Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

2 deltagere

Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 14 Okt 2014 - 16:58

denne tråd er mest til dem jeg emner med, hvis de gider og læse den, men jeg har nogle problemer med fortiden, forude vinteren, da tærre på min sind's lidelse, som gør jeg har lidt svært ved at overskue tingene for tiden, så min krea er stort set død, håber det cool, og folk kan være forståene over for det, når man har nogle problemer, og man ikke bare kan klare tingene med et finger knips, livet er hårdt, hårdere ved nogen og mildere ved andre, dog min pointe er, at jeg nok ikke emner så meget for tiden, da jeg ikke har det for godt, og håber det cool.

varm hilsen Teddy/Boxer, kendt som Ulven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Anna Bella Tirs 14 Okt 2014 - 17:07

Du skal bare tage dig alt den tid du har brug for!!
Håber det går! Og du er altid velkommen til at skrive hvis der noget du har lyst til at tale om :)

Håber snart du får det bedre <3
Anna Bella
Anna Bella
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug

Antal indlæg : 115


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 14 Okt 2014 - 17:30

tak, Ann, det jeg glad for og høre :)
tja det går sin gang.. på den hårde måde, men er jeg ikke uvant med haha! du kan spørge min omgang's kreds, HAHA! XD og skal jeg nok, men pt skal jeg bare have rodet op i mit lort.. :3

gør jeg også, Ann.. gør jeg også :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Anna Bella Tirs 14 Okt 2014 - 17:53

kender det selv.. og det er aldrig sjovt!
Anna Bella
Anna Bella
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug

Antal indlæg : 115


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 14 Okt 2014 - 18:32

gør du? o.o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Anna Bella Tirs 14 Okt 2014 - 19:45

Har selv nogle ting fra fortiden der jagter mig.. og det er ikke sjovt. Somme tider indhenter de mig, og så må jeg også tage noget tid for mig selv
Anna Bella
Anna Bella
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug

Antal indlæg : 115


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 14 Okt 2014 - 19:46

hmm yea.. kender det.. hmm.. o.x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Millicent Tirs 14 Okt 2014 - 21:04

Hey you....

Vi kan tage et duk i 'lortepoolen ' sammen - mit humør er åbenbart også druknet dernede o.o

- håber du kommer hurtigt tilbage Kuuma-
Be strong and keep safe.

- Millicent.
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 14 Okt 2014 - 22:28

hey, kære Millimus.

jamen, så skal du også være i bikini! XD! og kender det godt hehe :3

skal nok skynde mig tilbage, life is just hard to me right now.
im strong sometimes, but im not always safe. but im not dead! XD

- you're ''little'' friend, Teddy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Gæst Tors 27 Nov 2014 - 12:35

hey alle sammen, beklager mit vedvarende fravær, men mit humør skifter meget, og jeg prøver konstant at svare emner, men det går bare ikke helt så godt, dog forarbejder jeg videre med det, og regner med og svare 1 eller 2 emner idag, og lidt i weekenden hvis da tid til det. det var sån nyt for nu.

- varme hilsner Teddy :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær ) Empty Sv: problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum