Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

2 deltagere

Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Man 10 Nov 2014 - 22:20

Først af alt vil jeg sige jeg er ny her inde, men... Trods det er jeg ikke just ny inden for RPG, så jeg ved også gerne hvad jeg vil have fra min medspiller...

:: Krav ::

- 200 ord minimum
- Ingen mord
- Vær kreativ, men realistisk!

____________________________________

Så vil jeg også gerne fortælle om Mazekion/Roman

- Uafhængig, han binder sig ikke til nogen.
- Voldelig, han har været bag tremmer 5 gange for vold
- Drugaddict, han tager diverse stoffer
- Sexgal, han finder ALTID et nyt offer

_____________________________________

Plots og relationer

- Vennen, en person der kan tage ham som han er, måske en han tager i byen med, scorer damer med og/eller tager stoffer sammen med...

- Flirts, dog skal man være forberedt på han ikke bliver længere end en nat eller to. Ganske vidst kan de mødes flere gange, men han bliver ikke ved dem.

- Veninden, sølle tøs som skal finde sig i så mange ting... Hun kunne måske prøve at få ham clean?

- Fjenden, kampe... Vold.. Tortur! Ja tak.. Ingen person kan leve uden en fjende!

______________________________________

Tror faktisk det var det jeg havde, så hvis i er game... Let me know

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Venus Tirs 11 Nov 2014 - 18:03

Hmm.. Interessant!

Først og fremmest så er det vel på plads at sige velkommen til siden. xD Derefter kan jeg lige meddele, at jeg er yderst fristet til at have et emne med din lille dæmon. Jeg står nemlig selv og mangler et par emnepartnere.

Jeg er personligt ikke den største fan af at fastlægge en så direkte relation til at starte ud med. Man ved jo aldrig, hvordan de to karakterer klikker ind sammen. Men hvis det skal være, så tror jeg at pladsen som veninde ville passe bedst.
Vedrørende et plot, så er jeg nok ikke i mit es i dag, dog har jeg en lille idé, man kan arbejde videre med:
Det kunne ske at Venus og Mazekion/Roman bor i samme lejligheds bygning og de på den måde af og til render ind i hinanden men aldrig rigtig siger andet end et fraværende hej på vej op eller ned ad trapperne. Men så tænker jeg, at det kunne være sjovt, hvis Venus endte med at bare brase ind i hans lejlighed. Hun kan have haft travlt eller noget lignende, og hvis han fx boede i lejligheden under hende, i samme side, kunne hun nemt talt etagerne forkert.
Det er bare en lille idé til at få brudt isen. o.o
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 18:17

Tak tak ^^*

. Jamen det lyder uden tvivl som en udmærket plan :D jeg er helt klar frisk½

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Venus Tirs 11 Nov 2014 - 18:25

Really?? Fantastisk! : D

Hvem skal så have æren af at starte det op?? Jeg tænker at det enten er logisk nok, hvis jeg gjorde det, siden at det trods alt er Venus, der starter der hele op, men samtidig vil det nok også være bedst for dig at starte det, så du lige kan få beskrevet omgivelserne, som min elver ender med at komme ind i. I don't know. Your choice, I guess.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 18:27

Jeg kan skam godt oprette det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Venus Tirs 11 Nov 2014 - 18:32

Uh! Great! Så behøver jeg ikke at gøre det hårde arbejde. xD

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg eller skal komme med. Har du nogle indvendinger?? Ellers kan du bare gå igang med emnet, når du har tid og sende mig linket, når det er klart. o.o
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 18:33

Har ikke så meget, så jeg opretter med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 11 Nov 2014 - 19:15

Well, what have we here.

Faldt lige over din emne søgning og sad faktisk og tænkte jeg ville have noget mere gang i min karakter, Tanja.
Spørgsmålet var så bare hvilken relation og hvordan de skulle mødes i et emne, der kom op. Men tænkte egentlig hurtigt efter at jeg så at din karakter havde arbejdet i Militæret og var blevet dømt for flere volds domme at de måske havde lært hinanden at kende den vej. Militæret da Tanja er våben sælger, har en af de større fabrikker og forretninger i Rusland hendes fædreland, kommer dog så an på hvilket militær at han var i. Men ellers var der også ideen inde for hans fængselsdomme. Da det ikke kun er legit hun sælger. Men ved så ikke lige, hvordan de måske skulle støde på hinanden i denne by?

Men hun kan helt klart godt gå inde under kategorien, fjende, vold og kampe. Da hun hellere ikke just er typen der slår sig ned med nogen længere og har det med at pisse de fleste af, da hun hader sit lod i livet efter at blevet forvandlet til en vampyr.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 19:44

Måske har han brug for nogle nye våben? og han så opsøger Tanja, men hun så kan huske ham fra militæret og husker hvor stor et svin han egentlig var og stadig er? Og på den måde der bliver lagt op til et slagsmål?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 11 Nov 2014 - 20:05

Kunne bestemt være en mulighed. Spørgsmålet er bare så hvor de skulle mødes henne? Ville nok mest forestille mig, at det ville være et af Tanjas mest fortrukkende steder, som havnen i en af de forladet lager bygninger, da hun ikke invitere folk til Ravenwood headquarters (hvor hun arbejder fra lige pt.) når hun ikke har en idé om hvem de er.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 20:34

Jamen lad os tage emnet på Havnen så!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 11 Nov 2014 - 20:48

Vil du eller skal jeg have æren? :D
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 20:49

Vil du? Er nemlig ved at oprette, det er lidt under lang process, da min krea er væk >:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 11 Nov 2014 - 21:42

bare helt iorden, skal lige have svaret en anden, også går jeg i gang med et indlæg til dig ^^
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ] Empty Sv: All or nothing [ Emnesøgning :: Plots :: Relationer ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum