kan det være svært at få hende igang..
Men derfor tænkte jeg på et lille plot. Hospitalet er en nem vej til blod på grund af bloddonere. Og siden Henry er en fin lille vampyr, skulle det ikke undre mig, hvis han en nat fandt sin vej indenfor. Men i sin søgen så finder frem til Autumn. Hun har en stue for sig selv og vil være et nemt offer, hvis han ønskede lidt mere frisk blod. Det kunne være starten, hvor efter der kan følges op på, at han ikke kan bruge sine evner på hende, selvom hendes psyke er svag(henvisning til Autumns evner).. C: mere kan jeg ikke lige komme på i denne tidlige nat.

Din krav kam jeg sagtens overholde!
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 22:37

hvor dejligt, cake for you *giver kage*

jeg kan godt lide din ide, det ville ikke virke underligt hvis han valgte at tage et smut forbi et hospital, for at få sig noget at spise. Jeg er dog nysgerrig på hvordan hun vil reagere på det, at han komme forbi og ønsker at drikke fra hende. Ellers love the idear! han vil nok blive overrasket over at se at der en anden med ligene evne som ham selv *peger mod hans anden evne*

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 22:45

Det kommer meget an på situationen. Hvis han spørger pænt, vil hun blive ret overrasket og se forvirret på ham. Hvis han tog til tvang, ville hun nok heller ikke blive for glad. xD
Hun er ikke imod at andre drikker hendes blod. Hun er bare bange for at dø, samt er hun virkelig ikke glad for smerte. Plus, så driller hendes regenerationsevne. Hendes helningsprocess tager 72 timer at blive sat i gang. Så ja.. (She a special little one)

Au vil nok også blive overrasket over at støde på andre med nogenlunde samme evne! Men hun vil nok kun kunne opdage hans, hvis han fortalte hende om det, eller hvis hun 'lånte' hans første evne og forsøgte at bruge den mod ham. o.o

Any ideas yourself, good sir??
Autumn
Autumn

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 22:48

ideer? jeg troede vi tog din ide, om at han forsøgte at drikke fra hende..eller er den ikke god nok?

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 22:53

HAHAHAH! Bare rolig!
Jeg mener ikke at vi skrotter min idé. Det var bare om du havde nogle indvendinger til det hele. xD
Kunne egentlig være sjovt, hvis Henry havde hørt kort om de nyheder der har været kørt rundt om hende i Juli. Sådan avis og TV.

Det er et større plot jeg har kørende;
"Forsvundet pige fundet!

Natten til søndag den 10. juli blev Autumn Kieplion Nephal fundet i en kælder
skjult under fundamentet i et forladt hus i udkanten af Logenment.
Det siges at de tre unge mænd udforskede stedet, da de finder spor af blod
flere steder, der følger mod en lem i gulvet. Her fandt de en gang fyldt med
gamle metalbure og en isoleret beton celle, samt et rum med en bunke af skårede legemer
fra både dyr og mennesker, hvor de fandt en nøgen pige ligge bevidstløs. Hun blev hurtigt bragt til
det nærmeste hospital og kom i behandling. Hun er nu i en stabil tilstand. Udenfor livsfare.
Der er blevet fundet en masse rifter over hele hendes krop og tydelige synd af brutal tortur,
samt en deaktiveret chip bag hendes højre øre. Og det viser sig, at hun meget muligt har mistet evnen
til at gå i løbet af de to uger, hun tilbragte i kælderen. Rygter mener at hun overlevede ved at spise
det resterende rådne kød.
Da huset blev undersøgt nærmere, blev der fundet et fungerende operationslokale. Samt slidte journaler
med utallige kendsgerninger med datoer, skjult under brædderne i, hvad der siges, at være hendes soveværelse…[continue]"

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 22:56

det kunne han nu skam godt. Kan se det for mig som han kommer gående mod hendes seng, hvorpå han så læser hendes lægerapport, og finder frem til hvem hun virkelig er..skal nok blive interessant :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 22:58

Håhåhåhåh.. Ja. Det skal det nok. -w- Autumn needs new company anyway.

Hvem skal så starte det op? Tænker det nok skal være dig, hvis du vil have hun sover, som han finder sin vej. Hvis det er nemmere at hun er vågen, kan jeg sagtens lave.
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 23:00

hvad end du har lyst til, altså jeg kan skam godt lave det :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 23:02

Really!? Fantastic! :D det passer nok også meget godt, for jeg er på vej i seng nu.
Så kan vi bare sige af Autumn ligger og sover, som han sniger sig ind midt om natten.
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 23:03

yeah really :) men jo, jeg sender en pm med linket

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 23:05

Super! :D
Så svarer jeg, når jeg får tændt min computer igen i morgen(eller når emnet nu er klar).
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 23:06

super

btw, jeg skal på introtur i morgen, så jeg kommer først hjem igen freddag

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 23:08

Oh..
Well.. Jeg kan vel godt finde på noget at lave i mellemtiden. xD
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 23:08

selvfølgelig kan du det :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 23:14

Hvilket hospital ligger hun på?

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Ons 3 Sep 2014 - 23:26

Jonlu. Di Morga hospital. C:
Hun ligger alene på en fire-mands stue. Sengen ved vinduet(ligegyldigt hvilken side..)
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Tors 4 Sep 2014 - 21:47

Jeg vil da også gerne emne med dig. Vores karakterer har lidt nogen ens træk. Fx. at det der med kærlighed er noget man ikke lige går op i. Blodtørstig og uden samvittighed osv. Det kunne være lidt spøjst hvis de mødtes. Om de måske kunne blive venner eller fjender, eller noget tredje. Det kommer lidt an på, hvilket humør man fanger Tonia i. Jeg har ikke nogen konkret idé til et plot. Hvad tænker du? (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 17:53

jamen det lyder da spændende, jeg er med på den ide. Nogle ideer om hvordan de kunne mødes og hvor?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 18:11

Jeg sender dig lige en PM, så jeg ikke spammer din søgning helt vildt. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 18:14

det gør du bare :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Anna Bella Tirs 9 Sep 2014 - 23:13

Måske Anna Bella kunne bruges?

Ikke sikkert hun lige er THE ONE. Men hun passer godt til det med et lille uskyldigt væsen. + At hun helt klart ikke vil give Henry hvad han forlanger bare fordi han forlanger det.
Anna Bella
Anna Bella
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug

Antal indlæg : 115

Indlæg af Anna Bella Tirs 9 Sep 2014 - 23:44

Men du kan jo altid tjekke MIN emnesøgning ud http://www.vielamort.net/t13561-wonna-play-emnesging#246799 og/eller min profil
Anna Bella
Anna Bella
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug

Antal indlæg : 115

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner