Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Let's get it startet!! - emne søgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Let's get it startet!! - emne søgning
Hello My sweet People!!
Ja det er vidst ved ay være på tide at jeg går gang i Leetha igen, eftersom jeg har forsømt ham lidt, og ikke rigtig hat noget til ham!
Lidt om den lækre mand her!
Leetha er en ung mand, der egentlig ikke mangler noget! Da han flyttede til byen for Ca. 6 år siden betalte hans bedsteforældre hele gillet. Men da han havde mere travlt med at feste og den slags ende det med at hans bedste forældre krævede at han begynde at arbejde for det mode magasin som hans bedstefar egede.
Leetha startede som fabriksarbejdere, og jo mere han vidste at han kunne det jo højere kom han op. Og i dag er han underdirektør, og leder af magasinet størstedelen af tiden
En smule regler skal jo også til :)
-Da han er et menneske ville jeg sætte pris på at han ikke bliver slået ihjel, eller får permanente skader, i hvertfald ikke uden at vi har talt om det først!
- jeg sætter ikke krav til hvor meget du skal skrive, dog ser jeg helst du som minimum skriver over 200 ord, da jeg ellers hurtigt mister interesseren. Men på den anden side, hellere en kort tekst med action, end en lang uden..
Jeg søger egentlig alt til ham.
Leetha har dog fundet sin store kærlighed, men hvis det er et emne der foregår får i siden, kan en flirt meget nemt finde sted!
Ellers både
venner.
Familie
fjender/konkurenter
Andet
Håber at høre fra jer
Ja det er vidst ved ay være på tide at jeg går gang i Leetha igen, eftersom jeg har forsømt ham lidt, og ikke rigtig hat noget til ham!
Lidt om den lækre mand her!
Leetha er en ung mand, der egentlig ikke mangler noget! Da han flyttede til byen for Ca. 6 år siden betalte hans bedsteforældre hele gillet. Men da han havde mere travlt med at feste og den slags ende det med at hans bedste forældre krævede at han begynde at arbejde for det mode magasin som hans bedstefar egede.
Leetha startede som fabriksarbejdere, og jo mere han vidste at han kunne det jo højere kom han op. Og i dag er han underdirektør, og leder af magasinet størstedelen af tiden
En smule regler skal jo også til :)
-Da han er et menneske ville jeg sætte pris på at han ikke bliver slået ihjel, eller får permanente skader, i hvertfald ikke uden at vi har talt om det først!
- jeg sætter ikke krav til hvor meget du skal skrive, dog ser jeg helst du som minimum skriver over 200 ord, da jeg ellers hurtigt mister interesseren. Men på den anden side, hellere en kort tekst med action, end en lang uden..
Jeg søger egentlig alt til ham.
Leetha har dog fundet sin store kærlighed, men hvis det er et emne der foregår får i siden, kan en flirt meget nemt finde sted!
Ellers både
venner.
Familie
fjender/konkurenter
Andet
Håber at høre fra jer
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Lignende emner
» Let's get startet (Emne søgning)
» ANI"MAD" Grrrrr x3 søgning er startet
» Emne Søgning!