Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vie La Mort - nummer 1 !!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Vie La Mort - nummer 1 !!
Hej alle sammen...
synes bare jeg skal gøre os alle sammen opmærksom på at vi er slået the lost world
og ligger nu nummer 1 på danskforum.net
synes bare jeg skal gøre os alle sammen opmærksom på at vi er slået the lost world
og ligger nu nummer 1 på danskforum.net
Gæst- Gæst
Sv: Vie La Mort - nummer 1 !!
wuii cool nok XD
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
tænkte nok at den ville slå the lost world på et tidspunkt ^^ så havde sgu været inde et par gange og kigget
Gæst- Gæst
troede faktisk ikke den ville o.o'' der er så mange her inde der har snakket om lost world xD men tak at du har gjort det! :D sætter virkelig humøret helt op! ^^
Gæst- Gæst
hvorfor gjorde du ikke det ?? altså jeg mener der er flere bruger der er på her end inde på the lost world ?? .. jamen det var så lidt, eller nået i den stil ^^ det er jeg sikker på det gør... så skal vi alle holde en stor fest :b hehe..
Gæst- Gæst
xD YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!! >:D we are number one :DDD! Mwuhahhaha >:D
Vi havde faktisk planer om en sommerfest ^^.
Vi havde faktisk planer om en sommerfest ^^.
Gæst- Gæst
så er i totalt selvglade over det.. og havde ikke opdage det hvis ikke jeg havde set det ^^ hehe... sjovt!!!
okay fedt nok :P
okay fedt nok :P
Gæst- Gæst
jeg er ikke selvglad over det!! xD jeg synes det er mega fedt at vi rent faktisk slog det forum som vi var inde på inden vi lavede vores eget xD vi er kinda forræder? x'3
Og jaaa vi skal bare lige have fundet ud af hvor, og hvornår xD
Og jaaa vi skal bare lige have fundet ud af hvor, og hvornår xD
Gæst- Gæst
jamen jeg synes TWL er kedelig >w<... der intet sjov derinde, så jeg tænkte vi laver en anden hjemmeside >:D og se hvor hurtigt det gik med berømmelsen :DD!?
Gæst- Gæst
*selvglade Faith træder ind* >:D hvis det ikke havde været for mig og min meget provokerende besked som jeg spammede ps med så havde det nok aldrig været sket!? xDD
Gæst- Gæst
så siger vi det... jeg ville være selvglad over det, også sige at jeg ikke var selv om jeg var... ^^ giver det mening ??
okay,, jamen så vi er jo andre som er forræder ikke?? eller.. jeg er endelig inde på begge.. så hvad er jeg ?? hmm....
når okay.. hyggeligt at få jeres plan'er at vide :P
okay,, jamen så vi er jo andre som er forræder ikke?? eller.. jeg er endelig inde på begge.. så hvad er jeg ?? hmm....
når okay.. hyggeligt at få jeres plan'er at vide :P
Gæst- Gæst
jah det giver mening xD men måske er der også et lille grønt monster inde i mig som griner helt vildt hysterisk og ondt peger fingre af Lost World over at vi overhælde dem? xD
jeg ved det ikke x) men jeg i hvert fald glad for at vi ligger øverst! :D
Du .. er bare.. dig? xD
jeg ved det ikke x) men jeg i hvert fald glad for at vi ligger øverst! :D
Du .. er bare.. dig? xD
Gæst- Gæst
okay godt... heheh ^^ tror det grønne monster gerne vil ud og skriver (haha vi slog the lost world så meget)
nej det gør jeg heller ikke ^^ finder på et nyt ord til at kalde det jeg er... har ingen ord o.O lad os bare kalde mig for mig.... jamen det kan jeg da godt forstå
læste jeg først nu.. og gider ikke slette det jeg har skrevet så holder bare med dig ^^
nej det gør jeg heller ikke ^^ finder på et nyt ord til at kalde det jeg er... har ingen ord o.O lad os bare kalde mig for mig.... jamen det kan jeg da godt forstå
læste jeg først nu.. og gider ikke slette det jeg har skrevet så holder bare med dig ^^
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont