Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Thrill of the Hunt (Moira) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Thrill of the Hunt (Moira) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Thrill of the Hunt (Moira)

Go down

Thrill of the Hunt (Moira) Empty Thrill of the Hunt (Moira)

Indlæg af Zakaroff Fre 6 Nov 2015 - 19:18

Tid: 02:30
Sted: De Strip Tease fyldt med liderlige ynkelige individer
Påklædning. Praktisk men velklædende sort tøj med frakke og bedemandshat

En uge før: Zakaroff var efterhånden ved at gå til af der ikke rigtig var noget at lave for tiden. Det betød som regel at tilfældige individer ville forsvinde lidt pludselig og ikke blive set igen. Det nåede dog ikke så langt denne gang. Han havde fået et yderst højtideligt brev af sin kontaktperson. Brevet havde den karakteristiske duft af svag svovl der altid hang over dæmoner, hvilket de dog ikke havde forsøgt at skjule i brevet. En dæmon der var højt oppe i deres hieraki søgte hans specielle evner. Til hvad stod der dog ikke noget om endnu, men nysgerrigheden vandt nemt over ham. I brevet stod der at denne Mirage skulle være at finde på den fineste aftencafé i den fjerneste bås. Næsten munter kastede han brevet i pejsen og satte den til at slukke inden han løb ud i natten.
Med ansigtet godt gemt under bedemandshatten, gik han ind på 'Gilded Dreams' som cafeen hed og kiggede kort rundt. Mirage var dog ikke svær at finde da hun lugtede nøjagtigt som brevet.
Hurtigt og lydløst sad han pludselig overfor Mirage og sagde: "Godaften Frk. Mirage.... Jeg kan forstå de har en speciel opgave til mig?"
Mirage fik et lille chok og kiggede op fra sin kaffe og sagde: "Zakaroff? Deres rygte taler sandt ser jeg... Men ja det er korrekt. Er de bekendt med hvad en Nephalem er?"
Han nikkede og svarede: "Halvt Engel, Halvt Dæmon så vidt jeg husker?"
"Ganske rigtigt.... Jeg vil have dem til at finde en Nephalem. Hun har desværre undgået mine bedste folk da hun desværre ved hvem vi er.... Hun skal ikke dø eller noget, det tager vi os selv af... 100000 euro nu og 100000 euro når de finder hende?"
Han smilede og grinte nærmest af hende inden han satte sig lidt frem og sagde: 
"Så godt informeret er de vist heller ikke.... Jeg tager ikke min betaling i penge.... En halv liter af deres blod frk. Mirage...."
Mirage så først voldsomt fornærmet ud men vidste åbenbart det var nødvendigt. Så hun kiggede kort vækog så tilbage på Zakaroff og med en vred stemme sagde hun:
"Meget vel..... Det er deres når de har vores informationer..."

------

Den efterfølgende uge blev ganske underholdende. Det var rigtig længe siden han havde haft et bytte hvor han skulle opspore det med så lidt at gå efter. Så blev det jo ligefrem en udfordring. Han fandt et par stykker der svagt kunne passe på signalementet men kun en der lød under det navn han fik af Mirage. Så gik næste stadie af jagten ind. Tiden blev brugt til at holde øje med hende i det skjulte for at finde hendes vaner og hvor hun boede og arbejdede. Han elskede at have styr på den slags først, men egentlig ville han finde ud af hvorfor netop hun var så vigtig for Mirage. Og så var han til dels indstillet på at Mirage ikke ville udlevere sit blod, men der imod forsøge at få informationerne og så dræbe ham. Det eneste der skete var at Nathaniel fik sig et rigtig grimt og smertefuldt snit over det ene øje. På trods af den lille hændelse var Zakaroff stadig indstillet på at finde Moira. Og hans overvågning ledte ham til klubben De Strip Tease. Kløgtigt af hende. Der var mange indtryk så det var nemt at gemme sig. Men nu vidste han jo hvad han skulle kigge efter. Han fandt sig en bås og lagde sin hat på bordet og så var det bare at vente
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1477

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum