Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vamp søger emne - I don't bite... that hard. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vamp søger emne - I don't bite... that hard.

Go down

Vamp søger emne - I don't bite... that hard. Empty Vamp søger emne - I don't bite... that hard.

Indlæg af Clary Reyes Man 8 Sep 2014 - 17:27

Hey i derude.

Nu har jeg ikke været på i et stykke tid, og synes derfor at det er på tide, at komme tilbage til skønne VLM. Fordi jeg ikke har været her i en periode, har jeg heller ikke rigtig nogle at emne med, så jeg søger derfor nogle, der er friske på at emne med:

Clary Reyes: Clary er i realiteten 18 år gammel, men blev forvandlet til vampyr da hun var 17. Hun har derfor ikke engang været vampyr i et helt år. Hun ved ikke hvem hendes skaber er og hun kender ikke til andre unaturlige væsner og føler sig derfor meget alene og skræmt. Hun har lært sig selv alt det hun ved men der er stadig rigtig rigtig meget for hende at lære. (Læs mere i profil, hvis du har brug for mere viden om hende)

Søger:
- Venner
- Love interest
- Mentor
- Ofre
- Og andet, hvis DU har et godt forslag.
Ps. Jeg søger nogle, der skriver forholdsvis lange indlæg, da det booster min egen kreativitet og nogle som skriver nogen lunde korrekt grammatik :-)

Så hvis du har mod på at emne med en vamp og tror at Clary kunne være noget for dig, så smid mig en PM eller svar her.

Can't wait to meet you.
- Clary x
Clary Reyes
Clary Reyes
Novice (Rank 3)

Bosted : En snusket lejlighed i Logement.

Antal indlæg : 21


Tilbage til toppen Go down

Vamp søger emne - I don't bite... that hard. Empty Sv: Vamp søger emne - I don't bite... that hard.

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 17:54

jeg vil gerne melde mig selv som mentor, specielt fordi han da er en mand med stor selvkontrol, på trods af han ikke er flere hundrede år gammel :) så hvis du er med på ideen, så kan vi jo bare finde ud af flere detaljer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum