Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ensom ny ulv søger emner, kom glade :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

2 deltagere

Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 18:08

hey alle sammen, håber da vil komme nogen da vil skrive her og tage godt imod mig ;P men i får dog lidt info om mig ^^: har lavet sådan noget her i meget lang tid, siden jeg var 17, er 20 år, jeg skriver lige så meget som en selv, og kan jeg ikke, tilføjer jeg nogle ting hvis jeg kan, svare dog lidt langsomt da jeg har arbejde og passe, træning, boksning, skole, og meget andet, så hvis man har tålmodighed, så skal jeg nok få svaret, og da kan gå alt fra en time til nogle dage, og nogen gange længere, så håber det er iorden :)

lidt om min karakter og hvad han søger ^^

gruppe: han søger en klan, wolf pack eller andet da vil ansætte ham fast, og trods han er lone wolf og nok ikke så meget vil indigere med de andre medlemmer, men han vil back dem up 100%, hvis altså kan ansætte ham eller få ham med :)

best friend: en da forstår han's vrede, som støtter ham og kan være der for ham, og som han i det hele taget kan have det fedt med, og det kommer dog også an på om man så klikker godt med ham ingame :P

venner: nogen han stoler på, men dog ikke helt, han vil værne om dem, men ikke så meget som bedste ven :)

mulig mage: en da muligvis tør og tage chancen at score den hårde soldat, for kærlighed kan man jo altid bruge, eller også bare en da kunne tænke sig en omgang med den store bamse

fjender: ja nogen han bare ikke kan lide som han ender i næve kamp med eller andet, nu må vi se!

andet: har i selv nogen ønsker om hvad i kan bruge min karakter til eller andet, så jeg fuldt åben over for forslag, så længe min karakter ikke dør, så er jeg frisk på nærmest alt!

kom glade :D hilsen Kuuma AKA Teddy :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 17:56

ingen da har lyst? o.o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 20:36

er jeg virkelig så uinteressant..? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Aroa Fre 26 Sep 2014 - 20:12

Aroa kunne godt være interesseret. Hun er ved at komme ud af sit dårlige liv og prøver at starte på en frisk. Måske de kunne tage en date?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 9:25

kunne de sagtens, dog er Kuuma heller ikke ligefrem en type da lever et fedt liv :P

han lever af blod penge som privat soldat, dog søger han selv og komme ud af dette, men det kan da sagtens komme på tale, dog har min karakter også et love/hate relation til Indira, som han kender fra sin fortid owo

altså joh kan vi sagtens, men vi må dog se hvordan kemi'en er mellem dem :3
laver du eller skal jeg? hvor skal de mødes, hvordan? owO

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Aroa Lør 27 Sep 2014 - 10:16

Du må meget gerne lave;) og ja så må vi se hvordan kemien er. Vi kunne sige de havde mødtes til en fest og så aftalt at mødes dagen efter. 
Hmm sted ved jeg ikke helt.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 10:28

det fint med mig, har ikke travlt xD

yeps må vi, for det kan være hun ikke bryder sig om ham xD you never know :P og det lyder fint med mig, selv om Kuuma ikke just er fest typen, men kan være han blev lokket af nogle af sine brødre fra hans gamle regiment, som da er fulgt med ham til området :P
jeg finder et sted owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Aroa Lør 27 Sep 2014 - 10:30

Super;)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 10:41

går i når jeg kommer hjem :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Naya Søn 19 Okt 2014 - 1:57

Kunne være fedt at starte et emne med Naya og Kuuma. Især fordi han virker som en mand der endelig ville kunne sætte Naya på plads!?
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Søn 19 Okt 2014 - 13:38

det lyder fint med mig, jeg er frisk på det, kan jo være det bliver sjovt ;P er dog ikke så meget på, da jeg går og rusker med nogle ting og sån :3 men jeg er da frisk, så hva syntes du? men jeg er frisk på og få Kuuma til og sætte Naya på plads, ville jo være sjovt eller noget ;P tror jeg, hvis hun kan klare og blive puffet til xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Naya Søn 19 Okt 2014 - 14:06

Det er helt okat :) Du svare bare i dit eget tempo :) 
-HaHa Naya kan klare det meste! Hun er temmelig rapkæftet, og mænd skal slet ikke tro at de kan så meget som sætte hende på plads. Men tænker at det måske er noget Kuuma ville være i stand til. 

Tænker også at det gør noget hvis de også bliver lidt uvenner? 

Hvor kunne du tænke dig det skulle foregå?
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Søn 19 Okt 2014 - 22:46

Det glæder mig at høre :)

Og han er født og opvokset i rusland's slummvarter, og er en af de hårde hunde fra militæret, den slags da har den mening at de bliver betalt for at slå ihjel, så er ret sikker på han kan sætte hende på plads, men nu må vi se xP

Det gør ikke mig noget, jeg åben for det meste haha :)

Hmm det lader jeg dig bestemme, hehe :) og kan du lave det eller skal jeg? Skal jeg så laver jeg det når jeg kan owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Naya Søn 19 Okt 2014 - 23:36

Og tænker en bar måske? Og jeg kan godt oprette, det bliver bare først i morgen aften :)
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Naya Søn 19 Okt 2014 - 23:39

Eller måske på den stripclub hvor Naya arbejder? Han kunne jo være der sammen med nogle venner.
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Man 20 Okt 2014 - 18:44

yea, det fint med mig, det med stripclubben, og så ser vi hvad da sker, men vi kan altid skrive sammen om det over PM, hvad da yderliger skal ske og andet praktisk? men det cool at han er der med sit lille kobbel af våbenbrødre og du må godt oprette, har ikke tiden, sorry :o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Naya Man 20 Okt 2014 - 21:25

Lyder godt! 
Jeg skal ser lige på det!
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Gæst Man 20 Okt 2014 - 22:17

lyder sku godt hehe :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ensom ny ulv søger emner, kom glade :D Empty Sv: ensom ny ulv søger emner, kom glade :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum