Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wanna play..? (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wanna play..? (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wanna play..? (emnesøgning)

Go down

Wanna play..? (emnesøgning) Empty Wanna play..? (emnesøgning)

Indlæg af Emily Man 26 Jan 2015 - 19:46

Hej!

Jeg besluttede mig for at oprette en ny karakter, efter en rigtig lang pause fra siden. Da jeg kom "tilbage" følte jeg ikke at de jeg karakterer jeg havde, "passede" til mig og det jeg ville bruge dem til. Emily minder meget om en af mine tidligere karakterer - men i en mere kompleks og måske endda forbedret udgave. Jeg har været på siden i et par år, og i det hele taget er jeg ikke ny inden for RPG. Jeg tilpasser længderne på mine svar alt efter, hvor lange svar jeg får. Så, jeg er meget fleksibel på det punkt og jeg sætter ikke urimelige krav til hverken længde eller kompetencer. Jeg forlanger kun, at du gør dig forståelig - og det synes jeg trods alt er et rimeligt krav at sætte.

Jeg har endnu ikke haft Emily i nogle emner, så mht. relationer og den slags er der rimeligt frit spil. Er der nogle spørgsmål angående hende, vil svarene sandsynligvis være at finde i min profil - er de ikke det, har jeg ikke noget imod at svare på spørgsmål.

Men kort om Emily - hvis det har interesse - så er hendes personlighed bygget op omkring en facade, som hun har tillagt sig, fordi hun ikke ønsker at lade andre komme for tæt på hende. Hun virker derfor utroligt arrogant og selvcentreret (og er det nok også) men langt nede på bunden, kan hun være okay. To be honest, så er hun er nok lidt svær at enes med. Desuden har hun en vrangforestilling om, at hun er langt bedre end alle andre samt en forkærlighed for dyre ting. Så, materialistisk, forkælet og højrøvet - som udgangspunkt. Bruger man tid på at lære hende at kende, viser hun muligvis en anden side af sig selv.

Jeg har ikke nogle specielle ønsker mht. plots eller relationer. Så skriv endelig, hvis I har nogle idéer - og skriv også, hvis I ikke har. Jeg er sikker på, at vi godt kan finde på noget ^^
Emily
Emily
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa i Terre

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Wanna play..? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna play..? (emnesøgning)

Indlæg af Emily Ons 28 Jan 2015 - 7:37

Jeg søger stadig^^'
Emily
Emily
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa i Terre

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum