Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The vampire wants to play - emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The vampire wants to play - emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The vampire wants to play - emnesøgning

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The vampire wants to play - emnesøgning Empty The vampire wants to play - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:10

Hey mennesker :D
Da man jo skal bruge nogle friske unge mennesker for at komme igang med noget rp så tænker jeg at det er smartest at smide et opslag op herinde (indsæt studenterhue).

Lidt om Angelina: Hun er en temperamentsfyldt vampyr med tendens til at være meget dominerende. Dette gælder ikke kun seksuelt. Hun vil rigtig gerne bestemme og føle hun har magten. Hun har dog også i visse tilfælde været nødt til at sluge denne stolthed.
Hun er ikke så meget til forhold for hun er bange for at binde sig.

Jeg søger stort set alt. Elskere, venner, fjender, den person der fjerner hendes frygt for at binde sig osv.

Jeg er altid åben for forslag så kom glad mennesker :D

Btw Angelina er celtic så hendes engelsk er ikke ret nemt at forstå. Dog har hun lært sig flydende fransk

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The vampire wants to play - emnesøgning Empty Sv: The vampire wants to play - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:18

Jeg vil meget gerne emne med dig!!

Gæst
Gæst

The vampire wants to play - emnesøgning Empty Sv: The vampire wants to play - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:28

Uha da det kunne være spændende :)
Havde du noget specielt i tankerne eller skulle det være totalt spontant? :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:29

Jeg tænker måske elskere? Mary er gift, så hun går heller ikke ind for noget forholdsmæssigt, mere noget sex!

Jeg har evt. en søgning, måske kunne du få ideer derfra?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:33

Elskere kunne det sagtens være for Angelina er pan so no problem there. Tænker dusom venner med fordele eller et "knald og skrid"-kinda forhold?
Jeg tænker at familie er udelukket da de ikke er samme race xD
Jeg smider egentlig bare tanker frem hvis du har noget at tilføje så kom gerne :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:36

jeg tænker venner med fordelle? Like de ringer til hinanden når de keder sig, men udadtil er de måske venner? Tænker Mary kunne tage hende med til nogle fine ting? eller hvad synes du?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:39

Det lyder umiddelbart interessant i mine øjne. Tænker du at de har kendt hinanden et stykke tid eller skal vi lave first meeting?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:43

lyder perfekt!!! tænker de kender hinanden! Nu er det bare spørgsmålet hvor længe og hvad emnet skal være omkring!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:51

Altså min første tanke var, at Mary har manglet en danser/sanger til et arrangement og så har "opdaget" Angelina enten gennem hendes arbejde på Northman's eller til en audition (det er ikke unormalt, at hun tager bijobs for at tjene lidt ekstra) og på den måde har fået en fod indenfor. Derigennem har de også udviklet en form for passion for hinanden? Der skal nemlig noget til for at Angelina bliver hængende, men hvis hun er sikker på at få stillet sine lyster (igen bliver der lige lagt tryk på, at hun er dominant), ville hun helt sikkert komme tilbage.

Angående hvor længe de har kendt hinanden, tænker jeg nok på den korte side af et halvt år, måske en 3-5 måneders tid? Ikke at de nødvendigvis har haft sex overdrevet meget, men så har de alligevel haft tid til at lære hinanden at kende?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:53

Det lyder perfekt! Mary er verken direkte dominerende eller undernanig...det kommer an på vedkommende hun har sex med...så hvis Angelina er dominerende...så er hun det modsatte

1 års tid lyder godt!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:55

Cool then!
Jamen så er det jo bare at komme i gang :D
Jeg kan sagtens starte, hvis det er, men hvor ville det mest oplagte sted være?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:56

Jeg tænker de vel har et møde sted? hjemme hos hende (hos angelina) eller på et hotel?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:58

Hjemme hos Angelina kunne sagtens være en mulighed :D
Jeg vil sende en pm med et link, når jeg har lavet det efter mit bad :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 14:58

perfekt :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 18:25

Hej

Jeg er frisk på at smide Tchort ind, hvis du stadig søger nogle at emme med?
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 18:43

Jeg søger altid :D
Det lyder interessant.. Har du noget i tankerne? :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 18:45

Enkelt elskere eller venner.

Måske venner med fordel.

Familie skal det være langt ud.

Har du ellers nogen ideer?
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 19:21

Altså de kunne sagtens være venner både med og uden fordele. Hun er bare typen der rigtig gerne vil have sin vilje så hun kræver en vis mentalitet at håndtere. Måske han ikke er så eftergivende igen? Det ville nok fastholde hende lidt fordi hun så ville blive stædig og blive ved med at forsøge :)
Bare en tanke

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 19:26

Det kun det godt være og eftergivende er han normal ikke
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 19:28

Skal de have kendt hinanden eller er det første møde?

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 19:38

Jeg er så set ligeglad, hvad synes du?
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 19:41

Altså hvis du ikke har noget imod har jeg mest lyst til første møde men hvor ville det så være mest realistisk at de mødtes?

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 19:44

Tchort kommer de flest stede i by, så du vælge bare et ^^
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 19:47

Det bliver nok Northman's så ^^
Jeg pm'er dig når det er lavet :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 16 Jul 2015 - 19:48

Helt iorden og det ser jeg frem til ^^
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum