Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!)

3 deltagere

Go down

I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) Empty I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!)

Indlæg af Maya. Tirs 22 Dec 2015 - 15:08

Greetings fellow freaks & geeks!
I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) 7740374_orig

Så blev min char endelig godkendt! *happy dance*
& ya'll know what that means~
Maya er nu 100% klar til at rode sig ud i alverdens atypiske problemer!
Eller bare chill, det kommer nemlig helt an på den givne emnepartner; and on that note !
Ja, så søger Maya nogle kreative sjæle, der måske ville være villig til at sætte hovederne i blød, i hendes selskab, og dermed komme på et emne der indeholder enten plot, relation, baggrundshistorie eller bare det rene spontane udvalg af festligheder.

Ϯ Lidt om Maya Ϯ
Hun er indbegrebet af en fri sjæl, der ikke kan kontrolleres eller undertrykkes. Hun er datter af en caribisk mambo (voodoo præstinde), og en indiansk shaman; så spiritualitet har været en del af hendes daglig siden hun kan huske. Af den grund har hun også en ret praktisk og basal viden omkring nogle overnaturlige væsner, såsom; djævle, dæmoner, engle, og navajoer. Hun har endnu ikke stifte bekendskab med at der findes varulve, vampyre, osv.
Maya blev fra barnsben af oplært af sin mor til at overtage hendes post som Vodouisant; en titel der er hendes fødsels ret. Yderligere holder Maya af de lidt finere ting i livet såsom; alkohol, sex og godt selskab. Hun er ikke sky overfor at få beskidte hænder, dog ønsker hun oftest at undgå slåskampe og mord - men det er heller ikke altid, det kan undgås.. Ellers er hun en fryd at være omkring! Og bære oftest på et skævt smil og højt humør. Der skal nemlig meget til for at få hende op i det røde felt.

Min ide med Maya er, at hun et eller andet sted i fremtiden, skal blive et overnaturligt væsen; lige p.t har jeg ingen anelse om lige præcis hvad - men mit umiddelbare bud kunne måske være Vampyr eller Varulv? Dog kommer det helt an på hvem hun møder på sin vej, og om hun overhovedet stifte en relation der er villig til at hjælpe hende med den overgang; ikke at jeg overhovedet har opvejet omstændighederne endnu - men det er også først noget jeg kan brainstorme med det heldige individ, der vil påtage sig det helvedes ansvar XD

Lige p.t er tanken bare at Maya skal igang! Og derfor ville det være super rart hvis nogen ville 'volunteer as tribute'

Typiske relationer der søges Ϯ Friends, Enemies, Lovers etc.
Atypiske relationer der søges Ϯ People familiar with her family's practices, and whatever batshit crazy idea you might have in mind.

Sidst rettet af Maya. Tirs 22 Dec 2015 - 16:28, rettet 1 gang
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 11

Tilbage til toppen Go down

I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) Empty Sv: I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!)

Indlæg af Aleksei Tirs 22 Dec 2015 - 16:14

Hej og velkommen til.

Jeg er frisk på at smide Aleksei ind i et emme hvis du kan bruge ham til noget.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 282

I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) Empty Sv: I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!)

Indlæg af Maya. Tirs 22 Dec 2015 - 16:26

Jo, tak!

Tror sagtens Aleksei kan bruges :D har du måske en ide til en relation? Eller skal vi bare tage en brainstorm over PB ?
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Aleksei Tirs 22 Dec 2015 - 16:31

Så lidt

Lad os bare tager en brainstorm
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 282

Indlæg af Katherine Tirs 22 Dec 2015 - 18:53

I've been killing it in Yoga lately.. NAMASLAYYYY (Emnesøgning!) Tumblr_mx5eazZy481s8hzozo1_500

Ohh honey selvfølgelig! jeg vil med glæde volunteer as tribute!!

Jeg må sige, at Maya lyder virkelig interessant :)

Jeg tænker måske noget lidt kompliceret?
Kat har altid haft et syn på mennesker, som værende under vampyrer (et syn fra sin fader), så måske den smukke Maya kan vise hende mennesker ikke er så svage igen. Jeg tænker måske noget venskab eller flirt (ved ikke hvilket køn hun er til), om ikke andet en til at give Kat noget menneskeligt. Hun har altid været tilbageholdende og faktisk ikke haft den største indforståelse på menneskelige følelser.
Samtidig kunne Maya måske agere som bloddonor og hvis der skal noget skaber ind over, så kan Katherine godt agere som dette

Hvis dette ikke er noget for dig, så kan vi sagtens finde på noget andet?
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4

Indlæg af Maya. Tirs 22 Dec 2015 - 19:27

.... *Speechless*

HELL YEAH XD

Kan sagtens forstille mig, Maya være en symbolsk påmindelse for Katherine, på alt det hun ikke længere er, både godt og ondt. Self den fysiske svaghed, men også de simple glæder af at kunne nyde solen, og måske få en tan.

It would be the beginning of an unlikly friendship, og tror det kan blive interessant, specielt da Maya aldrig rigtig har skulle tage stilling til vampyrer, så racens eksistens i sig selv, vil være en åbenbaring for hende. Dog tror jeg ikke mødet med Kat vil skræmme Maya i og med hun ikke helt besidder evnen til at frygte andre, som normale mennesker gør; grundet sin spirituelle overbevisning, om at man ikke skal frygte døden. Hvilket vil passe ret fedt ind, hvis vi på langsigt skulle gå efter at Kat på et tidspunkt blev Maya's skaber. Omstændighederne, kan vi finde ud af, efter vi har set deres sammenspil i et emne :)
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Katherine Tirs 22 Dec 2015 - 21:33

Jeg er da glad for du kan lide det!!

Netop! Men også minde hende om at verden måske ikke er så forfærdelig igen. Gennem hendes lange år, er brutaliteten den hun har kendt mest til, så Maya kunne meget vel være noget godt. Derudover er Smukke Maya jo heller ikke den svageste i verden, ment som i at hun ikke just virker som en der er bange for at slå fra sig og derfor også en jeg er sikker på Kat kunne finde ganske interessant!

Yeah it sure would. Det må vi jo se på Somme tider kan man finde frygt i de steder hvor man aldrig førhen havde fundet frygt, men det lyder da fedt!!! Vi kan jo bare tage det ud også se om de klinger på det punkt, om ikke andet skal det da nok blive spændende :)

Nu er det blot deres første møde, hvordan det skal spille sig ud?
Hvad tænker du?
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Indlæg af Maya. Ons 23 Dec 2015 - 15:25

Altså umiddelbart føler jeg at det ville være oplagt at de måske støder ind i hinanden til en eller anden social event? Eller måske på De Strip-tease, da Maya lige p.t arbejder som servitrice der? Ellers kan vi sige at Maya skal donere blod på hospitalet, og istedet for en normal sygeplejerske er det Katherine, som har fået den fixe ide at klæde sig ud, for at få nemmere adgang til blod? XD Du stopper mig gerne, hvis du har noget bedre :)
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Katherine Ons 23 Dec 2015 - 15:31

Jeg kan virkelig godt lide den sidste ide, mest af alt fordi det faktisk godt kunne ligne hende at gøre sådan noget!

Så skal vi tage den? Nu til det gyldne spørgsmål, hvem laver emnet?
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Indlæg af Maya. Ons 23 Dec 2015 - 15:38

Hahaah på grund af dit faceclaim, tænker jeg automatisk på Katherine Petrova fra TVD - and she is mooore than capable of that!

Hvis du vil, må du gerne for æren af at lave det^^
Så kan jeg sidde og glæde mig til at besvare det :p
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Katherine Ons 23 Dec 2015 - 15:41

ohh yes she is!!!!

Det kan jeg sagtens, jeg vil sende linket med en pm :)
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Indlæg af Maya. Ons 23 Dec 2015 - 15:43

Super!
Afventer tålmodigt din PM
:)
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Katherine Ons 23 Dec 2015 - 15:44

Der går nok lidt tid, da jeg lige nu er i gang med RuPauls Drag Race :)
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Indlæg af Maya. Ons 23 Dec 2015 - 15:47

Hhahaha det helt i orden, er selv igang med Magic Mike 2 *swoons*
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Katherine Ons 23 Dec 2015 - 15:50

uhhhh!!!!! hold on to those panties hon' ;-)
Katherine
Katherine
Novice (Rank 1)

Indlæg af Maya. Lør 26 Dec 2015 - 15:05

In case anyone is wondering~
Så er Maya stadig frisk på flere emner, end de to hun lige p.t er en del af :)
Maya.
Maya.
Novice (Rank 2)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum