Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mangler noget fest!!! -emnesøgning  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 12 Mar 2015 - 21:45

Hej alle samme!

Ja så er det blevet tid til at søge igen, da jeg syntes jeg godt kunne trænge til et par emner mere :)

Jeg har egentlig ikke nogle egentlige krav, ud over at jeg regner med at du skriver en noglelunde længde på dine svar! Jeg kender udmærket det med at man kan løbe ind i perioder hvor man ikke er voldsom kreativ! Og det er også helt i orden, bare du lige indformere mig om det :)
Det er ikke sjovt at emne hvis den ene skriver romaner og den anden 2 linjer!
Jeg skriver heller ikke selv de LANGE tekster, men jeg syntes stadig jeg laver et godt stykke!


SØGER!

Jeg søger faktisk lidt af det hele!

Venner:
Detter er ikke nogle Matt har mangle af, og han kunne godt bruge nogle flere, selvom han nok er svær at komme ind på livet af!

OneNigth-stands/flirts:
Matt er en meget flirtende person, og der er faktisk lige meget for ham om det er mænd eller kvinder, finder han dig tiltrækkende kan dit køn OG væsen være lige meget!
Her skal man dog nok være forberedt på at hans grænser er meget.... langt væk. Han har ikke andre regler under sex end at man ikke må dø eller få påført permanent skade som f.eks. miste krops dele. At han efterlader ar er dog ikke noget der genere ham.
dette er dog  kun hvis partneren er indforstået, selvom han som regel er en kende hård under sex.

Fjender:
Matt har levet i snart 1000 år, så han skal sikkert nok ha' pisset nogle af gennem sin tid på jorden, og det kan også være det er nogle han BLIVER fjender med.

Tidligere bekendskaber:
Som sagt tidligere har han levet længe! Han har mødt en masse, og måske der er en der kommer tilbage fra fortiden :)

Håber jeg har vækket din interesse, og er det mere du vil vide er du velkommen til at tjekke Matt's profil ud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Casey Fre 13 Mar 2015 - 14:46

Jeg tilbyder gerne Casey. (:
Casey
Casey
Beginner (Rank 4)

Bosted : Hun bor i en toværelses lejlighed i Terre med hendes lillebror.

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 15:44

Kun da godt være et tidligere bekendtskab, hvis det kunne friste? ^^'
Eller en tidligere kæreste? Fra inden hun sprang ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 16:48

Det må i undskylde de damer! Jeg har ikke været særlig aktiv på det sidste, så har ikke været inde og tjekke! Men nu står jeg til jeres tjeneste

Casey - Det lyer rigtig fedt! Er der en kategori du ser dig selv i?

Elizabeth- Et gammelt bekendt skab lyder som en fed ide. Måske en gammel flirt, Matt har nemlig kun haft EN kæreste i hele sin tid på jorden. Derfor er lige den position ikke mulig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 17:43

En gammel flirt er helt fint for mig. Nogen specielle idéer til noget plot/emne-halløj? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 21:21

Mmmhh det ved jeg ikke.. min kreativitet er sådan lidt svingende lige nu.. hvad med dig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 21:24

Min er desværre også døende, min krea' altså. Monstro vi ikke finder på noget? Det kan jo være et af de der tilfældige lidt akavede møder. Du ved, når man støder på et one night stand i den virkelige verden et sted man ikke lige havde forventet? Akavede møder er da i hvert fald altid sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 22 Mar 2015 - 17:21

Ja det kunne godt virke sådan

Det med det lidt akavede møde... Kunne faktisk være lidt morsomt hvis begge parter skulle til at ligge han på den samme? Hvis jeg har forstået det rigtigt at hun er til piger? :) Det kunne i hvert fald være temmelig akavet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 22 Mar 2015 - 19:29

Matt Jonas skrev:Ja det kunne godt virke sådan

Det med det lidt akavede møde... Kunne faktisk være lidt morsomt hvis begge parter skulle til at ligge han på den samme? Hvis jeg har forstået det rigtigt at hun er til piger? :) Det kunne i hvert fald være temmelig akavet.
Jo hun er til piger, så det ville være rimelig akavet :P
Skal vi have en tredjepart ind, som den der bliver lagt an på eller skal det blot være en NPC karakter?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 22 Mar 2015 - 20:35

Stiller med glæde Sirenia til rådighed!

Tænker måske de kunne have kendt hinanden i noget tid, men der ikke er nogen af dem der har taget skridtet og så flirtet? SÅ flirt måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 31 Mar 2015 - 20:08

undskyld det sene svar de damer!
Har haft meget travlt på det sidste :/


Elizabeth - Måske bare en NPC karakter? Så kan vi nemt skille os af med karakteren igen :)

Sirenia - Det lyder som en god ide! Nogle ideer til hvor det skulle begynde?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 31 Mar 2015 - 23:59

Matt Jonas skrev:undskyld det sene svar de damer!
Har haft meget travlt på det sidste :/


Elizabeth - Måske bare en NPC karakter? Så kan vi nemt skille os af med karakteren igen :)

Sirenia - Det lyder som en god ide! Nogle ideer til hvor det skulle begynde?


Det er rigtigt nok. Nemmere at komme af med igen. Det er lige min stil. Hurtigt ind, hurtigt ud
Men hvordan og hvorledes? Kan du starte emnet eller vil du helst være fri?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Ons 1 Apr 2015 - 0:01

Altså jeg har ret travlt for tiden, så ved ikke helt hvornår jeg får tid :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Gæst Ons 1 Apr 2015 - 18:39

Matt Jonas skrev:Altså jeg har ret travlt for tiden, så ved ikke helt hvornår jeg får tid :/
Altså kan godt starte emnet, men forvent ikke noget før torsdag/fredag, da jeg skal have styr på en novelle til min skrivegruppe :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler noget fest!!! -emnesøgning  Empty Sv: Mangler noget fest!!! -emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum