Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots & Relationer - Arthuro EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots & Relationer - Arthuro EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots & Relationer - Arthuro EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots & Relationer - Arthuro EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots & Relationer - Arthuro EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots & Relationer - Arthuro EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots & Relationer - Arthuro EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots & Relationer - Arthuro EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots & Relationer - Arthuro EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots & Relationer - Arthuro EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots & Relationer - Arthuro

3 deltagere

Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Gæst Fre 3 Apr 2015 - 17:25

Plots og relationer
- Søgning -


Søger:
Venner: Det er altid godt med venner, især når man ikke er så populær. Jeg søger både nye venner, gamle venner og måske nogle lidt skæve venskaber til Arthuro. Det kunne være klasse-kammerater eller noget andet.
Familie: Denne her siger nærmest sig selv. Fætre, kusiner, onkler og tanter, alt kan bruges! Bare husk på, at Art er menneske, og at alderen skal passe!
Fjender: Der er altid nogen som ikke kan lide dig, og når man er ligesom Arthuro så er der nok et par stykker. Dem vil jeg selvfølgelig gerne have at Arthuro møder.
Almindelige plots: Jeg tager gerne imod idéer til plots. Det kunne være, at Arthuro var skyld i et eller andet, som kom til at påvirke din karakter gevaldigt, og selvfølgelig også omvendt.
Specielle plots: Jeg skal bruge en varulv på et tidspunkt, det behøver ikke at være lige med det samme, men du må meget gerne skrive mig en PM, hvis du vil høre mere!

Krav:
I skal kunne skrive 300-350 ord.
I må meget gerne have stavningen i orden.

Jeg tager altid imod plot og emne idéer, så i skriver bare, hvis I har fået en god idé, som i mener at Art kunne være en del af!


Læs mere om Arthuro her!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Nanna Fre 3 Apr 2015 - 18:37

Jeg er frisk :)
Jeg ved ikke lige hvilke plots som ville passe til Art og Nanna, men du kan jo tage et kig på hendes profil og selv vurdere ^^
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Gæst Fre 3 Apr 2015 - 18:55

Cool nok! Sender dig lige en PM!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Gæst Lør 4 Apr 2015 - 13:27

Heey!
Så, jeg har selv oprettet Julienna her ganske for nylig og havde egentlig en idé om at jeg godt kunne tænke mig en bror til hende.. Men det kan måske blive en smule svært, i og med at jeg regner med at Arthuro er fra England?
Et andet alternativ kunne måske være en fætter.. Idk. Eller halvsøskende? Jeg synes faktisk vores faceclaims kunne gå ganske udemærket som tætte familiemedlemmer. Haha!

Nå, men derudover har jeg altså også min varulve karakter Alexei, som faktisk pt. er Juliennas forlovede. Så hvis du vil fortælle mig lidt om det med den der varulv, er du meget velkommen til at smide en PM!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Zero Bang Lør 4 Apr 2015 - 18:52

Jeg gætter på det med varulven du skal bruge har noget at gøre med han bliver forvandlet? Måske kunne vi lave et længere plot om fjendskab på den måde :) Eftersom Arthuro er menneske tænker jeg det ville være sjovt at Zero som tydeligt er overlegen for Arthuro på en eller anden måde gør Arthuro vred på ham? Hvorefter som sagt Zero keder sig med hans forsøg på at prøve og skade Zero :) På den måde når de så mødes igen når Arthuro er varulv vil det blive mere spændende for Zero regner jo med han stadig er menneske :)

Eller også vil jeg gerne stille min slavetøs Naya som er varulv til for at forvandle Arthuro enden fordi det ville være sjovt eller fordi Arthuro gerne vil blive forvandlet og betaler Zero for det :)
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Gæst Lør 4 Apr 2015 - 19:54

Skriver lige en PM til Jer! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Cora Lør 4 Apr 2015 - 23:47

Jeg melder mig også gerne til ... ja, hvad du nu end føler du mangler mest.
Cora og Arthuro har samme alder og også cirka samme syn på livet, så jeg tænker måske klassekammerater eller venner?
Cora
Cora
Novice (Rank 1)

Bosted : Cora bor lidt uden for Terre, på et børnehjem for forældreløse piger.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Plots & Relationer - Arthuro Empty Sv: Plots & Relationer - Arthuro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum