Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Calling out the world ~ Emne søgning ~  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Calling out the world ~ Emne søgning ~

3 deltagere

Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Tors 17 Dec 2015 - 18:11

Nu hvor mine karakterer begge er done og jeg føler mig klar til at få plots på dem begge, så laver jeg hermed en dobbelt søgning! (:

Katarina Sofia Morrison
En ung menneske kvinde, der har været med sin far ude og opleve verden... Hun er fantastisk til mange ting, men sprog er noget hun er bedst til, samt hendes dans. Hun har været væk fra Frankring i omkring 5 år, hvor hun har været med sin far forskellige steder. Hun er ikke den mest selvsikre pige på jorden, men hun gør alt hvad hun kan for at holde sig i live, hvilket ind til videre er gået meget godt.

~ Søger ~
- Venner
- En flirt, måske endda en kvinde der ligger an på hende?
- En hun donere sit blod til

Kahn Kostivonac
En dæmon, som er blevet sendt til jorden på en opgave han næppe kommer til at kunne klare, eftersom han fik at vide han skulle finde sin dobbeltgænger.. Før måtte han ikke komme tilbage. Kahn har altid været nede på jorden, med mindre han selvfølgelig bliver sur, men han har tilstrækkeligt med tålmodighed. Underligt nok så er han en meget beskyttende fyr, som passer på dem han holder af.

~ Søger ~
- Venner
- Flirts, både mænd og kvinder
- Fjender

Tænker at det var hovedsageligt det jeg tænkte på til at starte med.. Kan kontaktes her eller PB

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Aleksei Tors 17 Dec 2015 - 18:17

Jeg vil godt smide Aleksei ind til et emme med Katarina
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Tors 17 Dec 2015 - 18:19

Hvad havde du i tankerne (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af C.C. Fre 18 Dec 2015 - 22:18

Jeg har sådan set både Gabriel og C.C., som jeg kan sætte til rådighed :)

Cecil er en ret åben karakter, som næsten alt kan lade sig gøre med, og Gabriel er en spritny karakter, som ikke har nogle plots overhovedet. De har begge potentiale til at blive nogle lidt sære venner, farlige fjender eller noget helt andet, så hvis du er frisk kan vi måske finde ud af noget?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Fre 18 Dec 2015 - 22:35

Tager den lige herfra :p

Jamen jeg er sådan set klar på lidt af hvert, uanset hvilken en af dem du gerne vil have en relation til, om det er mit søde uskyldige menneske, min underlige skygge dæmon, eller om det er min dejlige dominatrix (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af C.C. Fre 18 Dec 2015 - 23:34

Altså umiddelbart vil jeg helst gerne have gang i Gabriel, da C.C. holder sig godt kørende efterhånden.. Men jeg kunne næsten se det underholdene uanset hvem man satte ham op med. Men umiddelbart ville jeg sige Gwen eller Kahn, da jeg ikke tror det er en god idé at lade ham være alene med et menneske endnu, da han ikke helt har lært det der med at styre sin blodtørst endnu >_> Men hvad mener du?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Fre 18 Dec 2015 - 23:37

I'll be damned! Tror også det er bedst med Gwen eller Kahn så ^^

- Umiddelbart tænker jeg at Gwen kunne lære Gabriel at styre sin trang? mens Kahn måske ville være den beskyttende overfor ham :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af C.C. Fre 18 Dec 2015 - 23:51

Jeg tror at det Gabriel mest har brug for lige nu er at få styret sin trang til blod, og falde lidt til ro som vampyr - og jeg tænker at der ikke er nogen som vil kunne hjælpe ham bedre end en vampyr selv?

Så hvis vi gør det sådan, hvem starter så? ^^
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Fre 18 Dec 2015 - 23:52

JAmen det kan jeg som godt (: Måske har han selv opsøgt hende hjemme ved hende selv?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gabriel Fre 18 Dec 2015 - 23:54

Det kan vi sagtens sige ^^
Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Bosted : Hvorend han kan søge ly i løbet af dagen.

Antal indlæg : 392


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Gæst Fre 18 Dec 2015 - 23:57

Går i gang nu ! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calling out the world ~ Emne søgning ~  Empty Sv: Calling out the world ~ Emne søgning ~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum