Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

3 deltagere

Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 19:29

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Tumblr_lskj4eAUJC1qk6flto1_500
So do you?

Well nu er jeg endelig godkendt, så hvorfor dog ikke sparke gang i en masse emner? så det er her jeg har brug for jer! Når man nu har brug for emner, så er det da tidspunktet for at søge efter dem.
Jeg har endnu ikke alt lagt ud for ham, men jeg regner med at han udvikler sig under alle emnerne, og derved kan jeg give et bedre indblik i hvem han er. Dog indtil nu kan jeg da give ideen om, hvem jeg havde planlagt han skulle være og hvordan.

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Skader Nu er Apollo et menneske, så ingen permanente skader på den lille gut her
Svar Nu er jeg i gang med 1. g, så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!

Lidt omkring ham

For at beskrive Apollo, kan man ofte sammenligne ham med en rigtig nørd. For på mange måder er han lige netop dette! Han er i gang med sin uddannelse inde for biologi, hvilket i den grad er hans yndlingsemne. Han er på mange måder socialt akavet, hvilket gør at han ikke rigtig ved hvordan han skal agere ude omkring andre. Ofte så ser man ham på de lokale caffeer. Han er utrolig intelligent, men på det sociale punkt er han virkelig dårlig. Han er på mange måder en typisk romantikker, på samme tidspunkt ville han aldrig vide hvad pokker han skulle sige hvis han stod foran en han kunne lide. Omkring venner, er han loyal, utrolig snakkende og på mange punkter en smule akavet. Men hvis man blot give ham lidt alkohol, så bløder han fuldkommen op. Selvom han er en smule socialt akavet, så betyder det slet ikke at han er indadvendt, for han kan skam godt snakke med andre...han har bare ikke gjort det alt for meget.

Lidt omkring det søgende

Opdagelsen af seksualiteten [En mand han bliver tiltrukket af, evt. en flirt]
Flirts
Gode venner
Familie
Bekendte
Morskaber [en der viser ham det sjove i livet (alkohol, stoffer)
Andre relationer

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 19:49

Halløj!

Jeg smider lige Constantin på banen! På forhånd vil jeg gerne undskylde for, at hans profil rodder - jeg er i fuld gang med rydde op i den, don't worry.

Apollo lyder virkelig kær. Constantin er nærmest hans direkte modsætning - han er selvsikker, udadvendt og så er han bestemt ikke typen, der gider skolearbejde. Jeg kan sagtens se dem komme ud af det med hinanden, så jeg er med på alle dine plots, undtagen familie-plottet, da Constantins familiesituation er en smule kompliceret.

Vi kan evt. snakke sammen over PM.
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 19:53

Constantin skrev:Halløj!

Jeg smider lige Constantin på banen! På forhånd vil jeg gerne undskylde for, at hans profil rodder - jeg er i fuld gang med rydde op i den, don't worry.

Apollo lyder virkelig kær. Constantin er nærmest hans direkte modsætning - han er selvsikker, udadvendt og så er han bestemt ikke typen, der gider skolearbejde. Jeg kan sagtens se dem komme ud af det med hinanden, så jeg er med på alle dine plots, undtagen familie-plottet, da Constantins familiesituation er en smule kompliceret.

Vi kan evt. snakke sammen over PM.

Well thank you *blushes*

ja jeg kan godt se at familien er problematisk. Vi kunne evt. blande nogle af dem hvis det er. Jeg er frisk på en evt. opdagelse af kære Apollos seksualitet også evt. lidt morskab? Eller også kunne de være venner? eller hvad har du af ideer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 19:58

Den er jeg helt med på! Constantin lever livet farligt, så Apollo vil uden tvivl få sig lidt morskab ved at hænge ud med ham. Måske kan Constantin flirte lidt med ham og udfordre hans seksualitet hen af vejen?
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 19:59

Constantin skrev:Den er jeg helt med på! Constantin lever livet farligt, så Apollo vil uden tvivl få sig lidt morskab ved at hænge ud med ham. Måske kan Constantin flirte lidt med ham og udfordre hans seksualitet hen af vejen?

så hvad køre vi med venner? hvor der så bliver morskab og en smule flirten ind over?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 20:02

Ja, det lyder fint. Vi kan sagtens tage den videre, men nu må vi lige se, hvordan Apollo reagerer på Constantins noget åbne personlighed, haha!
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 20:04

Constantin skrev:Ja, det lyder fint. Vi kan sagtens tage den videre, men nu må vi lige se, hvordan Apollo reagerer på Constantins noget åbne personlighed, haha!

det kan vi jo altid...man ved jo aldrig hvor tingene glider hen!

Jeg skal dog vide, kender de hinanden på forhånd? i så fald hvor længe har de kendt hinanden? Eller er det deres første møde? I så fald hvor skulle de løbe ind i hinanden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 20:10

Jeg har en idé.

De har mødt hinanden før, måske til en fest som en af deres fælles venner havde arrangeret i sin lejlighed. Constantin lagde mærke til Apollo, der ikke rigtigt så ud til nyde festen lige så helhjertet som alle andre. De snakkede lidt, og Constantin besluttede sig for at få fat i hans nummer fordi han tænkte, der der kunne komme lidt morskab ud af Apollo.
Så kan vores emne handle om, at Constantin har sendt en sms til Apollo om at møde ham på en bar evt.

Hvordan lyder det?
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 20:11

Constantin skrev:Jeg har en idé.

De har mødt hinanden før, måske til en fest som en af deres fælles venner havde arrangeret i sin lejlighed. Constantin lagde mærke til Apollo, der ikke rigtigt så ud til nyde festen lige så helhjertet som alle andre. De snakkede lidt, og Constantin besluttede sig for at få fat i hans nummer fordi han tænkte, der der kunne komme lidt morskab ud af Apollo.
Så kan vores emne handle om, at Constantin har sendt en sms til Apollo om at møde ham på en bar evt.

Hvordan lyder det?

jeg har kun et ord: PERFEKT!! Det lyder jo helt perfekt, så elsker ideen!

Gider du evt. lave emnet? Så er du bare den største skat!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 20:13

Det kan jeg godt, ja!
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 20:14

Constantin skrev:Det kan jeg godt, ja!

ohh i could kiss you!! men super...så vil jeg da vente spændt på emnet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Mar 2015 - 21:21

Ellers andre der har lyst til at emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 21:55

Apollo skrev:Ellers andre der har lyst til at emne?

Jeg kan se, at jeg desværre ikke når at lave emnet i aften, så hvis du keder dig, må du meget gerne oprette det. Det vil hjælpe mig en del. <3
Ellers skal jeg selvfølgelig nok lave det engang i morgen.
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Aurelie Francoise Ons 4 Mar 2015 - 16:36

Smider gerne Aurelie ind i puljen. Aurelie er halvt om halvt modsætning af Apollo.
Hun er utrolig klog, men skjuler det godt, da hun anser det at være klog som en dårlig ting, for en pige. Aurelie er udadvendt og selvsikker, og helt sikkert en humør bombe. Det kunne være fedt at bikse de to sammen. Relations messigt tænker jeg flirt eller noget mere fast? :) Alt efter, hvad du helst vil.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 16:50

Constantin skrev:Jeg kan se, at jeg desværre ikke når at lave emnet i aften, så hvis du keder dig, må du meget gerne oprette det. Det vil hjælpe mig en del. <3
Ellers skal jeg selvfølgelig nok lave det engang i morgen.

Sorry jeg ikke fik svaret før i dag...var lidt træt i går og faldt hurtigt i søvn! Men det ville nu være dejligt hvis du gad, jeg har en masse andre emner jeg skal havde svaret på også er der lektier...så du ved, det ville også være hjælpsomt hvis du gad <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 16:53

Aurelie Francoise skrev:Smider gerne Aurelie ind i puljen. Aurelie er halvt om halvt modsætning af Apollo.
Hun er utrolig klog, men skjuler det godt, da hun anser det at være klog som en dårlig ting, for en pige. Aurelie er udadvendt og selvsikker, og helt sikkert en humør bombe. Det kunne være fedt at bikse de to sammen. Relations messigt tænker jeg flirt eller noget mere fast? :) Alt efter, hvad du helst vil.

lovely!!

Jeg tænker vi kan starte ud med en flirt også se hvad der sker? Jeg er ikke så vild med ideen om at lade det være noget fast...fordi det jo kommer an på kemien! Men en fin flirt, ja den er jeg skisme god med!

damn min lille nørd her bliver godt nok udfordret :P

men hvordan forestiller du dig det ville ske? Kender de hinanden eller er dette deres første møde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Aurelie Francoise Ons 4 Mar 2015 - 17:25

Det er helt iorden. Forstår godt, hvad du mener.

Jamen skal vi ikke skyde efter at, et første møde kunne være interessant? :) Du skriver at Apollo går meget på cafe. De kunne mødes der? Aurelie har ret så meget kørende i sit liv, så en kaffe ville nok afstresse ret så meget.
Måske kunne en af dem have et uheld, og spilde kaffe udover den anden? I dunno. Er nok ikke helt så kreativ, på dette område :P
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 17:27

Aurelie Francoise skrev:Det er helt iorden. Forstår godt, hvad du mener.

Jamen skal vi ikke skyde efter at, et første møde kunne være interessant? :) Du skriver at Apollo går meget på cafe. De kunne mødes der? Aurelie har ret så meget kørende i sit liv, så en kaffe ville nok afstresse ret så meget.
Måske kunne en af dem have et uheld, og spilde kaffe udover den anden? I dunno. Er nok ikke helt så kreativ, på dette område :P

jo det kunne det vel...specielt fordi hun jo er en attraktiv kvinde og han er pænt akavet omkring lige netop attraktive kvinder!
Det lyder skam som en perfekt ide!
Jeg tænker det vel bare er det! Så kunne du evt. lave, jeg har lidt mange emner jeg skal have svaret på!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Aurelie Francoise Ons 4 Mar 2015 - 17:29

Haha! Det skal nok blive spændende så :P

Jeg skal nok lave det. Gør det om 10 min! :) No worries c;
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 17:30

Aurelie Francoise skrev:Haha! Det skal nok blive spændende så :P

Jeg skal nok lave det. Gør det om 10 min! :) No worries c;

you are a darling...i could kiss you right now my dear!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 21:51

Ellers andre der ønsker emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Fre 6 Mar 2015 - 16:56

Søger endnu hvis det er :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Tors 26 Mar 2015 - 16:40

Søger endnu!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Gæst Lør 9 Maj 2015 - 16:48

still searching!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Nessa Søn 10 Maj 2015 - 2:10

Smider gerne Nessa ind. Hun er lidt af en drukkenbolt, så hvis du har brug for en at 'bonde' med over en masse alkohol, er jeg frisk på et emne xD
Vi kan selvfølgelig også finde på noget andet hvis det skulle være.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning) Empty Sv: Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum