Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Miss the action   EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Miss the action   EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Miss the action   EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Miss the action   EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Miss the action   EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Miss the action   EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Miss the action   EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Miss the action   EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Miss the action   EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Miss the action   EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Miss the action

2 deltagere

Go down

Miss the action   Empty Miss the action

Indlæg af Gæst Man 24 Nov 2014 - 16:26

Hello Vie.

Jeg savnet lidt at emne på Choice og derfor hiver jeg ham igen tilbage op i lyset ved at komme med lille emnerøgning, jeg tag mest imod emner med plot, eller mening. Der må gerne være længde i emne, altså over de 300 ord, come on 300 ord er ikke meget, så være nu lidt kreativ.


Choice Esoxth


Miss the action   Tumblr_myj96qq3qU1sg84eio1_500


Choice er vampyr af en ukendt blodlinje, han var totreve år da han blev vampyr. Han stammer fra den mørke middelalder i tyskland, han kommer fra noble familie, de havde en stor magt i den lille by som familien kom fra. Det blev lavet om da pesten kom til tyskland, alle i Choice familie omkom, Choice var selv alvorlig syg da en vampyr kom til ham. Vampyren var ude efter den magt som Choice havde derfor gave han et tilbud om udødelighed, dette tog Choice imod, derved blev han redde fra døden. Choice boede samme med hans skaber i over to hundred år, et skænderi i mellem Choice og hans skaber fik Choice til at forlade hans skaber. Derved levede Choice alene i næste tre hundred år, Choice er skaber af Cashmir som han mødt i midten af syttenhundred talte de to levede også sammen i lang tid før at Choice gik alene igen. Choice har en bild sjæl, han ligner faktisk ikke en vampyr, han har meget af sin glente man fra dagen i starten af det nettene århundred. Han har en meget åbne natur som gør at han nem at møde som person, men han kan også være lige så livsfarlige som hver anden vampyr.


Plots

Jeg er åben på at finde nye afkom til Choice, så har du et ønske om at blive vampyr, ja så kan vi godt snakke om det.
Jeg har tit tænke på at lede efter en fast partner til Choice, om det en mand eller en kvinde, er helt ligegyldigt, Choice er til begge køn.
Andre emner kan vi også snakke om.

Emne status: Åben
Antal emner: Maks tre emner af gangen, jeg for stress når jeg skal emne med for mange mennesker af gangen.
Noter: Jeg har ret til sige nej tak, hvis din karakter ikke er passende til Choice, så respekter et nej, eller lad være med skriv. Choice profil er lige nu igang med blive lavet om, derfor mangler der en masse information om ham, men bare spøg løs hvis der mere som i gerne vil vide.
Vi kan snakkes ved her, eller privat, jeg er til at fange begge steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Adriana Man 24 Nov 2014 - 19:06

Jeg vil godt emne med dig, vis du er interesseret
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Gæst Man 24 Nov 2014 - 19:13

Muligvis, hvad har du i tankerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Damien Tors 4 Dec 2014 - 18:46

Hvis du stadig kigger efter noget, har jeg både Skyler og Damien til rådighed? Jeg er ikke sikker på hvad du vil bruge dem til, men de er der, hvis du har lysten, og hvis ikke, så må vi se, om der kunne ske noget en anden gang.
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 20:26

Tjo, vi kan god finde ud af noget. Jeg ligeglad med hvem af dem det bliver, jeg frisk på at møde begge c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Damien Tors 4 Dec 2014 - 20:47

Hvad med at jeg skriver en pm, så kan vi aftale alle detaljerne der?
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Miss the action   Empty Sv: Miss the action

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum